Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko astiasarjojen keräily parempiin perheisiin?

Vierailija
30.11.2024 |

Mitä ootte mieltä?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulua kaikenlaisille perheille jos on kiinnostusta astioiden keräilyyn.

Vierailija
102/106 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki ihmiset keräile astiasarjoja? Harvemmalla kaikki astiat eriparia on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astiasarjan kerääminen on fiksua. Kummityttö aloitti sen jo rippikoulusta ja nyt 18v on jo mukavasti kertynyt astioita.

Mitä fiksua siinä on? Varmaan 28 v tarvii 12 hengen astiaston. Töihin mennessä sarjan ostaa kerralla. 

Ai ei tarvi? Kun kutsuu kaveriporukan tai suvun kahville ja syömään, kyllä tarvii.

Vierailija
104/106 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi eräs sukulaisrouva kylässä. Huudahti kauhistuneena astiakaappiini katsottuaan, että kuinka sulla voi olla Arabian astioita, kun mullakaan ei niitä ole. Niin, mulla on siis poikamiehenä vähäinen määrä Arabian ja Iittalan astioita, jotka olen ostanut siksi, että ovat kestäviä. Ihan perusastioita, joita saa Prismasta. Palkkatuloilla ostettuja, ei perintörahoilla.

Nykypäivän Iittala on sama kuin 1980-kuvun Hobby Hall. Edullisia astioita niille, jotka eivät kauheasti ole kiinnostuneita, mistä kiposta syövät.

Vierailija
105/106 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astiasarjan kerääminen on fiksua. Kummityttö aloitti sen jo rippikoulusta ja nyt 18v on jo mukavasti kertynyt astioita.

Mitä fiksua siinä on? Varmaan 28 v tarvii 12 hengen astiaston. Töihin mennessä sarjan ostaa kerralla. 

Ai ei tarvi? Kun kutsuu kaveriporukan tai suvun kahville ja syömään, kyllä tarvii.

Eiköhän ne laajemmat sukutapaamiset pidetä jossain muualla kuin opiskelijan boksissa. Kuka edes ilkeäisi mennä isolla sukuporukalla syömään opiskelevan nuoren luo? 

Vierailija
106/106 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaan niitä enää kerää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi