Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Menet varmaan mökille. Mukavaa mökki-itsenäisyyttä!
Menisinkin... ilmoittelen.
Tulin sanomaan terveiset sulle mies. Im spending my time ja kun on aikaa pusket ajatuksiini, edelleen. Vain tämän tulin laittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla siis tummanruskeat silmät, tummat hieman polkkaa pidemmät hiukset. Sukujuuret ihan pohjolasta.
Hitsi vie, en ole nähnyt kaivattua pitkään aikaan, joten en tiedä, millaiset hiukset hänellä on tätä nykyä. Hiusten tyyli on vaihdellut vuosien aikana. Hänellä on tummat piirteet, enkä ihmettelisi, jos joku luulisi sukujuurien olevan jostain etelämpää.
Vierailija kirjoitti:
Ensi itsenäisyyspäivänä olemmekin sitten yhdessä
Toivottavasti kihlasormukset sormissa.
Laitanko Tuomakselle viestin ? Kyllä vai ei.
Peukku ylös peukku alas
Terveisiä kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olen selvittänyt tämän juuria myöden.
Eli sinulla on rikoskomisarion taidot, juontaja.
Olen vain lueskellut rikostarinoita paljon.
Mistä syystä?
Mitähän kaivattu puuhailee? Onko etkot menossa vai valmisteleeko jo menuuta huomista varten?🤔
En jaksa lukea yhtäkään sivua taaksepäin tänään, mutta jätän Emilialle monta sydäntä ennen kuin poistun pikavisiitiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä unta, jossa yritin löytää kotiisi. Se oli jossakin maaseudulla sorateiden varrella. Ajelin sinne tänne. Jossakin vaiheessa päädyin paikkakuntasi vesihuvipuistoon (jota ei ole olemassakaan). Siellä minä ja joku kaverini, en tiedä, kuka, hypittiin kympistä ja laskettiin liukumäkiä. Myös tuon kaverin hevonen oli mukana ja laski liukua. Sinä olit jossakin taustalla.
Unet on kyllä niin 🥳
Naapurikunnassa on vesihuvipuisto ja ravirata.
Mikkeli, Kouvola🤔👋🏻
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
Mäkin sua. Ihanaa iltaa sinne <3. Saataispa kokea yhdessä kaikkea ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä unta, jossa yritin löytää kotiisi. Se oli jossakin maaseudulla sorateiden varrella. Ajelin sinne tänne. Jossakin vaiheessa päädyin paikkakuntasi vesihuvipuistoon (jota ei ole olemassakaan). Siellä minä ja joku kaverini, en tiedä, kuka, hypittiin kympistä ja laskettiin liukumäkiä. Myös tuon kaverin hevonen oli mukana ja laski liukua. Sinä olit jossakin taustalla.
Unet on kyllä niin 🥳
Naapurikunnassa on vesihuvipuisto ja ravirata.
Mikkeli, Kouvola🤔👋🏻
Espoon naapurikunnat. Sivusta.
Et siis halua jutella hänen kanssaan.