Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL pääaihe tänään: Elvi on saanut orgasmin

Vierailija
30.11.2024 |

Voi aikoja, voi tapoja!

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun voisi esim kertoa 1,7 miljoonan lapsen seurannasta jossa

VAIN ja ainoastaan ;mrna injektoiduilla lapsilla oli myokardiitteja tai perikardiitteja

Dr Simone Gold in X

Kun ne oli niitä saatananpalvojien kehittämiä rokotteita ja lapsista tuli hyytelöverisiä vai mitä foliohattu Vehkala?

Vierailija
102/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut orgasmin lähes päivittäin yli 35 vuotta, joskus nuorena jopa useamman päivässä. Pitääkö tehdä uutisvinkki?

Moi Arto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehkalalla on myokondriitteja housussa.

Vierailija
104/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läysin orgasmin ilot sooloseksillä teininä. Iloinen asia. Toki näppäräsormisen ja kielitaitoisen miehenkin kanssa koettu useasti.

T. aikuinen nainen

Vierailija
105/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu että sikiäville naisille suunnatulla palstalla on näin seksinegatiivista porukkaa?

Jätkä 52 vuotta

Mitä tarkoitat?

Kyllä minä ainakin kaikkein ensimmäiseksi tulkitsin tuon alustuksen miehen kirjoittamaksi.

Siis että Ap on näihin orgasmiuutisiin ja voimautumisjulistuksiin kyllästynyt mies.

Vierailija
106/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karua sanoa, että naisessa on vika jos hän ei saa orgasmia. Kyse on vain ominaisuudesta, tai huonoista kokemuksista jotka tuovat liikaa henkistä kuormaa. Mutta ei se nyt mikään vika ole jos ei saa.

Itse olen toista ääripäätä, ja saan orgasmin jo pelkällä ajatuksen voimalla. Toisinaan jopa silloin kun en halua saada. Kuntosalilla ja jumpassakin saan jos teen reisiliikkeitä. Tässäkin on kyse vain ominaisuudesta. Olemme kaikki erilaisia, tässäkin asiassa.

Mulla kyse on omainaisuudesta eikä mistään huonoista kokemuksista kuten joku tuossa oletti. Ei ole miehissä vika. Mua ärsyttää kun tätä ei suostuta tajuamaan. Kertoo paljon ihmisestä joka tuollaista väittää. Ei selvästikään ymmärrä naisten seksuaalisuutta ja tajua sellaista faktaa, että monella naisella on vaikeuksia orgasmin saamisessa seksissä. Jotkut on kuten mä eli saa orgasmin itsetyydytyksessä helposti. Mä saatan myös unissani saada orgasmin, pienen sellaisen kylläkin. Joidenkin on vaikea saada itsetyydytyksessä ja jotkut ei saa edes sillä.

Sitten se, että no miksi sellainen nainen joka saa itsetyydytyksessä ei tee sitä miehen kanssa. No missä mä kirjoitin, että en tee? Kyllä mä klitorista hyväilen sormin tai käytän lelua, mutta en silti saa. Kun siinä on se oleellinen ero, että en ole yksin. Tätäkään ei näytetä tajuavan. 

Ei se ainakaan meitä naisia helpota, että sanotaan vialliseksi. Tulee oikein mahtava mieli tuostakin taas. Joo, olen viallinen ja ilmeisesti sen vuoksi joidenkin mielestä pohjasakkaa. Kiitos vain tästä. Orgasmittomuus seksissä miesten kanssa ei ole mulle ongelma vaan tuo joidenkin asenne tässä vituttaa. En mä jaksa stressata sitä etten saa orgasmia vaan haluan nauttia siitä hetkestä miehen kanssa. Enemmän tuntuu häiritsevän tuntemattomia ihmisiä täällä netin keskustelupalstoilla, että kaikki naiset ei saa orgasmia tuosta noin vain. 

Joidenkin kannattaisi vähän tutkia asioita eikä olettaa mitään typeryyksiä ja lapsellisuuksia eikä varsinkaan haukkua toisia viallisiksi. No paskaa tulee niskaan mulle tämänkin kommentin vuoksi. Ihan sama. 

Vierailija
107/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina naiset valittaa siitä, että miehet ei osaa tuottaa naisille orgasmeja. Kerran tein tänne aloituksen jossa kysyin, että ottaisitko ennemmin 500 euroa vai kunnon elämäsi sätkyorgasmin, niin kaikki naiset sanoi, että todellakin 500 euroa. Eli naiset on saanu kunnon orkkuja. Minä taas miehenä ottaisin ilman muuta sen orgasmin, sillä en ole koskaan sellaista totaalikunnollista saanut, että pitäisi päästää reilusti ääniä ja silmissä sumenee.

Mä ottaisin todellakin sen orgasmin mielummin. Mä olen se joka kertoi saaneensa kaksi kertaa yhden miehen kanssa orgasmin. En siis saa seksissä miesten kanssa orgasmia vaikka seksistä nautinkin. En ole mikään rahan perässä juokseva ho ro vaan osaan kyllä käydä töissä ja tienata itse rahani.

Vierailija
108/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomi orgasmoi!

Vierailija
109/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Elvi! Paskanna sun ex-puolison päälle julkisuudessa. Ihanan tyylikästä.

Samalla voi päästellä niitä vienoja oh-oh-oh-ääniä ja heilutella päätään puolelta toiselle!

Vierailija
110/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu että sikiäville naisille suunnatulla palstalla on näin seksinegatiivista porukkaa?

Jätkä 52 vuotta

Mitä tarkoitat?

Kyllä minä ainakin kaikkein ensimmäiseksi tulkitsin tuon alustuksen miehen kirjoittamaksi.

Siis että Ap on näihin orgasmiuutisiin ja voimautumisjulistuksiin kyllästynyt mies.

Rauhoitu nyt hyvä ihminen! Kyllä 52 vuotiaanakin voi vielä runkata päivittäin lukiessa Iltalehteä.

Vierailija
111/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toihan on läski.

Ei liity asiaan millään tavalla. Olet todella typerä ja lapsellinen.

Jos daami on oikein läski niin keskimittainen yltää hädintuskin huulille, siksi.

Vierailija
112/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava ketju, saanut useampiakin naisten kommentteja talteen. 

Niitä onkin sitten mukava lukea onanoidessa.

Vierailija
113/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Elvi! Paskanna sun ex-puolison päälle julkisuudessa. Ihanan tyylikästä.

Samalla voi päästellä niitä vienoja oh-oh-oh-ääniä ja heilutella päätään puolelta toiselle!

Romanttisen komedian klassikon Kun Harry tapasi Sallyn ikimuistoisin kohtaus tapahtuu ravintolan pöydässä, kun Meg Ryanin näyttelemä Sally todistaa Billy Cristalin näyttelemälle Harrylle, kuinka helppoa naisen on teeskennellä orgasmi. Lentäväksi lauseeksi on muodostunut myös viereisen pöydän vanhemman naisen huomautus: Ill have what shes having. Lausahduksen esittänyttä naista näytteli ohjaaja Rob Reinerin äiti Estelle Reiner.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005519609.html

Siitä mallia:

Vierailija
114/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä pervosedät ja -tädit ko. aviisissa haluavat viikosta toiseen noita klikkiorkkujuttuja? Saako ne itse jotain tyydytystä noista?

Minustakin Ulla Appelsiinin kolumnit ovat hyviä

Vierailija
115/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karua sanoa, että naisessa on vika jos hän ei saa orgasmia. Kyse on vain ominaisuudesta, tai huonoista kokemuksista jotka tuovat liikaa henkistä kuormaa. Mutta ei se nyt mikään vika ole jos ei saa.

Itse olen toista ääripäätä, ja saan orgasmin jo pelkällä ajatuksen voimalla. Toisinaan jopa silloin kun en halua saada. Kuntosalilla ja jumpassakin saan jos teen reisiliikkeitä. Tässäkin on kyse vain ominaisuudesta. Olemme kaikki erilaisia, tässäkin asiassa.

Mulla kyse on omainaisuudesta eikä mistään huonoista kokemuksista kuten joku tuossa oletti. Ei ole miehissä vika. Mua ärsyttää kun tätä ei suostuta tajuamaan. Kertoo paljon ihmisestä joka tuollaista väittää. Ei selvästikään ymmärrä naisten seksuaalisuutta ja tajua sellaista faktaa, että monella naisella on vaikeuksia orgasmin saamisessa seksissä. Jotkut on kuten mä eli saa orgasmin itsetyydytyksessä helposti. Mä saatan myös unissani saada orgasmin, pie

Eli sinun tapauksessa on päässä vikaa, ei pillussa kun kerta tulet unissakin mutta ei millään jos olet miehen kanssa.

Vierailija
116/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava ketju, saanut useampiakin naisten kommentteja talteen. 

Niitä onkin sitten mukava lukea onanoidessa.

Ei suinkaan vaan laitan toiseen ketjuun kun kirjoitatte jotain vastakkaista.

Vierailija
117/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyse on omainaisuudesta eikä mistään huonoista kokemuksista kuten joku tuossa oletti. Ei ole miehissä vika. Mua ärsyttää kun tätä ei suostuta tajuamaan. Kertoo paljon ihmisestä joka tuollaista väittää. Ei selvästikään ymmärrä naisten seksuaalisuutta ja tajua sellaista faktaa, että monella naisella on vaikeuksia orgasmin saamisessa seksissä. Jotkut on kuten mä eli saa orgasmin itsetyydytyksessä hel

Niin olenko muuta väittänytkään? En ole vaan kyllä mä kerroin ihan jo ekassa viestissä, että vika on mun korvien välissä. En sanallakaan kirjoittanut, että mun pillussa on mitään vikaa. 

Vierailija
118/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyse on omainaisuudesta eikä mistään huonoista kokemuksista kuten joku tuossa oletti. Ei ole miehissä vika. Mua ärsyttää kun tätä ei suostuta tajuamaan. Kertoo paljon ihmisestä joka tuollaista väittää. Ei selvästikään ymmärrä naisten seksuaalisuutta ja tajua sellaista faktaa, että monella naisella on vaikeuksia orgasmin saamisessa seksissä. Jotkut

No se on pääasia ettei pillussa ole vikaa eikös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan