Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän särähtää korvaan nää tuki- ja apuviestit, kun oma rooli vähän kaikessa on aina se tukena ja apuna oleminen.
Sama! En todellakaan kiinnostu kenestäkään perästä raahattavasta tai kannateltavasta. Itsenäinen, omilla jaloillaan seisova ja traumansa jo selvittänyt henkilö on mulla tutkan alla.
Kannattaa ottaa kumiukko. Sillä ei ole elämää takana.
Sivusta
Ota itse, mulla on jo henkilö katsottuna. Tarkista katsos otsikko.
ps. Samaa tasapainoisuutta mulla itselläkin on tarjota, ei se eletty elämä siihen vaikuta.
Yritän kertä vielä iltaan...💝
Näin susta unta yöllä. Työjuttuja, mutta otit neuvon vastaan, halasit ja pussasit. Sitten eksyin sinusta.
Mä erosin ensin. Et saanut sitä ikinä tietää, koska ghostasit mut. Sain myöhemmin tietää, että sulla oli jo uusi mies kierrossa. Se kai siitä sitten. En koskaan ollut sulle edes katsomisen arvoinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Yritän kertä vielä iltaan...💝
Minä vastaan sivusta, että
💝💝💝💝💝🔥🧩🧡💘💘💘💘
Vierailija kirjoitti:
Näin susta unta yöllä. Työjuttuja, mutta otit neuvon vastaan, halasit ja pussasit. Sitten eksyin sinusta.
Mä eksyin sun silmiin.
Missä mennään ja mikä mieli, lempilintu(ni)?
Kyllä kaikki tästä jotenkin suttaantuu.
Kaivattu ei edes tiedä, että asun erossa kumppanista. Asia on lähes aina ollut näin. Kaivattu voisi tulla elämääni jollakin tavalla. Ei salassa, mutta tähän viereeni sopisi kyllä. Ei siihen ketä tahansa otetakaan mukaan, mutta kaivattu on spesiaalitapaus. 😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä eksyin sun silmiin.
Näin on joskus käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Moniko oikeasti harkitsee eroavansa?
🔼 Mies, kaipaan naista.
🔽 Nainen, kaipaan miestä.
No laitetaan vielä lisä kysymys :
🔼 kaipaan nuorempaa naista / miestä
🔽 kaipaan vanhempaa naista/ miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei edes tiedä, että asun erossa kumppanista. Asia on lähes aina ollut näin. Kaivattu voisi tulla elämääni jollakin tavalla. Ei salassa, mutta tähän viereeni sopisi kyllä. Ei siihen ketä tahansa otetakaan mukaan, mutta kaivattu on spesiaalitapaus. 😘😘😘
Tiedän. Halveksin sinua ja toivon, että puolisosi löytää itselleen paremman miehen.
Ei oikeasti kiinnosta, kuka on eroamassa. Kiinnostaa kaivatun onnellisuus ja hänen tunteensa minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä mennään ja mikä mieli, lempilintu(ni)?
Olo on kuin kanadanhanhella.
Vierailija kirjoitti:
Olet saattanut olla aikamoisessa ristitulessakin, todella suosittu ja kylpenyt huomiossa ja samaan aikaan kuitenkaan kaikki ei ole ollut sisäisesti hyvin ja muutokset tähän komboon päälle. Huomannut, että et ole enää nuori ja vetreä vaan hieman jo varttuneempi, joka on muovannut maailmankuvaa entistä synkemmäksi.
Osuu ainakin minuun. Ikä kyynistää, kun kaikki menee maailmassa ja omassa elämässä päin mäntyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen valvonut liian myöhäiseen.
Sivusta:
Kun päästi kaipauksesta irti, olo helpotti ja alkoi mennä ajoissa nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Halveksin sinua ja toivon, että puolisosi löytää itselleen paremman miehen.
Ai. Entä kun hän ei tykkää miehistä? Tai voihan hän salassa toki. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina vastauksia annettavaksi. Varmista ensin kannattavuus kysymyksillesi tiedustelemalla itseltäsi oletko valmis vastauksilleni. En halua puhua turhaan enkä toistella itseäni typeryksille. Aika on rahaa ja raha on helvetin tärkeää minullekin. Ajatuksin, Ripsukka
Marraskuu meni jo. Mikä helvetin Ripsukka?
Kunhan spämmii vaihteeksi uudella nimellä kun sen eiliset ohistelut poistuivat.
Se on hovitrolli, jonka suosikkistalkattavan kirjainta ei enää oikein voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut meitä.
Kenen kanssa? Henk.koht. en suostu meiksi varattujen kanssa ja kolmannen pyörän rooli ei kiinnosta. Muutoinkin, jos palstalla huutelee sen perään ettei tullut meitä niin alustahan on mitä epätodennäköisin kohtaamispaikka.
Nyt alko sulamaan junnun kans saunaan