Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Kiva hei viettää yksin itsenäisyyspäivä.
Se on itsenäisen naisen tai miehen etuoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä voi mennä näin.
Miksei?
Siksi että juuri suunniteltiin yhteistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvin arvaamaton.
Sinulla taas on palstaharha itsenäisyyspäivän aaton kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina vastauksia annettavaksi. Varmista ensin kannattavuus kysymyksillesi tiedustelemalla itseltäsi oletko valmis vastauksilleni. En halua puhua turhaan enkä toistella itseäni typeryksille. Aika on rahaa ja raha on helvetin tärkeää minullekin. Ajatuksin, Ripsukka
Marraskuu meni jo. Mikä helvetin Ripsukka?
Kunhan spämmii vaihteeksi uudella nimellä kun sen eiliset ohistelut poistuivat.
Onks sulla kivaa siellä? Mä mietin vaan sua. Ja miten toivon, et sä olisit täällä mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut meitä.
Olisi tullut jos sinäkin olisit eronnut kuten puhe oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut meitä.
Ei kaivattuni ole eronnut.
Iltaa rakas, lähen lenkille ja kauppaan, lähtisitpä nainen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä unta, jossa yritin löytää kotiisi. Se oli jossakin maaseudulla sorateiden varrella. Ajelin sinne tänne. Jossakin vaiheessa päädyin paikkakuntasi vesihuvipuistoon (jota ei ole olemassakaan). Siellä minä ja joku kaverini, en tiedä, kuka, hypittiin kympistä ja laskettiin liukumäkiä. Myös tuon kaverin hevonen oli mukana ja laski liukua. Sinä olit jossakin taustalla.
Unet on kyllä niin 🥳
Naapurikunnassa on vesihuvipuisto ja ravirata.
Mikkeli, Kouvola🤔👋🏻
Espoon naapurikunnat. Sivusta.
Turku :)
Vierailija kirjoitti:
Oletko onnellinen, vai panaako mieltäsi jokin?
Maailman onnellisin. Ainoa mitä tarvitsisi lisää olisi aika, en kerkeä tehdä kaikkea kivaa ja nähdä kaikkia kivoja tarpeeksi, kun pakko jossakin välissä nukkuakin. Karsittava on, kivat kivojen joukosta. Rakastan mun elämää! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut meitä.
Oletko sä? -sivusta
Olet saattanut olla aikamoisessa ristitulessakin, todella suosittu ja kylpenyt huomiossa ja samaan aikaan kuitenkaan kaikki ei ole ollut sisäisesti hyvin ja muutokset tähän komboon päälle. Huomannut, että et ole enää nuori ja vetreä vaan hieman jo varttuneempi, joka on muovannut maailmankuvaa entistä synkemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa rakas, lähen lenkille ja kauppaan, lähtisitpä nainen mukaan.
Kyllähän minä lähden kun pyydetään. Viestiä vaan puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Ne ketkä rakastavat tai välittävät minusta ottavat rehdisti omalla äänellään ja kasvoillaan yhteyttä vaikka puhelimitse eikä täällä. ~ L 💜
Eihän täällä kukaan saa kehenkään mitään yhteyttä, ei se ole kai monenkaan tarkoitus edes. Kaikki asiat tapahtuvat ainoastaan irl. Täällä vain haaveillaan ja puudaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut meitä.
Oletko sä? -sivusta
Alustavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina vastauksia annettavaksi. Varmista ensin kannattavuus kysymyksillesi tiedustelemalla itseltäsi oletko valmis vastauksilleni. En halua puhua turhaan enkä toistella itseäni typeryksille. Aika on rahaa ja raha on helvetin tärkeää minullekin. Ajatuksin, Ripsukka
Marraskuu meni jo. Mikä helvetin Ripsukka?
Kyllä, nyt on joulukuu ja odotamme Jeesuksen juhlaa. Keksin Ripsukan tänään koska Pate oli allapäin kommenttikentässä. Siitä se ajatus sitten lähti. Ripsukka on kivan reipas. Vastauksin, Ripsukka
Miksi trollaat? Kaipaatko jotakuta?
En trollaa, olen rehellinen ihminen. Kaipaan mutta en kerro nyt sen enempää. Vastauksin, Ripsukka (tunnistenimi koska laillista)
Miten? Meillähän oli tänään kiva juttutuokio. Ihan sivusta vaan.