Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää haikaile parisuhdetta/rakkautta

Vierailija
01.12.2024 |

Tajusin jo nuorena, että miesten silmissä arvoni on lähinnä ulkonäössäni/seggsin kautta, eli jos näitä ei ole, rakkautta ei yksinkertaisesti ole omana itsenäni. Liikaa kuulen kuinka miehet arvottavat naisia ulkoisten tekijöiden kautta ja kuinka joskus kukoistanut rakkaus päättyykin pettämiseen tai vähintään siihen että toista ei arvosteta. Miksi lähtisin kelkkaan joka on jo niin nähty, mitä se lopulta työ? Miksi antaisin sydämen ihmiselle, joka katselee nuorempia pervosti kun itse makaan sairasvuoteella? Miksi panostaisin ihmiseen, joka selän takana haukkuu minua pihtaajaksi ja kertoo vaihtavansa minut kun tilaisuus koittaa?

onneksi on olemassa koiria, jotka rakastavat kaikesta huolimatta ja pysyvät vierellä. Ja kämppikset. Ei tämä elämä ole hassumpaa vaikka romanssi olisikin vain satu.

t. N24

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitäkin miehiä, jotka haluaa teitä, koska he eivät saa nuoria. Te ette vain yleensä halua niitä miehiä. Luontoäidin käsitys ironiasta.

Kenenkään ei pidä ottaa sellaista jota ei todella halua. Ei siinä ole ironiasta kyse vaan totaalisesta tyhmyydestä, jos niin luulee

Vierailija
82/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oivallus, jonka soisin jokaisen naisen saavan jossain kohtaa. Itselläni on muuttunut koko elämä ihan täysin, kun jossain kohtaa tajusin, että miehet arvottavat naisen täysin ulkonäön ja nuoruuden perusteella. Esim. täällä miehet kertovat ihan avoimesti laittavansa naisen luiskaan kun nainen täyttää X määrän vuosia ja silti naiset ETSIVÄT miestä parisuhteeseen. MIKSI?? Toi oli mulle sellainen oivallus, että kaikki muuttui. Miksi etsin ihmistä, jolle kelpaan vain tietyn ikäisenä? Miksi itse vapaaehtoisesti yritän hakeutua tilanteeseen, jossa voisin uhrata parhaat vuoteni miehelle, tehdä tälle lapsia ja tulla sitten heitetyksi luiskaan? Miksi etsin sellaista? Haloo!! 

Nyt on ihan toisenlainen elämä, kun kaikki deittailun tuoma stressi ja epävarmuus on poissa. Voin elää itselleni, tehdä elämästä mahdollisimaan mukavaa itselleen, yrittämättä masokistisesti etsiä tilannetta

No huh huh, olette lukenut liikaa Ylilautaa jossa sanotaan joka päivä että yli 25v nainen on jätettä. Tai näitä kommentteja näkee myös somessa mutta näitä laittelee elämäänsä kyllästyneet katkerat miehet kylläkin. Lukekaa vaikka juttuja vanhemmista pariskunnista, jossa mies on jäänyt ikävöimään edesmennyttä vaimoaan eikä halua enää elää. Ei miehet mitään hirviöitä ole että heille ei ole tunteita eivätkä voisi kiintyä ihmiseen.

Ymmärrä, että kyseessä on sukupolvi- eikä ikäkysymys. Nuo suremaan kykenevät aidot kunnon miehet ovat meille liian vanhoja, he ovat meidän isoisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja mietteitä. Uskon että on olemassa myös toisenlaisia miehiä, mutta ongelma on se että miten heidät tunnistaa. Mies voi valehdella nyt rakastavansa mutta heittää naisen roskiin kun tämä täyttää 40, koska rakasti vain nuoruutta. Mistä voi tietää etukäteen onko mies tällainen. Olen ajatellut että alan etsiä miestä vasta sitten kun olen jo 40+, niin karsiutuu he jotka voi rakastaa vain nuorta. 

Ei tuo auta. Kyllä miehet ovat valmiita lähtemään suhteeseen kanssasi silloinkin. He vain jättävät sinut, jos saavat jostain nuoremman. Luonteellasi, rakkaudellasi ja uskollisuudellasi on harvalle miehelle oikeasti väliä. 

Joo, nuorta on pakko saada. Se on jonkunlainen obsessio. Se on oikeastaan meihin koodattu toimintamalli. Luonto vetää puoleens

Ymmärrän tämän täysin. Joillakin heteronaisilla, kuten minulla, se toimii ihan samalla tavalla. Minua kiinnostavat seksuaalisesti vain parikymppiset miehet, vaikka olen 42-vuotias. En voi sille mitään.

Sama. Mutta en mä senkään kanssa parisuhdetta halua, seksiä vain. Parisuhde on huonoin diili minkä nainen voi elämässään tehdä.

Vierailija
84/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa prinssin valkoisella ratsulla. Siksi niin monet miehet joutuu olee sinkkuna koko elämän ajan.

Kenenkään naisen ei tule ottaa epämiellyttävää ja epäkiinnostavaa kumppania vain siksi, että mies saisi parisuhteen. Ei nainen ole mikään hyväntekeväisyyslaitos tai olemassa vain miestä varten. Nainen on olemassa itseään varten.

Vierailija
85/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin rakkauden, vaikka olin jo samoilla linjoilla APn kanssa :)

Löysin sellaisen miehen, joka haluaa vakaan pitkän tasaisen parisuhteen. Olin ihan kyllästynyt näihin intohimoisiin panomiehiin, joiden kanssa ei mitään suhdetta voinut muodostaa.

Vierailija
86/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeran inceliakan itkuinen vuodatus.

Ihan oikein, että tuollaiset miesvohaajat ei saa miestä. Kuole yksin. M28

Jep. Miesviha on saatuttanut liian monen suomalaisen nuoren naisen. Onneksi aasialaiset- ja eteläamerikkalaiset naiset tykkää meistä miehistä.

Vierailija
87/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin rakkauden, vaikka olin jo samoilla linjoilla APn kanssa :)

Löysin sellaisen miehen, joka haluaa vakaan pitkän tasaisen parisuhteen. Olin ihan kyllästynyt näihin intohimoisiin panomiehiin, joiden kanssa ei mitään suhdetta voinut muodostaa.

Miehesi sai piloille pannun naisen. Mahtava diili miehelle...

Vierailija
88/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oivallus, jonka soisin jokaisen naisen saavan jossain kohtaa. Itselläni on muuttunut koko elämä ihan täysin, kun jossain kohtaa tajusin, että miehet arvottavat naisen täysin ulkonäön ja nuoruuden perusteella. Esim. täällä miehet kertovat ihan avoimesti laittavansa naisen luiskaan kun nainen täyttää X määrän vuosia ja silti naiset ETSIVÄT miestä parisuhteeseen. MIKSI?? Toi oli mulle sellainen oivallus, että kaikki muuttui. Miksi etsin ihmistä, jolle kelpaan vain tietyn ikäisenä? Miksi itse vapaaehtoisesti yritän hakeutua tilanteeseen, jossa voisin uhrata parhaat vuoteni miehelle, tehdä tälle lapsia ja tulla sitten heitetyksi luiskaan? Miksi etsin sellaista? Haloo!! 

Nyt on ihan toisenlainen elämä, kun kaikki deittailun tuoma stressi ja epävarmuus on poissa. Voin elää itselleni, tehdä elämästä mahdollisimaan mukavaa itselleen, yrittämättä masokistisesti etsiä tilannetta jossa tulet kohdelluksi käyttöesineenä.

Eivät todellakaan kaikki miehet arvota, ja ymmärrän tämän vaikka itselläni on ollut paljon epäonnea deittailussa. Lähipiirissäni on paljon ihania miehiä ja pitkiä parisuhteita joten en voi mitenkään väittää, että kaikki miehet olisivat vain ulkonäön ja nuoruuden perässä. Osa tietysti on mutta esim. vauvafoorumin kommenteista voi saada kuvan, että heitä olisi enemmän kuin todellisuudessa onkaan. Vaikka olen todennut että hyvän, itselle sopivan kumppanin löytäminen on vaikeaa, en ole valmis luopumaan tästä unelmasta. Harvemmin parhaat asiat tulevat sormia napsauttamalla, vaan joskus joutuu ensin sietämään paljon epämukavuutta päästäkseen tavoitteeseensa. Minä uskon että pääsen sinne vielä ja saan ehkä jotakin paljon parempaa kuin olisin koskaan osannut ajatella.

Vierailija
89/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi vielä noin nuorena luovuttaa. Koko elämän mittainen kumppanuus on hienointa mitä ihminen voi saavuttaa. Lakkasin yrittämästä käytännössä vasta tänävuonna, mutta se on jotenkin henkisesti helpompaa laittaa asian suhteen hanskat naulaan kun perheen perustamisikä on jo tukevasti takana. Nuorempana se olisi tuntunut pahalta, tällä ikää ei tarvitse enää miettiä muuta kuin multaus vai tuhkaus. Älä aja itseäsi vapaaehtoisesti tilaan, jossa elämän tarkoitus on se ettei sitä ikinä edes ollut. Kaikista maailman koirista, kissoista ja kilpikonnista ei ole sitä tyhjiötä täyttämään.

M4X

Vierailija
90/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhebarometrin mukaan sellaisetkin naiset, jotka itse ilmoittivat olevansa onnellisessa parisuhteessa samaan aikaan saattoivat tämän tästä miettiä eroja. Miehillä ei sen tutkimuksen mukaan ollut mitään tälläisia taipumuksia, vaan miehet ilmoittivat olevansa sitoutuneita parisuhteeseensa. Muutenkin naiset ottivat niitä eroja - eivät miehet. Epäluotettava tuuliviiri on siis juuri nainen sukupuolensa pohjalta - ei mies, kuten aloittaja yrittää tässä valehdella vastoin todellisuutta.

Vierailija
91/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet, kyllä kaipaat läheisyyttä ja ystävää.

Vierailija
92/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh, olette lukenut liikaa Ylilautaa jossa sanotaan joka päivä että yli 25v nainen on jätettä. Tai näitä kommentteja näkee myös somessa mutta näitä laittelee elämäänsä kyllästyneet katkerat miehet kylläkin. Lukekaa vaikka juttuja vanhemmista pariskunnista, jossa mies on jäänyt ikävöimään edesmennyttä vaimoaan eikä halua enää elää. Ei miehet mitään hirviöitä ole että heille ei ole tunteita eivätkä voisi kiintyä ihmiseen.

Näin siinä yleensä käy, jos nainen lähtee ensin. Oma ukkini istui viimeiset vuotensa aamusta iltaan keittiössä tuijottamassa ulos ikkunasta tyhjä katse silmissään. Parta kasvoi ennen aina siistiksi ajelluille poskille. Ei maistunut ruoka, eivät kiinnostaneet kirjat tai edes postilaatikkoon jaetut päivän lehdet. Talviolympialaiset tulivat ja menivät, mutta telkkari se pysyi yhä vain sitkeästi kiinni. Vuodenajat vaihtuivat, mutta ukin yöpaita ja tohvelit eivät. Osa meistä miehistä on kuin joutsenia, jotka pariutuvat iäksi. Ukki nukkui lopulta pois noin kolme vuotta mummin perään. Suruun kuoleminen ei ole kaunista katsottavaa.

Vierailija
93/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin jo nuorena -> ikä 24v. Mitä?

Vierailija
94/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ihan toisenlainen elämä, kun kaikki deittailun tuoma stressi ja epävarmuus on poissa. Voin elää itselleni, tehdä elämästä mahdollisimaan mukavaa itselleen, yrittämättä masokistisesti etsiä tilannetta jossa tulet kohdelluksi käyttöesineenä.

Tämä! Ja sama meininki täällä.

Jännä kuinka miehet usein syyttävät vanhempia naisia katkeriksi. Itse miehet ovat vanhemmat naiset tähän todellisuuteen tutustuttaneet ja herättäneet ja tekevät toisella kierroksella nuorikolle saman tempun jos vain pääsevät vielä kolmannelle kierrokselle. Mistä niitä katkeria naisia oikein tulee. Hmmm. Mistäköhän niin.

Mulla hyvä meininki. En lainkaan katkera vaan elän itselleni. Olin jo nuorena fiksumpi, en lähtenyt miesten lässytyksiin mukaan. En ole hassannut elämääni miehiin. Pari hassua kihlausta takana, muutama vuosi vaan. Ehdin tajuta ettei ole mua varten. Karseampaa olisi herätä 20v jälkeen kaiken antaneena todellisuuteen. 

Vierailija
95/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ihan toisenlainen elämä, kun kaikki deittailun tuoma stressi ja epävarmuus on poissa. Voin elää itselleni, tehdä elämästä mahdollisimaan mukavaa itselleen, yrittämättä masokistisesti etsiä tilannetta

Sano mitä sanot, mutta on olemassa myös hyviä ja onnellisia parisuhteita missä kukaan ei petä.

Vierailija
96/96 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surkuhupaisaa lukea tätä keskustelua, kun itse tykkään jutella paljon ja tutustua rauhassa ja tietää mitä sen ihmisen pään sisällä liikkuu. Mutta harvaan ne jää sellaiset tilanteet kun naama on mitä on niin ikäiseni naiset kiertää kaukaa.

Tuleepahan sitten juteltua paappojen ja mummojen kanssa välillä, piristää varmaan heidän päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän