Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL pääaihe tänään: Elvi on saanut orgasmin

Vierailija
30.11.2024 |

Voi aikoja, voi tapoja!

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kikka ollut porkkanan työntäminen hanuriin?

Vierailija
42/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Mika  P u p a n  kanssa verhon takana kyyryssä? Oliko Mika  P u p a n  edessä vai takana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättelin tuosta, että hyvin meillä menee, kun uutiskynnyksen ylittää jonkun Elvin ensimmäinen orgasmi. Rauhallisin mielin voi jatkaa tätäkin päivää, kun mitään pahaa eikä vakavaa ole tapahtunut. 

Saako mielestäsi ainoastaan negatiivisista, pahoista asioista ja onnettomuuksista kirjoittaa juttuja? Jos jotain hyvää tapahtuu maailmassa, et halua tietää siitä mitään?

Sä kärjistät asian väärinkäsityksesi ympärille, eli ihan pieleen. Hienoahan se on, jos Elvin ensimmäinen orgasmi on ihan uutisissa. Toisaalta, olisin mä pärjännyt tämän päivän ilman tietoa Elvin orgasmista, mutta ok, kiva Elville. 

Vierailija
44/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullalla on korkki auki ja pulskat sormet tanssivat näppäimistöllä ensi viikon tuohtumusorgasmia takoessa.

Vierailija
45/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia Elvistä sormettamassa?

Vierailija
46/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mika ottanut Pekka Aittakummun ja Jenna Simula suhdekohuun?

Vierailija
47/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen!

Vierailija
48/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Mika ottanut Pekka Aittakummun ja Jenna Simula suhdekohuun?

Ei kai korppi korpin silmää noki.

Vierailija
49/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne kuvat viipyy?

Vierailija
50/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen on huolehdittava naisen nautinnosta. Mies saa kyllä huolehtia ihan itse itsesään ei se ole naisen tehtävä

Mua ärsyttää tämä kommentti todella paljon. Kyllä se on naisesta itsekin kiinni saako orgasmin vai ei. Ei sitä voi vain miehen vastuulle laittaa. Jos laittaa vain miehen syyksi, niin sitten ei tiedä naisista oikeasti mitään.

Mä olen kaksi kertaa saanut yhden miehen kanssa orgasmin. Nautin kyllä muuten seksistä miesten kanssa ja haluan sitä. En vain saa orgasmia ja kyllä se vika on mussa itsessä. Ei ole monenkaan miehen kohdalla ollut kyse yrityksen puutteesta. Jotkut ovat saaneet mut kyllä hyvin lähelle orgasmia, mutta en vain pääse sen rajan ylitse. Liika yrittäminen alkaa vain turhauttamaan eikä orgasmi väkisin yrittämällä tule. Yksin ollessa saan orgasmin todella helposti. Vika on mun korvien välissä, mutta en jaksa stressata asiasta. Orgasmi t

Olet poikkeus. Lähes kaikki naiset vaativat että mies tyydyttää naisen vielä erikseen. Sait siipeesi suhteessa? Lol voi raukkaa sattuuko. Mitä sitten.

Vierailija
51/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa👴 tykkää... Mumma hyväilee kiveksiä...🤤🤤 Aaahhh...

Mutta saako Mumma siitä orgasmin?

Vierailija
52/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mietittävää jokaiselle miehelle: saako sinun tyttöystäväsi/vaimosi orgasmin yhdynnässä sinun kanssasi? Oletko varma?

Vierailija
53/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen on huolehdittava naisen nautinnosta. Mies saa kyllä huolehtia ihan itse itsesään ei se ole naisen tehtävä

Mua ärsyttää tämä kommentti todella paljon. Kyllä se on naisesta itsekin kiinni saako orgasmin vai ei. Ei sitä voi vain miehen vastuulle laittaa. Jos laittaa vain miehen syyksi, niin sitten ei tiedä naisista oikeasti mitään.

Mä olen kaksi kertaa saanut yhden miehen kanssa orgasmin. Nautin kyllä muuten seksistä miesten kanssa ja haluan sitä. En vain saa orgasmia ja kyllä se vika on mussa itsessä. Ei ole monenkaan miehen kohdalla ollut kyse yrityksen puutteesta. Jotkut ovat saaneet mut kyllä hyvin lähelle orgasmia, mutta en vain pääse sen rajan ylitse. Liika yrittäminen alkaa vain turhauttamaan eikä orgasmi väkisin yrittämällä tule. Yksin ollessa saan orgasmin todella helposti. Vika on mun korvien välissä, mutta en jaksa stressata asiasta. Orgasmi t

Harmi,mutta tsemppiä kuitenkin,jospas joskus vielä.

Vierailija
54/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helvetissä tälle ei ole yläpeukkuja kun tuo on juuri kuten naiset täällä kirjoittaa?

Vierailija
55/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvi 10 vuotta hinkannu

Mahtaa olla käsi kipeä

Vierailija
56/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mietittävää jokaiselle miehelle: saako sinun tyttöystäväsi/vaimosi orgasmin yhdynnässä sinun kanssasi? Oletko varma?

Harva nainen saa yhdynnässä orgasmin koska pillu on pilattu suristimilla ja/tai päässä on estoja/vikaa.

Vierailija
57/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät saa orgasmia masturbaatiolla. Tämä juttu on feministien sumutusta.

Vierailija
58/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättelin tuosta, että hyvin meillä menee, kun uutiskynnyksen ylittää jonkun Elvin ensimmäinen orgasmi. Rauhallisin mielin voi jatkaa tätäkin päivää, kun mitään pahaa eikä vakavaa ole tapahtunut. 

Saako mielestäsi ainoastaan negatiivisista, pahoista asioista ja onnettomuuksista kirjoittaa juttuja? Jos jotain hyvää tapahtuu maailmassa, et halua tietää siitä mitään?

Jotain hyvää? Joku pontus on saanut orgasmin ja sen pitäisi nyt olla niin merkittävä tapahtuma, että se on tarpeen kaikelle kansalle kuuluttaa? 

-eri

Vierailija
59/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole pääuutinen. Lopeta valehtelu.

No toinen ainakin. Ja se toinenkin oli seksistinen.

Se kertoi tuosta naapurimaan sotahullusta mulkusta.

Vierailija
60/118 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina naiset valittaa siitä, että miehet ei osaa tuottaa naisille orgasmeja. Kerran tein tänne aloituksen jossa kysyin, että ottaisitko ennemmin 500 euroa vai kunnon elämäsi sätkyorgasmin, niin kaikki naiset sanoi, että todellakin 500 euroa. Eli naiset on saanu kunnon orkkuja. Minä taas miehenä ottaisin ilman muuta sen orgasmin, sillä en ole koskaan sellaista totaalikunnollista saanut, että pitäisi päästää reilusti ääniä ja silmissä sumenee.

Hyvä kommentti, kertoo paljon naisista. Ja totuus on naisille tuskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi