Koska suvun vanhukset antavat meille lahjaksi itse tekemiään sukkia ja myssyjä, minä puolestani annan lasten tarhassa väsäämiä askarteluja
On askartelusavesta tehtyjä ehaaania jotain.. autoja ja erilaista helyistä liimailtu prinsessan tiara. Saa nähdä tykkäävätkö.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukat on muutenkin surkeita, menevät suoraan biojätteeseen.
Nykyään käytetään merinovillasukkia jos on kylmää ja/tai kosteata, ne on parempia kaikinpuolin.
Et ole tosissasi. Mitäpä luulet merinovillan olevan? Villa toimii samalla tavalla olipa lampaan rotu mikä hyvänsä.
Selvästi et omista merinovillasukkia 😏
Jokainen omistaa nykyään merinovillasukkia. Et ole siinä suhteessa mikään erityinen
Minusta itse tehdyt sukat ovat arvokkaimpia lahjoja, mitä voi antaa toiselle ja saada. Niiden arvoa ei voi mitata rahassa.
Samoin lasten askartelut. Ne ovat suurimpia aarteita, mitä on.
Jos et halua sukkia, sano se näille ihmisille: "Kiitos, mutta emme tarvitse villasukkia lahjaksi." Tai "Kiitos, emme halua villasukkia enää. Kiitos, että olet tehnyt niitä meille."
Tämä henkilö voi lahjoittaa niitä sitten hyväntekeväisyyteen tai myydä, tai antaa vaikka naapurin lapselle.
Lasten askartelut ehdottomasti säilytetään kotona tai mummolassa tms henkilöllä, joka arvostaa niitä. Ne kertovat lapsen kehitystarinaa ja niihin sisältyy muistoja. Siksi ovat tärkeitä.
Mulla on sellainen tapa talvella, että käytän paljon villasukkia ja sitten vaan croksien kanssa kipaisen äkkiä lähikaupassa tai roskiksella. Ilman villasukkia croksien käyttö ei onnistuisi vaan sukat kastuisi heti ja varpaat peleltuisi.
Villasukkia kuluu aika iso määrä. Voi kun joku lahjoittaisi niitä joululahjaksi
Vierailija kirjoitti:
Rinnastatko käsin tehdyt villasukat lasten päiväkodin ohjauksessa ja maksamana tekemiin askarteluihin? Ja piruillaksesi annat niitä lahjaksi? Oletpa ilkeämielinen.
Et taida arvostaa käsitöitä. Etkä varmaan tiedä, mitä laadukkaat langat maksavat, puhumattakaan käsillä tekemisen työtuntien hinnasta. Olet siis ilkeän lisäksi myös vähän tyhmä.
Teet niin huonosti että mielummin olen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään käytetään merinovillasukkia jos on kylmää ja/tai kosteata, ne on parempia kaikinpuolin.
Et ole tosissasi. Mitäpä luulet merinovillan olevan? Villa toimii samalla tavalla olipa lampaan rotu mikä hyvänsä.
Jokainen omistaa nykyään merinovillasukkia. Et ole siinä suhteessa mikään erityinen
Jos näin olisi, merinovillasukkaiset tajuaisivat heittää normivillaiset sukat sinne minne kuuluu - eli roskikseen tai "hyväntekeväisyyteen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin olisi, merinovillasukkaiset tajuaisivat heittää normivillaiset sukat sinne minne kuuluu - eli roskikseen tai "hyväntekeväisyyteen".
Oot vähän surullinen tapaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin erittäin paljon, jos saisin lahjaksi lasten tekemiä askarteluita. Onneksi olen muutaman kerran saanutkin :) T. Kummitäti
Meillä suvun teinit kutovat niitä sukkia, mutta eipä niiltä pettymyksekseni heru niitä lahjaksi saakka