Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvi tulla tupsahti. Jokos oot sukset kaivanut esiin?
Omistan vain laskettelusukset, saisipa kaivaa ne naftaliinista.
Okei. Skimbaus on kyl ehtaa kauraa. Lasketella pitkin puuterilumia, afrerskissä nauttia ohrapirtelön makunystyröitä hellivästä tunnelmasta.
Ekö tämä ole vaarallista?
Ei, jollei mene off pisteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyseenalaistanut minun viisauteni. Eli pidät minua tyhmänä.
Jos jotakin tässä elämässä aliarvioin ja kyseenalaistan, se kohdistuu itseeni sekä omaan toimintaani. Pitäisi päästä tällaisesta eroon ettei ujuttaisi lonkeroitaan myös ihmissuhteisiin...
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä hullunmyllystä ota selvää, mutta eipä tässä mikään ole missään vaiheessa selvää ollut. Kun päässä pysyisi on jonkinlainen kurssi.
Onko ongelmaa?
En ole koskaan asunut yksin, ellei parin kuukauden jaksoa lasketa.
Olet minulle kuin mansikka täytekakkuun. Minä taas sinulle yhtä haluttu kuin täi tukkaan.
Tasan ei mene nallekarkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä hullunmyllystä ota selvää, mutta eipä tässä mikään ole missään vaiheessa selvää ollut. Kun päässä pysyisi on jonkinlainen kurssi.
Onko ongelmaa?
Ai että onko? Kiitos kysymästä, on. 😅 Miten sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Skimbaus on kyl ehtaa kauraa. Lasketella pitkin puuterilumia, afrerskissä nauttia ohrapirtelön makunystyröitä hellivästä tunnelmasta.
Oletko pysynyt poissa?
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle kuin mansikka täytekakkuun. Minä taas sinulle yhtä haluttu kuin täi tukkaan.
Tasan ei mene nallekarkit.
Jos tämä olisi minulle, loukkaantuisin. Mitään muuta en ole niin paljon halunnut kuin kaivattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt iski mystät sykät.
Miksi?
Siksi vaan. Ylitulkitsen tunnisteita. Muistui, miten hän keväällä halasi työkaveria oma-aloitteisesti lujaa ja kun me puolestamme halasimme edellisenä keväänä, se oli superjäykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ongelmaa?
Ai että onko? Kiitos kysymästä, on. 😅 Miten sulla?
Sekaisin kuin seinäkello, luulin että sinulla apu ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pysynyt poissa?
Jep. Liian paljon lumivyöryjä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Pistää miettimään, onko hän täällä.
Mitä ihmettä arvuuttelet? Minkä ikäinen hän on, mistä kotoisin, minkä näköinen...?
Ei pliis kuvailla ulkopuolisia ihmisiä täällä. Laita omat tuntomerkit jos ajattelet että on sulle, mutta ei laitella muiden. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Poppamiehen savuaromia iltaan.
Polttelen rauhanpiippua, vaikken rauhaa onnistunutkaan neuvottelemaan. (Ei koske sinua.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rehellisesti alan aatella, miltä kaivatusta mahtoi tuntua, kun häntä täällä aikoinaan kovastikin kaipailin, tunnen lähes kauhua. Tällainen täti-ihminen ihastuu niin paljon nuorempaan ja viitsii siitä vielä ketjussa kailottaa. Oikeasti iso sori! No, onneksi tämä on anonyymi ketju. Kaivattu tuskin oli täällä, vaikka välillä tuntui niin vahvasti.
En tiedä oletko trolli vai hän, toivottavasti trolli. Koska ei pidä ollenkaan paikkaansa, että olisin sinusta ahdistunut kun sinun takia tänne tulin.
Miksi sen tarttis heti trolli olla, vaikka ei sun kaivattus oliskaan? Täällä on vaikka kuinka paljon puumia. Outoa luulla muuta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pysynyt poissa?
Jep. Liian paljon lumivyöryjä kuullut.
Ääh ajattelin vain vahoja jos jotain käyny, unohda :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rehellisesti alan aatella, miltä kaivatusta mahtoi tuntua, kun häntä täällä aikoinaan kovastikin kaipailin, tunnen lähes kauhua. Tällainen täti-ihminen ihastuu niin paljon nuorempaan ja viitsii siitä vielä ketjussa kailottaa. Oikeasti iso sori! No, onneksi tämä on anonyymi ketju. Kaivattu tuskin oli täällä, vaikka välillä tuntui niin vahvasti.
Tämä haisee ihan trollilta. Ei voi olla totta.
Itse et voi olla tosissasi? Olisin voinut kirjoittaa tasan samalla lailla, enkä todellakaan ole mikään trolli. Todellakin tunnen häpeää ihastuksestani, monestakin eri syystä, ikäero on yksi muttei edes merkittävin niistä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saknar dig 👩🏫
Sinäkö loikit?
En. Kaipaan erästä erityisopettajaa.
Illalla ?