Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen epäkäytännöllisyys alkanut oksettamaan. Aluksi se oli våhän niinku symppistäkin

Vierailija
30.11.2024 |

Joka asiassa sohlataan ja sohitaan vähän sinnepäin. (Kyllä, siis aivan joka asiassa)Ja se vaistoaa äänensävystä miten se mua oksettaa ja antaa kuulua sanallisesti. 

Että hyvin menee.

Kommentit (223)

Vierailija
121/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viedään miesten mallit pojilta mm. yh mammat, joiden perseilyn jälijiltä pojalla ei ole koskaan ollut isää, joka on perinteisesti se käden taitoja opettava vanhempi. Sitten ulistaan, miksei ole "miesmäisempi" ja tee kaikkia niitä "miesten juttuja". Opetelkaa vinkujat itse tekemään kodin rempatkin kun olette niin paljon miehiä parempi.

Ja sitten on eukot, joille ei nikkarit kelpaa ja myöhemmin itketään kun käsienheiluttelija datanörtti ei osakaan korjata jotain.

Sääliksi käy miestä jonkun kusipää vaimokkeen takia. 

Heh, eikö teillä inceleillä ollut muka se "MGTOW" liike? Miksi et sitten ole jo suksinut sinne kauas ja syvälle? Ja mitä sen isän olisi pitänyt opettaa, jota nykyisät eivät muka opeta? Kuinka ahdistellaan naisia ja lapsia?

Vierailija
122/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen kirjoitusasusta päätellen ap ei kyllä itsekään ole varsinaisesti tekijäainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä huomaan että mua kanssa jurppii jokin miehen hahmotuskyvyn tai ennakoinnin puute. Että jos viikkaa pyyhkeitä kaappiin tai kassiin, eikä niitä voisi viikata niin että ne mahtuu sinne. Tai jos teet kahdelle lapselle juusto-kurkkuleipiä Iltapalaksi, niin kannattaako oikeasti tehdä yhden leivät ensin valmiiksi ja sitten aloittaa alusta, vai voisiko esim. kurkun leikata yhdellä aloittamisella molemmille? Ruokakaupassa pakkaan itse aika kylmätuotteet yhteen ja muut toiseen kassiin koska silloin kylmät pysyy paremmin kylminä, ja toisaalta saan nopeasti kylmät kylmään ja kaurahiutaleet ja banaanit voi odottaa kun menen vessaan, päästän koiran pissalle, autan lasta jossain - miehelle tämä on mahdottomuus, siellä on pakasteherneet ja palvelutiskin lämpimät broilerit päällekkäin. Kattilaan tai vuokaan ei voi laittaa siihen kuuluvaa kantta kun nostaa ruuan kylmään vaan pitää aina virittää joku muovipussi/folio/kelmu. Ja mies aina valittaa ettei lasten juomap

On äärimmäisen huvittavaa kuinka monelle naiselle on niin tärkeää tuntea itsensä paremmaksi kuin edes joku muu, ja yleensä sopivin uhri alas painamiselle ja väheksymiselle on oma mies. Kerrankin nainen saa päteä, kun osaa asetella ostokset ostoskasseihin oikeaan järjestykseen ja mies ei.

Vierailija
124/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viedään miesten mallit pojilta mm. yh mammat, joiden perseilyn jälijiltä pojalla ei ole koskaan ollut isää, joka on perinteisesti se käden taitoja opettava vanhempi. Sitten ulistaan, miksei ole "miesmäisempi" ja tee kaikkia niitä "miesten juttuja". Opetelkaa vinkujat itse tekemään kodin rempatkin kun olette niin paljon miehiä parempi.

Ja sitten on eukot, joille ei nikkarit kelpaa ja myöhemmin itketään kun käsienheiluttelija datanörtti ei osakaan korjata jotain.

Ei kuule pelasta yhtään mitään. Ette te pääse pillun päälle vaikka oppisitte isältä nakuttamaan naulaa tai vaikka elektroniikkaakin.

Aika toksista, hyhhyh.

Vierailija
125/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohlaako se mies silleen, että tulee esimerkiksi helvetisti kirjoitusvirheitä kun tekee aloituksen vauvapalstalle? 😂

Vierailija
126/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, eikö teillä inceleillä ollut muka se "MGTOW" liike? Miksi et sitten ole jo suksinut sinne kauas ja syvälle? Ja mitä sen isän olisi pitänyt opettaa, jota nykyisät eivät muka opeta? Kuinka ahdistellaan naisia ja lapsia?

Rassismi, ilmiannettu.

Vierailija
127/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vahvasti että valtaosa näistä ketjun valittajista on kaapissa olevia lesboja tai traumatisoituneita miesvihaajia.

Vierailija
128/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valitsevat aina väärin, antakaa miesten valita nainen niin hyvin menee.

Vierailija
129/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minulla on mies jolla on vasta aikuisiällä todettu ADHD ja kuulostaa tosi tutulta. Mieheni ei vain kykene ennakointiin ja sitä vaativiin asioihin kuten aikatauluttaminen ja se tekee arjestamme minulle tosi raskasta. Joudun ottamaan tosi ison (käytännössä yleensä kaiken) vastuun siitä, että perheessämme tapahtuu asioita. Mieheni on kyllä hyvin älykäs, koulutettu myös ja tekee vaativaa asiantuntijatyötä, mutta tarkkaavaisuus ja kyky suunnitella ja muistaa ei kuulu hänen vahvuuksiinsa. Joku sanoi että miksi teette lapsia tällaisten "mieslasten" kanssa. Hyvä kysymys sinänsä, mutta usein näillä lievemmillä ADHD-tapauksilla oireet eivät välttämättä merkittävästi häiritse omaa tai lähipiirinkään elämää vielä opsikeluvaiheessa, kun ei ole lapsia. Opiskelu on usein työelämää joustavampaa ja lapset sanomattakin selvästi tuovat lisähaastetta arjen pyörittämiseen neurotyypillisillekin.  Meillä kävi juuri näin: kun mies siirtyi tekemä

Tämä ilahdutti vaikka en ole ap. Vihdoinkin asiaa eikä jankutusta " tekee tahallaan", " on vätys, " mitäs valitsit"... Näköjään nepsyoireisen kanssa elämisestä ei ymmärrä kuin sen kokenut.

Kuinka moni teistä jättäisi puolisonsa, jos kuulisi  suhteen alkuvaiheessa tämän sairastavan hankalahoitoista epilepsiaa tai sairastuvan jossain vaiheessa dementiaan tai syöpään? Parisuhteen jatkaminen toisen oireiluista huolimatta ei poista oikeutta olla joskus väsynyt ja v**tuuntunut!

Vierailija
130/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Datanörtti yleensä kyllä osaa, piriveijari ei, eikä kiinnosta osatakaan. Mut q se on nii ihq ja miehekäs... Ihan eri tunteet (vaginaalissa) 

Kyllä nuo tietotekniikka miehet on lähempänä tumpeöoa kuin osaajaa. Jonkun piupau tietokoneen saa kasattua (niinkuin moni teinikin) mutta siihen se jää

Vierailija
131/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon vahvasti että valtaosa näistä ketjun valittajista on kaapissa olevia lesboja tai traumatisoituneita miesvihaajia.

Ei ole ihme jos alkaa lesbous kiinnostamaan enemmän kuin avuton mies😆

Vierailija
132/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Datanörtti yleensä kyllä osaa, piriveijari ei, eikä kiinnosta osatakaan. Mut q se on nii ihq ja miehekäs... Ihan eri tunteet (vaginaalissa) 

Kyllä nuo tietotekniikka miehet on lähempänä tumpeöoa kuin osaajaa. Jonkun piupau tietokoneen saa kasa

Kasannu koko maan, jossa sinäkin uiveloit ja vauvalle näpytät.. heh

Vierailija
133/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On äärimmäisen huvittavaa kuinka monelle naiselle on niin tärkeää tuntea itsensä paremmaksi kuin edes joku muu, ja yleensä sopivin uhri alas painamiselle ja väheksymiselle on oma mies. Kerrankin nainen saa päteä, kun osaa asetella ostokset ostoskasseihin oikeaan järjestykseen ja mies ei."

Ai miehestä tulee uhri jos nainen ajatuksissaan tuskailee toisen tapaa tehdä asiat epäkäytännöllisesti? Aika kurja kohtalo miesparalla. 

Vierailija
134/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällainen naapurin mies :D Kaveri on ihan täysi käsi missään käytännön asiassa, mutta silti perhe on päätynyt asumaan vanhaan ok-taloon. Hirveä sählääminen joka asian kanssa, ja emäntä painostaa tekemään. Usein päätyy minun juttusille, ja yritän neuvoa ja lainata työkaluja. Joitain työkaluja en uskalla antaa lainaan, käyn mieluummin itse tekemässä. Olen nauranut vaimolle, että ihan kuin elettäisiin jossain sitcom-sarjassa. Hyvänä puolena se, että minulla riittää hyviä artesaanioluita, naapuri kun tuo aina pullon kiitokseksi kun olen auttanut jossain hommassa. 

Vierailija
135/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, jos edes hetken lukee näitä naisvihaajien kommentteja niin ei paljon miehet enää kiinnosta.

Vierailija
136/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällainen naapurin mies :D Kaveri on ihan täysi käsi missään käytännön asiassa, mutta silti perhe on päätynyt asumaan vanhaan ok-taloon. Hirveä sählääminen joka asian kanssa, ja emäntä painostaa tekemään. Usein päätyy minun juttusille, ja yritän neuvoa ja lainata työkaluja. Joitain työkaluja en uskalla antaa lainaan, käyn mieluummin itse tekemässä. Olen nauranut vaimolle, että ihan kuin elettäisiin jossain sitcom-sarjassa. Hyvänä puolena se, että minulla riittää hyviä artesaanioluita, naapuri kun tuo aina pullon kiitokseksi kun olen auttanut jossain hommassa. 

Halvalla menee jos olutpullolla hehe. Kumpikohan teistä nyt sitten vedättää ...

Vierailija
137/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, jos edes hetken lukee näitä naisvihaajien kommentteja niin ei paljon miehet enää kiinnosta.

Homoseksuaalisuus on synnynnäistä, tai siitä voisi eheytyä.

Vierailija
138/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kätevä käsistään. Tietää sen itsekin ja siksi renkaiden vaihdosta pieneenkin huolto- tai korjaustyöhön me palkkaamme ammattilaisen. Itse olen käytännöllisempi ja olenkin ratkonut esim pyykkikonejumeja. Mutta muuten viisas, älykäs ja ihana mies, rakkauden asioissa näppärä.

Vierailija
139/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka olisikin? Tähän niin kutsuttuun "miesvihaan" on naisilla täysi oikeus. Ja toistan, mitään miesvihaa ei ole olemassa. Vaikka sinä ammattiuhriutuja niin toivoisitkin.

Vierailija
140/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka olisikin? Tähän niin kutsuttuun "miesvihaan" on naisilla täysi oikeus. Ja toistan, mitään miesvihaa ei ole olemassa. Vaikka sinä ammattiuhriutuja niin toivoisitkin.

Rassismi, ilmiannettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan