Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä parisuhteessa oleva nainen

Kysyn vaan
02.02.2023 |

Jolla on myös lapsia niin oletko aina keittiössä iltaisin monta tuntia tekemässä ruokaa tai pyykkäämässä ja teet kotitöitä iltaisin ja miehesi ei auta? Miten jaksatte sellaista?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten auttaa tai muuttaa muualle.

Vierailija
2/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei meidän elämä ole koskaan ollut tuollaista. Teemme molemmat kotitöitä, mutta emme kumpikaan kovin paljon; meillä ei oteta tätä puolta hirveän vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tänään poikani teki ruokaa ja tyttäreni pesi pyykkiä. Mieheni on saanut tehdä rauhassa töitä, koska minä olen lämmittänyt taloa (puulämmitteinen). Illalla mies lämmitti saunan.

Nyt tyttäreni leipoo. Pojat saunovat.

Vierailija
4/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona työttömänä joten hoidan miellelläni nuo hommat kun mies käy töissä.

Ja silloin kun myös minä olin töissä niin minä laitoin aamusta lapset kouluun ennen töihin lähtöä ja illalla kun tulin töistä oli mies laittanut ruuan koko perheelle.

5/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tänään poikani teki ruokaa ja tyttäreni pesi pyykkiä. Mieheni on saanut tehdä rauhassa töitä, koska minä olen lämmittänyt taloa (puulämmitteinen). Illalla mies lämmitti saunan.

Nyt tyttäreni leipoo. Pojat saunovat.

Ihanaa 🐭

Vierailija
6/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen 90% kotitöistä.

Ehkä olen ns. vanhanaikainen nainen, kun tykkään pitää kotini erittäin siistinä ja huolehtia siitä että lämmin ruoka on pöydässä, lasten ja miehen vaatteet silitetty ja pesty jne. Mutta se on minun valintani, jokainen tavallaan.

Vierailija
7/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee illalla mitään. Mulla on tapana tehdä ruoka aamulla valmiiksi ennen töihin menoa. Illat löhöän sohvalla sarjoja katsellen/kutoen/pelaten.

Kotitöitä on melko vähän kun kaikki laittavat omat pyykkinsä koriin, astiat koneeseen, tavarat paikoilleen. jne. Minä laitan koneet vain pyörimään. Joku ne yleensä tyhjentää ja laittaa kuivumaan. Esim eilen oli joku teineistä käynyt yöllä 😳 laittamassa pyykit kuivumaan.

Ruuasta kyllä vastaan minä, mulla on tapana herätä niin aikaisin, lukuunottamatta iltapalaa. Sen tekee joku lapsista siis esim lämpimiä leipiä tms.

Vierailija
8/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tekee tarpeensa minuun. Vain siten jaksan liikakansoittaa.

Vierailija
9/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen ns. vanhanaikainen nainen, kun tykkään pitää kotini erittäin siistinä ja huolehtia siitä että lämmin ruoka on pöydässä, lasten ja miehen vaatteet silitetty ja pesty jne. Mutta se on minun valintani, jokainen tavallaan.

Muistatko myös imeä miehesi kepin?

Vierailija
10/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku haluaa olla miehen kanssa joka ei halua tehdä kotitöitä.

Vierailija
11/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei noin saa elää. se on feminismin vastaista.

Vierailija
12/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kirjoitti:

jos mies on jännä tai sen rahoilla on kiva lokkeilla.

Vierailija
13/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kirjoitti:

Sekin on eräänlaista vallankäyttöä, ettei anna kumppanin tehdä asioita.

Vierailija
14/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni siivoo ja tekee ruokaa kyllä aina. Vapaa aikaa meillä on silti hyvin ja ei ole mitään stressiä.

Vierailija
15/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee ruuat, pyykkiä pesemme molemmat. Jos mies olisi etsinyt kodinhoitajaa, olisi päätynyt eri puolison kanssa perhettä perustamaan.

Vierailija
16/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille sopii suorittava työ ja miehille uusien keksintöjen tekeminen, ydinvoimaloiden, lentokoneiden ja tällaisten laitteiden joilla näpytämme tänne suunnittelu ym.

Vierailija
17/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä aikoja, kun lapset oli pieniä, hoidin heitä kotona liki 6v. Mutta juu olen kyllä senkin jälkeen hoitanut kokkailun, mies toki auttaa kun pyydän, ja teini.

Nyt kotona asuu enää 19v, mutta teen silti lähes päivittäin ruoan töistä tultuani, mutta koska teen 2x/vkossa päivällistä niin, että sitä riittää myös seur päivälle niin en kokkaa joka päivä.

Ja 1x/vkossa käydään ulkona syömässä tai tilataan ruoka kotiin, aina perjantaisin.

Vierailija
18/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatko myös imeä miehesi kepin?

.

Suu on syömistä varten.

Ennen annettiin käsihoitoja ja oltiin läheisesti, lähetyssaarnaajassa. Jos ei kestä katsoa silmiin, ei kannata edes olla yhdessä.

Vierailija
19/19 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mm. tekee ruuat. Kade?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän