Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä muistat mua, kun näät, mä en ole sua unohtanutkaan. Voi mua kovan onnen kaipaajaa.
Häpsistä. 💖
Ei vaan voi koko aikaa päin seiniä kävellä.
;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen asti kaikki on kuvitelmaa tai ainakin vain haavetta.
Minulle tämä taitaa olla ihan totta ja nyt.
Tietäisitpä, missä istun.
Tuttu paikka ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu paikka ;D
En usko, että on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnan katsoin ja se on selkeänä mielessämi.
Mitä odotat?
Rauhallisuutta, lämpöä ja ymmärrystä.
Ensimmäistä en voi tarjota, kun sitä ei ole itsellä ikään kaiken myllerryksen keskellä. Muita kyllä.
Kaipasin tukea, jotakin, mihin nojata.
Vierailija kirjoitti:
Ne ketkä rakastavat tai välittävät minusta ottavat rehdisti omalla äänellään ja kasvoillaan yhteyttä vaikka puhelimitse eikä täällä. ~ L 💜
Tämäkin.
Mä tunnen sun lämmön tiäks? 💜
Vierailija kirjoitti:
Ne ketkä rakastavat tai välittävät minusta ottavat rehdisti omalla äänellään ja kasvoillaan yhteyttä vaikka puhelimitse eikä täällä. ~ L 💜
Vähän niin kuin sinä täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu paikka ;D
En usko, että on.
Oletkohan ihan varma, tästä keskustellaan vielä :)
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua viestiä, kun et ole laittanut pyytämääni tunnistetta?
Kerro uusiksi
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän parisuhteessa tuetaan puolisoa, mutta täytyy kyetä seisomaan myös omilla jaloillaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän parisuhteessa tuetaan puolisoa, mutta täytyy kyetä seisomaan myös omilla jaloillaan. Sivusta
Aha. Kiitos. Sitten on paras unohtaa koko homma.
Jos suurimman hädän hetkellä ei kykene olemaan tukena, se kertoo ihan riittävästi. Kuka tahansa on rinnalla, kun menee hyvin. Hädässä ystävä tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos suurimman hädän hetkellä ei kykene olemaan tukena, se kertoo ihan riittävästi. Kuka tahansa on rinnalla, kun menee hyvin. Hädässä ystävä tunnetaan.
Ja käänteisesti jos haluaa toisen vain tueksi, niin sehän on vähän hyväksikäyttöä?
Vierailija kirjoitti:
En väittänyt ettei parisuhteessa olisi tukena. Silloin, jos toinen on jatkuvasti tuottavana ja toinen tukemassa, ei suhde ole tasapainossa ja todennäköisesti tukijan voimavarat kuluvat loppuun ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käänteisesti jos haluaa toisen vain tueksi, niin sehän on vähän hyväksikäyttöä?
Vai niin. Kuka tässä on puhunut pelkästä tuesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väittänyt ettei parisuhteessa olisi tukena. Silloin, jos toinen on jatkuvasti tuottavana ja toinen tukemassa, ei suhde ole tasapainossa ja todennäköisesti tukijan voimavarat kuluvat loppuun ennemmin tai myöhemmin.
Nyt ei ollut kyse mistään jatkuvasta tuesta vaan tuesta raskaassa elämäntilanteessa. Ihme oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko villasukaksi kutsuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on ollu tänä aamuna sua ihan kamala ikävä. Tai ainahan mulla on mutta nyt en meinaa kestää tätä. Anna mun kuulla susta kulta. Ai niin, ei sulle saa sanoa vielä kulta vai saako jo?
Saat sanoa miksi haluat, neuvotteluja ei ole vielä suoritettu ;)
Kun kuulisi nyt hänestä jotain edes. Ja näkis
Rauhallisuutta, lämpöä ja ymmärrystä.