Kemissä myytiin 35 neliön kerrostaloyksiötä 400 eurolla.
Kommentit (25)
Espanjalaiset spicit ostelee tuolta loma-asunnoks kerrostaloja ku ne luulee et Kemissä ois tuntureita ja poroja
Etelä-eurooppalaiset ostaa pohjoisen pakkasesta asuntoja ja pohjois-eurooppalaiset ostaa näivettyvästä etelän lämmöstä asunnon. Kaikki voittaa. Ne asunnot on kutakuinkin samaa hintaluokkaa kuin täällä kuolevasta maaseudusta saa. En itse ostaisi Kemistä mitään, mutta kyllä mulle kelpaisi vanha tönö jostain missä aurinko paistaa ja sirkat soittaa.
Hikikomerolle tuo on ihanteellinen ja sijainti ei haittaa kunhan on halpa
Vierailija kirjoitti:
Etelä-eurooppalaiset ostaa pohjoisen pakkasesta asuntoja ja pohjois-eurooppalaiset ostaa näivettyvästä etelän lämmöstä asunnon. Kaikki voittaa. Ne asunnot on kutakuinkin samaa hintaluokkaa kuin täällä kuolevasta maaseudusta saa. En itse ostaisi Kemistä mitään, mutta kyllä mulle kelpaisi vanha tönö jostain missä aurinko paistaa ja sirkat soittaa.
Jos hylkäävät asunnot ja eivät maksa vastikkeita, niin eipä siitä ne suomalaiset jotka näissä taloyhtiöissä asuu hyödy kun he joutuvat maksamaan muiden vastikkeet.
Ihan sama. Myyn purkukuktoisen perikunnan talon lähellä varuskuntaa Venäläiselle ostajalle.
Vierailija kirjoitti:
Espanjalaiset spicit ostelee tuolta loma-asunnoks kerrostaloja ku ne luulee et Kemissä ois tuntureita ja poroja
Et sitten jaksanut lukea uutista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hylkäävät asunnot ja eivät maksa vastikkeita, niin eipä siitä ne suomalaiset jotka näissä taloyhtiöissä asuu hyödy kun he joutuvat maksamaan muiden vastikkeet.
Savonlinnassa ja sillä suunnalla mennyt kerrostalo yhtiöitä konkkaan kun ollut venäläisiä omistajia. Vastikkeet jäi maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Myyn purkukuktoisen perikunnan talon lähellä varuskuntaa Venäläiselle ostajalle.
Et myy, et saa lupaa.
Tuolla hinnalla voit asua talven siinä ja jättää kaikki maksut maksamatta. Hylkää sen sitten, kun kyllästyy.
Saispa ok-talon tuolla hinnalla, muuttaisin heti. Vähemmän kuin kuukauden vuokra täällä Helsingissä.
Eli minäkin voin sitten joskus myydä omakotitalon ihan pilkkahinnalla lapsilleni. Ja he voivat tarvittaessa myydä sen normaali hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Eli minäkin voin sitten joskus myydä omakotitalon ihan pilkkahinnalla lapsilleni. Ja he voivat tarvittaessa myydä sen normaali hinnalla.
Voit myydä. Se mitä verottaja siitä tuumaa on sitten toinen asia..
Vierailija kirjoitti:
Et voi. Markkina-arvo ratkaisee. Jos myyt pilkkahinnalla alle markkina-arvon, se katsotaan verottajan silmissä lahjaksi ja lapsesi maksavat lahjaveron.
Velkaahan tuossa tuli mukana muutama tonni.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei etelässä olla päästy vielä noihin huntoihin.
AJATTELE,VOIT OSTAA KUUKAUDEN TUELLA OMAN OSAKEKÄMPÄN;EIKÖ KIINNOSTA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et myy, et saa lupaa.
Kohta taas voi,kun galluptuloksia vilkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tosiaan tuli mieleen jo otsikosta. Jutussa mainitaan, että ulkomaalaisia kiinnostaa Rovaniemen läheinen sijainti. Voi kyllä olla, että parin tunnin ajomatka alkaa ennen pitkää kyllästyttää.
Harmi ettei etelässä olla päästy vielä noihin huntoihin.