Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rehellisesti alan aatella, miltä kaivatusta mahtoi tuntua, kun häntä täällä aikoinaan kovastikin kaipailin, tunnen lähes kauhua. Tällainen täti-ihminen ihastuu niin paljon nuorempaan ja viitsii siitä vielä ketjussa kailottaa. Oikeasti iso sori! No, onneksi tämä on anonyymi ketju. Kaivattu tuskin oli täällä, vaikka välillä tuntui niin vahvasti.
Tämä haisee ihan trollilta. Ei voi olla totta.
Itse et voi olla tosissasi? Olisin voinut kirjoittaa tasan samalla lailla, enkä todellakaan ole mikään trolli. Todellakin tunnen häpeää ihastuksestani, monestakin eri syystä, ikäero on yksi muttei edes merkittävin niistä. Sivusta
sivusta Tunteitasiko sinä häpeäisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä hullunmyllystä ota selvää, mutta eipä tässä mikään ole missään vaiheessa selvää ollut. Kun päässä pysyisi on jonkinlainen kurssi.
Onko ongelmaa?
Ai että onko? Kiitos kysymästä, on. 😅 Miten sulla?
Sekaisin kuin seinäkello, luulin että sinulla apu ongelmiin.
On jonkinlaista apua. Onko sulla? Itse puhuin tästä akuutista tilanteesta.
No ei, mutta niin hyvä fiilis että en halua tästä ikinä pois. Siellä? Mietin jo kirjallista anteeksipyyntöä sekoiluistani :)
Hyvä niin. Mulla hyvin, hyv
Poks! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rehellisesti alan aatella, miltä kaivatusta mahtoi tuntua, kun häntä täällä aikoinaan kovastikin kaipailin, tunnen lähes kauhua. Tällainen täti-ihminen ihastuu niin paljon nuorempaan ja viitsii siitä vielä ketjussa kailottaa. Oikeasti iso sori! No, onneksi tämä on anonyymi ketju. Kaivattu tuskin oli täällä, vaikka välillä tuntui niin vahvasti.
Tämä haisee ihan trollilta. Ei voi olla totta.
Itse et voi olla tosissasi? Olisin voinut kirjoittaa tasan samalla lailla, enkä todellakaan ole mikään trolli. Todellakin tunnen häpeää ihastuksestani, monestakin eri syystä, ikäero on yksi muttei edes merkittävin niistä. Sivusta
Sä nyt vaan yrität hämmentää että olisi hävettävää olla sellaisessa suhteessa, kun se ei sulla itselläsi onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle kuin mansikka täytekakkuun. Minä taas sinulle yhtä haluttu kuin täi tukkaan.
Tasan ei mene nallekarkit.
Jos tämä olisi minulle, loukkaantuisin. Mitään muuta en ole niin paljon halunnut kuin kaivattua.
Voit lohduttautua sillä, että lähes sataprosenttisella varmuudella viesti ei ollut sinulle. Ei ne kaivatut täällä käy. Niillä on parempaa tekemistä muiden ihmisten kanssa.
Toisaalta, olen kyllä nykyään jopa hieman ylpeä kaksimielisestä kirjoittamisestani.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten jotkut täällä kääntävät kaiken itselleen suunnatuksi. Polaroidit päähän, niin turhat viestit suodattuu.
Joo, osalla vähän todellisuudentaju karannut täällä. Paras oli tää, joka kirjoitti toiselle, että jos viesti ei ole hänelle niin sitten se on trollausta. Koska ketään muuta kaivattavaa ihmistähän ei maailmassa ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, olen kyllä nykyään jopa hieman ylpeä kaksimielisestä kirjoittamisestani.
Tai siittä että tiedän että yksi hymiö voi kääntää kaiken ympäsi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä hullunmyllystä ota selvää, mutta eipä tässä mikään ole missään vaiheessa selvää ollut. Kun päässä pysyisi on jonkinlainen kurssi.
Tarkoitat varmaan seksi eikä kurssi.
Mulla pyörii päässä seksin lisäksi monenlaista sahajauhoista ja korvamadoista lähtien. Sitten siellä on sellainen kuin sama rata, jossa kulkee kans ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Sia Snowman. Minulta sinulle. Kuuntele 🥴
Tunniste?
Vierailija kirjoitti:
Sia Snowman. Minulta sinulle. Kuuntele 🥴
kiitos kuuntelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saknar dig 👩🏫
Sinäkö loikit?
En. Kaipaan erästä erityisopettajaa.
Nimenomaan ruotsinkielistä erityisopettajaa.
Menhhän sinäkin muihin hommiin, tarina tuokio on vasta 20.00 ;) Kun pienimmät on nukkumassa.
Tarkoitat varmaan seksi eikä kurssi.