Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7

Vierailija
01.12.2024 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (5667)

Vierailija
441/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Ihmettelen tännekin, miksi ketjut poistetaan tai lukitaan? Ajaako joku meitä painekattilaan tai plussalle? 

Lol, ei kai nyt sentään noin alas tarvi vajota vaikka nyt yks ketju välillä poistuiskin :D perustaa sit vaan uuden tai siirtyy kokonaan jodeliin, onhan noita vaihtoehtoja. Ikimaailmassa menis millekään ylikselle tai kaksplussalle.

Otatte edelleen tän ketjun ihmeellisen vakavasti. Onks teillä muuta elämää ollenkaan?

Juu ei tällähetkellä ole :)

Täh, miks ei ylis? Paljon parempi rakenne keskusteluun - sivusta 

Vierailija
442/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellisesti alan aatella, miltä kaivatusta mahtoi tuntua, kun häntä täällä aikoinaan kovastikin kaipailin, tunnen lähes kauhua. Tällainen täti-ihminen ihastuu niin paljon nuorempaan ja viitsii siitä vielä ketjussa kailottaa. Oikeasti iso sori! No, onneksi tämä on anonyymi ketju. Kaivattu tuskin oli täällä, vaikka välillä tuntui niin vahvasti. 

Tämä haisee ihan trollilta. Ei voi olla totta.

Itse et voi olla tosissasi? Olisin voinut kirjoittaa tasan samalla lailla, enkä todellakaan ole mikään trolli. Todellakin tunnen häpeää ihastuksestani, monestakin eri syystä, ikäero on yksi muttei edes merkittävin niistä. Sivusta

Sä nyt vaan yrität hämmentää että olisi hävettävää olla sellaisessa suhteessa, kun se

Erikoisesti väännelty olkiukko, mutta kuinka vaan. Ei silti tee tosiasioista trollausta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on vikansa. Toki niitä jokainen pyrkii peittämään, jos yrittää tehdä hyvää vaikutusta johonkin. Ennemmin tai myöhemmin kuitenkin kaikki aina paljastuu. Sivusta. 

Minä en halua peitellä. Haluaisin, että hän näkee kuka olen nyt ja ei luo minusta mitään yliampuvia kuvitelmia. ~ luova

Vierailija
444/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas sitten tänne, kun joku kaipaa mua jodelissa tms.

Vierailija
445/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maybe threesome?

Kokeiltu, en tykännyt. 

Vierailija
446/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimpat ei kiinnosta varsinkaan, kun ei olla kaksinkaan vielä oltu. Seksi on kahden ihmisen rakkauden symbioosi, eikä siihen ulkopuoliset kuulu.

Vierailija
447/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellisesti alan aatella, miltä kaivatusta mahtoi tuntua, kun häntä täällä aikoinaan kovastikin kaipailin, tunnen lähes kauhua. Tällainen täti-ihminen ihastuu niin paljon nuorempaan ja viitsii siitä vielä ketjussa kailottaa. Oikeasti iso sori! No, onneksi tämä on anonyymi ketju. Kaivattu tuskin oli täällä, vaikka välillä tuntui niin vahvasti. 

Itse et voi olla tosissasi? Olisin voinut kirjoittaa tasan samalla lailla, enkä todellakaan ole mikään trolli. Todellakin tunnen häpeää ihastuksestani, monestakin eri syystä, ikäero on yksi muttei edes merkittävin niistä. Sivusta

Miten iso ikäero? Itse olen ihastunut 9 vuotta nuorempaan, mutta en tunne yhtään  häpeää ikäerosta. Ihan normaali ikäero. Mut teillä ilmeisesti enemmän?

Vierailija
448/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maybe threesome?

Ei edelleenkään.

Sama. Ei käy miesten kanssa, koska luultavasti jäisin paitsioon eikä naisten, kun en niistä syty. terv.nainen

Eihän sen huomion tarvi sussa olla. Tyydytätte sitä kolmatta osapuolta yhdessä. Se voi kaikissa yhtälöissä olla mies.

Vierailija
449/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys 612 !

Noille 612 :ta jotka torjuivat venäjän suurhyökkäyksen

Vierailija
450/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukamas niin hyvä ja herttainen aluksi, mutta oli sittenkin itseriittoinen, itsepäinen, kylmä jopa ilkeä. 

Vierailija
451/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen kimpat ei kiinnosta varsinkaan, kun ei olla kaksinkaan vielä oltu. Seksi on kahden ihmisen rakkauden symbioosi, eikä siihen ulkopuoliset kuulu.

Tämä juuri.

Vierailija
452/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maybe threesome?

Ei edelleenkään.

Sama. Ei käy miesten kanssa, koska luultavasti jäisin paitsioon eikä naisten, kun en niistä syty. terv.nainen

Eihän sen huomion tarvi sussa olla. Tyydytätte sitä kolmatta osapuolta yhdessä. Se voi kaikissa yhtälöissä olla mies.

En usko. 

Vierailija
453/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Ihmettelen tännekin, miksi ketjut poistetaan tai lukitaan? Ajaako joku meitä painekattilaan tai plussalle? 

Lol, ei kai nyt sentään noin alas tarvi vajota vaikka nyt yks ketju välillä poistuiskin :D perustaa sit vaan uuden tai siirtyy kokonaan jodeliin, onhan noita vaihtoehtoja. Ikimaailmassa menis millekään ylikselle tai kaksplussalle.

Otatte edelleen tän ketjun ihmeellisen vakavasti. Onks teillä muuta elämää ollenkaan?

Aivan ala-arvoinen paikka ja nykyään maksullinenkin. En siinä seurassa kirjoita tavuakaan.

Vierailija
454/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten iso ikäero? Itse olen ihastunut 9 vuotta nuorempaan, mutta en tunne yhtään  häpeää ikäerosta. Ihan normaali ikäero. Mut teillä ilmeisesti enemmän?

- -

En anna mitään tunnisteita tänne todellakaan. Pointtina oli vain se, että ihmeellistä luulla tuollaista trollaukseksi.

Vierailija
455/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ala-arvoinen paikka ja nykyään maksullinenkin. En siinä seurassa kirjoita tavuakaan.

Ei se ole maksullinen. Luot tilin ja tasoja aukeaa sitä mukaa kun käytät . Ei kultaa tarvii mihinkään 

Vierailija
456/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ala-arvoinen paikka ja nykyään maksullinenkin.

Ei se ole maksullinen. Luot tilin ja tasoja aukeaa sitä mukaa kun käytät . Ei kultaa tarvii mihinkään 

Kuten jo sanoin, en siinä seurassa kirjoita tavuakaan. Lue huolellisemmin, ei ole nyt mistään kullasta kiinni.

Vierailija
457/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pysyä poissa täältä, mutta pelkään, että jotain höpöjuttuja luullaan minun kirjoittamiksi, koska en ole täydellinen ja itsellänikin on haasteet. Mutta asun yksin ja en ole vauva. ~ luova

Vierailija
458/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aliarvostit viisautesi.... ;)

Subjektiivinen arvioni. Sovitaan sitten, että ollaan yhtä älyllisiä.

Vierailija
459/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten iso ikäero? Itse olen ihastunut 9 vuotta nuorempaan, mutta en t

En anna mitään tunnisteita tänne todellakaan. Pointtina oli vain se, että ihmeellistä luulla tuollaista trollaukseksi.

okei no häpeä sitten jos niin haluat :) 

sut pitäis yllyttää paskameininkiin.. pitkän linjan miehet tietää homman varmasti .. ei hitsi tätä biisiä , ps.

Vierailija
460/5667 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma kaivattuni ei näillä palstoilla käy, joten voin ihan rauhassa kirjoitella tänne tuntemuksiani. Hän on hyvin kiireellinen nainen ja pitää puhelintaankin useimmiten kiinni. Ei hänellä tosin minullekaan aikaa ole, joten tämä on vain tällaista unelmointia ja ihailua ilman mitään päämäärää. Oikeat ihmissuhteet ovat sitten erikseen.

Ketju on lukittu.