Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuunnella sun ääntä 24/7.
Höh, olen aina pitänyt ääntäni jotenkin pöjän kuuloisena, vuoden toiseksi paras kehu....
Toivottavasti et pidä tyhmänä nouden tunniste juttujen takia tämä oli minulle aika hankala homma käsittää ja oma homma pitää kasassa omassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Alaston ja heiveröinen kuin vastasyntynyt vauva. Kun voisi vain parkua ja olisi syli, jossa rauhoittua.
Todella puoleensavetävää.. 🤦🏻
Sinä taas olet kaunenta mitä maa päällänsä kantaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin voisin haistella, maistella, rutistella häntä tämän tästä. Kaikin puolin sopiva pakkaus kaikkea.
en oo mikään upee ihminen, välillä surullinen, pieni ja äkäinen, 🌧🌿
Äänesi niin rauhoittavaa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Maybe threesome?
Vain unissasi.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan asunut yksin, ellei parin kuukauden jaksoa lasketa.
Ei minunkaan kaivattuni ole. Hänen kyllä kannattaisi. Se kasvattaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alaston ja heiveröinen kuin vastasyntynyt vauva. Kun voisi vain parkua ja olisi syli, jossa rauhoittua.
Ei ole tarkoituskaan olla. Saan minä tänne tuntojani kirjoittaa.
nyt katsomaan ihmisiä :) Muiks.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et pidä tyhmänä nouden tunniste juttujen takia tämä oli minulle aika hankala homma käsittää ja oma homma pitää kasassa omassa päässä.
Olet kyllä suloinen juttuinesi... 🤭
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään tosi paljon kaivatun äänestä. On kummaa, kun kaikesta hänessä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Nää ja 'oisko kolmen
kimppa jes'
ei multa.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rehellisesti alan aatella, miltä kaivatusta mahtoi tuntua, kun häntä täällä aikoinaan kovastikin kaipailin, tunnen lähes kauhua. Tällainen täti-ihminen ihastuu niin paljon nuorempaan ja viitsii siitä vielä ketjussa kailottaa. Oikeasti iso sori! No, onneksi tämä on anonyymi ketju. Kaivattu tuskin oli täällä, vaikka välillä tuntui niin vahvasti.
Tämä haisee ihan trollilta. Ei voi olla totta.
Itse et voi olla tosissasi? Olisin voinut kirjoittaa tasan samalla lailla, enkä todellakaan ole mikään trolli. Todellakin tunnen häpeää ihastuksestani, monestakin eri syystä, ikäero on yksi muttei edes merkittävin niistä. Sivusta
sivusta Tunteitasiko sinä häpeäisit?
En asiaa sen tarkemmin avaa, eikä liity suhun mitenkään, joten miksi edes kyselet. Pointtina oli se, ettei aloituksen todellakaan tarvi mikään trollaus olla. Olette tosi omituista porukkaa näine harhaluuloinenne.
Ja aliarvostit viisautesi.... ;)
Kaikilla on vikansa. Toki niitä jokainen pyrkii peittämään, jos yrittää tehdä hyvää vaikutusta johonkin. Ennemmin tai myöhemmin kuitenkin kaikki aina paljastuu. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Maybe threesome?
Ei mahdu ketään meidän väliin! Toivottavasti olemme edes tästä samoilla linjoilla...
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle kuin mansikka täytekakkuun. Minä taas sinulle yhtä haluttu kuin täi tukkaan.
Tasan ei mene nallekarkit.
5/5 trollaus taas. Et saa meitä kiinni 😜
Sama. Ei käy miesten kanssa, koska luultavasti jäisin paitsioon eikä naisten, kun en niistä syty. terv.nainen