Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotatteko teidän miehiin kun menevät pikkujouluihin?

Vierailija
30.11.2024 |

Mulla on aina sellainen salainen ahdistus.

Pelkään, että pettää jotenkin.

Vaikka on aina tullut juhlista kotiin, niin eihän se sitä estä etteikö jotain ole voinut tapahtua.

Mistä tämä pelko johtuu? Apua

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi parisuhteessa ihmisen kanssa johon en luota. tosin eipä tuo epäsosiaalinen missään käykään.

Vierailija
82/86 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kömysi äsken takaisin kotiin. Lähti perjantaina firman pikkujouluihin. Kuulemma rahat loppui ja kännykkä putosi vesilätäkköön ja sammui. Kaverin sohvalla oli viikonlopun ja puhelinta kuivatteli riisipaketissa. Meidän parisuhteessa ei pettämistä ole ja luotan mieheeni 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni viettää pikkujoulut kotona ja juo kalsarikännit ensi lauantaina kuulemma.

Vierailija
84/86 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut on kyllä hiukan latautunut ilmiö.

Tämä tapahtui vuosia sitten: Itse olin ihastunut työkaveriini, hän myös minuun (selvisi myöhemmin) ja eräissä pikkujouluissa päädyimme tanssimaan yhden hitaan tanssin. Vaikka sillä erää kaikki jäi siihen, siitä kuitenkin käynnistyi sellainen lumipalloefekti jonka seurauksena me kumpikin päädyimme tahoillamme eroamaan ja lopulta päädyimme yhteen. 

Eli 2 hajonnutta perhettä. Toisinaan olen pohtinut että jos emme olisi tuota tanssia tanssineet, olisiko tarinamme mennyt toisella tapaa. 

Vierailija
85/86 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan kotona menevänsä pikkujouluihin, mutta ruokailun jälkeen lähtee häipyy muualle. 

Vierailija
86/86 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujouluja myydään tällaisella eroottisella latauksella varustettuna. Naisen pitää olla seksikäs ja flirttailla kaikkien kanssa. Miehillä on lupa pettää tai ei voi itselleen mitään. The party is crazy. Jälkeen päin keskustellaan, kuka petti ketäkin kenenkin kanssa. Ei ihme jos ahdistaa. Jotkut lähtee mukaan tähän pelleilyyn. :(

Jotkut. Kyllä siihen lähtee mukaan aikalailla kaikki, joilla se oma parisuhde ei ole tarpeeksi täydellinen. Pirskeet ovat kuin tehtynä lipsahduksiin, suomalaiset ympäripäissään usein vastakkaisen sukupuolen kanssa, jotka tuntevat hyvin ja ovat viettäneet parhaillaan enemmän aikaa kuin oman kumppanin kanssa.

Terveisin poke joka nähnyt kohta 30v ihmisten pikkujouluja erinäisissä kuppiloissa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan