Luotatteko teidän miehiin kun menevät pikkujouluihin?
Mulla on aina sellainen salainen ahdistus.
Pelkään, että pettää jotenkin.
Vaikka on aina tullut juhlista kotiin, niin eihän se sitä estä etteikö jotain ole voinut tapahtua.
Mistä tämä pelko johtuu? Apua
Kommentit (86)
Miksi olla yhdessä lainkaan, jos ei luota toiseen?
Ap onko mies komea? Jos on tavisläski rorskakuski..saat pitää...
Vierailija kirjoitti:
Komea miestuttavani rakastui hoikkaan nuorempaan työkaveriinsa pikkujouluissa.Avioerohan siitä tuli. Entinen vaimonsa sai sitten rintasyövän ja lihoi 30kg.olivat olleet yhdessä 25v no mies on nykyään naimisisa sen työkaverin kanssa, ovat onnellisia.nainen on nuori ja hoikka ja kuin kohtalon ivaa vielä perinyt rahaa ja tontin.
Eli miehen ex , jota petti, on nykyään rinnaton ja ylipainoinen????
Vierailija kirjoitti:
Komea miestuttavani rakastui hoikkaan nuorempaan työkaveriinsa pikkujouluissa.Avioerohan siitä tuli. Entinen vaimonsa sai sitten rintasyövän ja lihoi 30kg.olivat olleet yhdessä 25v no mies on nykyään naimisisa sen työkaverin kanssa, ovat onnellisia.nainen on nuori ja hoikka ja kuin kohtalon ivaa vielä perinyt rahaa ja tontin.
It's a man's world, ei mulla muuta. Tämän takia en mene naimisiin ennen kuin olen 40 v, ja naisen kanssa, joka on noin 20 v. Ei sitten heti ala houkuttelemaan nuorempi liha, kun jo alkuun tarpeeksi ikäeroa. -viisas mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin syyllinen olo, ettei halunnut enää olla komea mies, vaan ryhtyi lihavaksi ja rumaksi naiseksi. Omistautumista.
Kyllä kannattaa miehet vaihtaa vanha uuteen..koskaan ei tiedä koska se lihoo rumaksi...pikkujouluissa tapaa nuoria iloisia naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
It's a man's world, ei mulla muuta. Tämän takia en mene naimisiin ennen kuin olen 40 v, ja naisen kanssa, joka on noin 20 v. Ei sitten heti ala houkuttelemaan nuorempi liha, kun jo alkuun tarpeeksi ikäeroa. -viisas mies
Ystäväni ex vaimo oli kaunotar, ennen kuin sairastui syöpään ja lihoi.Mies halusi vielä tuntea rakkauden ja on nyt ollut uuden kanssa 5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin syyllinen olo, ettei halunnut enää olla komea mies, vaan ryhtyi lihavaksi ja rumaksi naiseksi. Omistautumista.
Lause on kieliopillisesti oikein...olet outo
Siellä sitä paritellaan taas äänekkäästi horkkaisessa kiimassa kuka ketäkin ja ryhmässä. Sitten kotiin tultua mennään suoraan suihkuun pesemään seksihajut pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaa miehet vaihtaa vanha uuteen..koskaan ei tiedä koska se lihoo rumaksi...pikkujouluissa tapaa nuoria iloisia naisia
Olen 35-vuotias mies ja aloitin toisen tutkinnon yliopistolla juuri. En todellakaan mennyt sinne pokailemaan naisia tai edes erityisesti muutenkaan verkostoitumaan ja olemaan sosiaalinen, mutta huvittavaa huomata, miten paljon jo löytynyt minusta kiinnostuneita hädintuskin kaksikymppisiä naisia. Ihan opintojen takia olen siellä, mutta sattumoisin sinkkuna saattaa muitakin mahdollisuuksia tarjoutua... Yksikin 20-vuotias opiskelijatyttö tokaisi aivan satunnaisesti jossain keskustelussa, ettei mies voi koskaan olla liian vanha. Joku av-mamma tulee nyt tänne väittämään, että tämä on silkkaa fantasiaa, mutta kaikki sanomani on 100% totuudellisesti tapahtunut. En olisi nuorempana miehenä tällaista osannut odottaa.
Se on jännä miten petollisia miehet ovat, mutta silti heidän maineensa ei koskaan mene. Jokainen tietää, että miehet systemaattisesti pettävät, vonkaavat ja hakevat seksiä, vaan silti mitään seurauksia ei tule. Raivoatte vain naisille joiden kanssa miehenne pettävät. Se on jännä myös miten naiset voivat omistaa miehelle koko kehonsa, nimensä ja elämänsä, mutta ukot eivät kestä panetusta ollakseen uskollisia teille. Kaksinaamaisia susia, ja silti vain palkitsette nämä rakkaudella, reiän antamisella ja perheen pään tittelillä. Kas kun perheen "johtaja" ei kykene johtamaan edes omaa siitintään ulos seikkailuista.
Onneksi en ole miesten kanssa, en ikinä jaksaisi tällaista draamaa ja jatkuvaa pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias mies ja aloitin toisen tutkinnon yliopistolla juuri. En todellakaan mennyt sinne pokailemaan naisia tai edes erityisesti muutenkaan verkostoitumaan ja olemaan sosiaalinen, mutta huvittavaa huomata, miten paljon jo löytynyt minusta kiinnostuneita hädintuskin kaksikymppisiä naisia. Ihan opintojen takia olen siellä, mutta sattumoisin sinkkuna saattaa muitakin mahdollisuuksia tarjoutua... Yksikin 20-vuotias opiskelijatyttö tokaisi aivan satunnaisesti jossain keskustelussa, ettei mies voi koskaan olla liian vanha. Joku av-mamma tulee nyt tänne väittämään, että tämä on silkkaa fantasiaa, mutta kaikki sanomani on 100% totuudellisesti tapahtunut. En olisi nuorempana miehenä tällaista osannut odottaa.
Oletko naimisissa? Ajattelitko pettää?ap
Vierailija kirjoitti:
Luotan. Pari viikkoa sitten hän olikin työpaikkansa pikkujouluissa, tuli kotiin ennen iltayhdeksää 😀 eli heti kun oli syönyt.
Heti kun oli lauennut nuoren isorintaisen Lindan vakoon kolmet mällit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias mies ja aloitin toisen tutkinnon yliopistolla juuri. En todellakaan mennyt sinne pokailemaan naisia tai edes erityisesti muutenkaan verkostoitumaan ja olemaan sosiaalinen, mutta huvittavaa huomata, miten paljon jo löytynyt minusta kiinnostuneita hädintuskin kaksikymppisiä naisia. Ihan opintojen takia olen siellä, mutta sattumoisin sinkkuna saattaa muitakin mahdollisuuksia tarjoutua... Yksikin 20-vuotias opiskelijatyttö tokaisi aivan satunnaisesti jossain keskustelussa, ettei mies voi koskaan olla liian vanha. Joku av-mamma tulee nyt tänne väittämään, että tämä on silkkaa fantasiaa, mutta kaikki sanomani on 100% totuudellisesti tapahtunut. En olisi nuorempana miehenä tällaista osannut odottaa.&nbs
Lue viesti. Sanoin olevani sinkku. Pettäminen on hanurista, tuomitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies meni eilen pikkujouluihin ja tuli hetki sitten kotiin. Oli ollut yötä kaverin sohvalla ja akku loppui puhelimestä. Mitään erikoista ei tapahtunut pikkujouluissa.
Tosta suuttuisin :DD Olisi myös vaikea uskoa
Ap
Miehesi ei ole sinun omaisuutta.
Miksi en luottaisi? Yhtä hyvin voisi ihastua vaikka kaupan kassaan.
Jos joku on pettäjä, se löytää kyllä tilaisuuden pettää. Miksi edes haluaisin estää sitä? Mies joka haluaa pettää on joka tapauksessa aivan turha minulle
Jaa....hitsareita 100% kaikki miehiä pikkujouluissa...luottaisko vai pamahtaisiko homoksi yhtenä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Rippuu miehestä kuinka sivistynyt hän on. Jotkut pettävät ains sopivan tilaanteen tulleen, jotkut ei koskaan. Meitä on moneksi. Jos epäilys jo herää, see ei lle turhaa merkki. Maisen vaostot on aika hyviä. Kannayako olla suhteessa, mihin toiseen ei voi luottaa?
Huppelissa on mukavaa filosofoida.
Kannattaisiko olla yksin, jos pelkää, että toinen on pettämässä heti jos ei ole näkökentässä?
Rippuu miehestä kuinka sivistynyt hän on. Jotkut pettävät ains sopivan tilaanteen tulleen, jotkut ei koskaan. Meitä on moneksi. Jos epäilys jo herää, see ei lle turhaa merkki. Maisen vaostot on aika hyviä. Kannayako olla suhteessa, mihin toiseen ei voi luottaa?