Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut meitä.
Luojan kiitos. Ollaan niin vanhojakin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut meitä.
Luojan kiitos. Ollaan niin vanhojakin jo.
En ole vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut meitä.
Olisi tullut jos sinäkin olisit eronnut kuten puhe oli.
Ei kaivattuni ole eronnut.
Oletko sä? -sivusta
Alustavasti.
Mitä tarkoitat alustavasti? Mä olen ajatellut että henkisesti olisi voimavaroja erota vuodenvaihteen jälkeen. Sama sivusta
Kummiin juniin, outoihin uniin eksynyt olen. En tiedä, missä kummitusjuna pysähtyy tai miten siitä pääsee pois, koska sinä et ole ainakaan samassa vaunussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut meitä.
Oletko sä? -sivusta
Alustavasti.
Mitä tarkoitat alustavasti? Mä olen ajatellut että henkisesti olisi voimavaroja erota vuodenvaihteen jälkeen. Sama sivusta
Hakemuksia ei ole laitettu, lapsille ei ole kerrottu.
Saako narista? Oon nuutunut ja tunnen halua mönkiä johnkin aidolla silkillä vuorattuun pehmoiseen poteroon. Tulisin pois kun joulu on ohi.
Seuraksi kelpaisi yksi ihana vaaleahiuksinen mies, jolla on kaunis katse.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän särähtää korvaan nää tuki- ja apuviestit, kun oma rooli vähän kaikessa on aina se tukena ja apuna oleminen.
Sama! En todellakaan kiinnostu kenestäkään perästä raahattavasta tai kannateltavasta. Itsenäinen, omilla jaloillaan seisova ja traumansa jo selvittänyt henkilö on mulla tutkan alla.
Katosit, hävisit, haihduit. Käsin kosketeltava et koskaan ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Katosit, hävisit, haihduit. Käsin kosketeltava et koskaan ole ollut.
Lähtijöiden perään ei kannata haikailla. Antaa mennä. Ne jäävät, ketkä oikeasti välittävät. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Olet saattanut olla aikamoisessa ristitulessakin, todella suosittu ja kylpenyt huomiossa ja samaan aikaan kuitenkaan kaikki ei ole ollut sisäisesti hyvin ja muutokset tähän komboon päälle. Huomannut, että et ole enää nuori ja vetreä vaan hieman jo varttuneempi, joka on muovannut maailmankuvaa entistä synkemmäksi.
Ihan hyvin kuvailtu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän särähtää korvaan nää tuki- ja apuviestit, kun oma rooli vähän kaikessa on aina se tukena ja apuna oleminen.
Sama! En todellakaan kiinnostu kenestäkään perästä raahattavasta tai kannateltavasta. Itsenäinen, omilla jaloillaan seisova ja traumansa jo selvittänyt henkilö on mulla tutkan alla.
Kannattaa ottaa kumiukko. Sillä ei ole elämää takana.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin sulle irl vähän aikaa sitten mihin iltaisin nukahdan.
Kaivattujen ajattelemiseenhan me kaikki. 🤭
Itse asiassa, ei. Itse nukahdan aina leffan tai sarjan ääreen, en koskaan mieti kaivattua nukkumaan mennessä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla kivaa siellä? Mä mietin vaan sua. Ja miten toivon, et sä olisit täällä mun kanssa.
Ollut vähän juoksentelua, mutta nyt syömisen ja juomisen jälkeen pötköllään ja yks tietty mielessä. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut meitä.
Oletko sä? -sivusta
Alustavasti.
Täällä alustavasti tarkoitta sitä että harkinta-aika venyy ja paukkuu. Oman pääkopan vuoksi laittanut nyt ajatuksen taka-alalle ja rauhoittanut joulun alusen ja vuoden vaihteen. -Sivusta
Kaipaan sua mies. Tunnisteet on nyt hiukan knafteja, kun ei ole nähty kuin ohimennen maanantaina.
Hetkinen. Moniko oikeasti harkitsee eroavansa?
🔼 Mies, kaipaan naista.
🔽 Nainen, kaipaan miestä.
Kivaa on. Treenattiin joulubiisejä ja pian siirrytään pikkujouluihin. Sivusta.