Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Tänään käänteinen syntymäpäivä. Oon varmaan siksikin ollut ku perseeseen ammuttu karhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä voi myös tehdä onnellisemmaksi.
Kyllä, on suhteellisuuden tajua,ja ymmärtää itseään ja toisia, osaa asettaa tavoitteensa realistisiksi.
.
Tässä komppaan täysin.
Olen todella tyytyväinen juuri nyt
omaan sielunmaisemaani laaja-alaisen,
syvän ymmärryksen myötä. [Siitäkin
huolimatta, että elämänkokemus
väistämättä kyynistää].
Selasin useita sivuja, en jää enempää palstaamaan..
> nuo masennus/lääkekommentit ei mun!
.
Milloinkahan nämä urpot uskovat etten kaipaa tai tarvitse äitiä saatika lapsuuden paikkakuntaa? En aio mennä edes jouluksi, joten niin suuri on kaipuuni. Olen sinkkuna, koska en huoli ketään, joka on samassa elämäntilanteessa kuin mitä olen tällä hetkellä ja kyllähän tämä lähiö on paskaa pullollaan, mutten suostu lannistumaan ja luovuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut meitä.
Aina on mahdollisuus. Ei saa luovuttaa eikä luopua toivosta, mikäli kyseessä on sydämen asia.
Tuo aloitukseni oli retorista arvailua, koska pelkään, että sinä menet. En halua luopua enkä luovuttaa.
Kuulostaa heti paremmalta. 🤗
Kultani.. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mennään ja mikä mieli, lempilintu(ni)?
Olo on kuin kanadanhanhella.
Olo tällä hetkellä pulska ja vesi valuu hanhen selästä, mutta kylmä talvi edessä, koska olet nykyään luopunut muuttomatkoista? Tai korkeintaan muutat Pohjanmeren rannalle?
Tuo ja lisäksi paskon joka paikkaan ja raakun ääni käheänä.
😳😳😳😳
Flunssa jo monetta päivää.
Voi ei! Halaan hellästi ja annan parantavan suukon poskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä voi myös tehdä onnellisemmaksi.
Voi toki, jos löytää rakkauden ja vaurastuu aineellisesti ja pääsee työhön, joka tuntuu merkitykselliseltä.
Tämäpä. Elää elämätapaa, jota arvostaa. silloin on helpompi arvostaa itseäänkin.sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tänään käänteinen syntymäpäivä. Oon varmaan siksikin ollut ku perseeseen ammuttu karhu.
Ketä kaipaat?
Auttaako kipeään kurkkuun kuuma glögi? Tosin ei välttis tee mieli makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko usein kipeänä?
Nyt olen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on käänteinen syntymäpäivä?
Oisko täällä kaunis silmäistä tummaa kaunotarta?
Vierailija kirjoitti:
Auttaako kipeään kurkkuun kuuma glögi? Tosin ei välttis tee mieli makeaa.
Kunnon viinimarjamehu auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko täällä kaunis silmäistä tummaa kaunotarta?
Riippuu silmien väristä ja iästä.
Tämä kylmyys vie hengen. Kaipaan aikaa kun tämä sairaus oli vielä hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaikilla meillä olisi huomenna kaikki paremmin, kun on muutoinkin aihetta juhlaan. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko usein kipeänä?
Nyt olen ollut.
Harmillista. Toivottavasti suunta paranee. Sairastelukierre on kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ne asiat muuttuvat. Vielä jonkun aikaa sitten en ketään tai mitään olisi halunnut niin paljon kuin sinua. Nyt en toivoisikaan sinulta mitään, koska löytyi uusi.
Tämä onkin hyvin pelottavaa. Kuka tahansa on korvattavissa, kun tilalle tulee joku toinen. Mihinkään tai keneenkään ei voi luottaa.
Sivusta
Jos jostain pelkästä kaipauksesta on kyse, ketään ei kyllä konkreettisesti ole koskaan ollutkaan. Vain ajatus ja tunne. Ei näiden kohteen vaihtuminen ole mikään luottamuspetos ketään kohtaan, kun kerran kaikki on aina tapahtunut vain henkilön itsensä päässä. Ei kaipaus ole mikään parisuhde. Sivusta
Olin tänään Rantaraitilla yksin.