IL pääaihe tänään: Elvi on saanut orgasmin
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen on huolehdittava naisen nautinnosta. Mies saa kyllä huolehtia ihan itse itsesään ei se ole naisen tehtävä
Mua ärsyttää tämä kommentti todella paljon. Kyllä se on naisesta itsekin kiinni saako orgasmin vai ei. Ei sitä voi vain miehen vastuulle laittaa. Jos laittaa vain miehen syyksi, niin sitten ei tiedä naisista oikeasti mitään.
Mä olen kaksi kertaa saanut yhden miehen kanssa orgasmin. Nautin kyllä muuten seksistä miesten kanssa ja haluan sitä. En vain saa orgasmia ja kyllä se vika on mussa itsessä. Ei ole monenkaan miehen kohdalla ollut kyse yrityksen puutteesta. Jotkut ovat saaneet mut kyllä hyvin lähelle orgasmia, mutta en vain pääse sen rajan ylitse. Liika yrittäminen alkaa vain turhauttamaan eikä orgasmi väkisin yrittämällä tule. Yksin ollessa saan orgasmin todella helposti. Vika on mun korvien välissä, mutta en jaksa stressata asiasta. Orgasmi t
Minäkin saan orgasmin vain jos minua nuollaan tai sitten yksinäni sormin, vibralla yms.
Mutta nautin silti seksistä myös tosi paljon. Ei mikään dildo vastaa sitä tunnetta kun saa peniksen sisään. Eikä tämän ole tarkoitus olla mikään irstailuviesti. Luultavasti kaikilla naisilla on jonkinlainen tarve saada kullia sisään. Ihan sama juttu kuin miehillä on pakottava tarve työntää se sisälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova juttu, t. aina orgasmin miehen kanssa teeskennellyt, mutta aina omalla kädellä tajunnan räjäyttävään O:iin.
Mä kerroin tuossa aiemmin saaneeni kaksi kertaa orgasmin yhden miehen kanssa. Muuten en ole miesten kanssa saanut orgasmeja. Silti en ole koskaan teeskennellyt orgasmia. En ymmärrä mitä järkeä on teeskentelyssä.
Jos on taitava esiintyjä, niin ainakin varmistaa ettei tulevaisuudessakaan saa orgasmia kyseisen miehen kanssa 🧘
Eli ehkä se on jotain kurjuuden maksimoimista?
-eri
Naiset valehtelevat aina joten tuo feikkaaminen on yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä mietittävää jokaiselle miehelle: saako sinun tyttöystäväsi/vaimosi orgasmin yhdynnässä sinun kanssasi? Oletko varma?
Paljonko luulet että naiset tuollaista miettii miehistä? Ei ejakulointi ole sama asia kuin orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen on huolehdittava naisen nautinnosta. Mies saa kyllä huolehtia ihan itse itsesään ei se ole naisen tehtävä
Mua ärsyttää tämä kommentti todella paljon. Kyllä se on naisesta itsekin kiinni saako orgasmin vai ei. Ei sitä voi vain miehen vastuulle laittaa. Jos laittaa vain miehen syyksi, niin sitten ei tiedä naisista oikeasti mitään.
Mä olen kaksi kertaa saanut yhden miehen kanssa orgasmin. Nautin kyllä muuten seksistä miesten kanssa ja haluan sitä. En vain saa orgasmia ja kyllä se vika on mussa itsessä. Ei ole monenkaan miehen kohdalla ollut kyse yrityksen puutteesta. Jotkut ovat saaneet mut kyllä hyvin lähelle orgasmia, mutta en vain pääse sen rajan ylitse. Liika yrittäminen alkaa vain turhauttamaan eikä orgasmi väkisin yrittämällä tule. Yksin ollessa saan orgasmin todella helposti. Vika on mun korvien välissä, mutta en jaksa stressata asiasta. Orgasmi t
Aika karua sanoa, että naisessa on vika jos hän ei saa orgasmia. Kyse on vain ominaisuudesta, tai huonoista kokemuksista jotka tuovat liikaa henkistä kuormaa. Mutta ei se nyt mikään vika ole jos ei saa.
Itse olen toista ääripäätä, ja saan orgasmin jo pelkällä ajatuksen voimalla. Toisinaan jopa silloin kun en halua saada. Kuntosalilla ja jumpassakin saan jos teen reisiliikkeitä. Tässäkin on kyse vain ominaisuudesta. Olemme kaikki erilaisia, tässäkin asiassa.
"Mutta nautin silti seksistä myös tosi paljon. Ei mikään dildo vastaa sitä tunnetta kun saa peniksen sisään. Eikä tämän ole tarkoitus olla mikään irstailuviesti. Luultavasti kaikilla naisilla on jonkinlainen tarve saada kullia sisään. Ihan sama juttu kuin miehillä on pakottava tarve työntää se sisälle "
Valetta! Palstan naisten enemmistön mukaan yhdyntä ei tunnu miltään eivätkä sitä halua.
"Aika karua sanoa, että naisessa on vika jos hän ei saa orgasmia. Kyse on vain ominaisuudesta, tai huonoista kokemuksista jotka tuovat liikaa henkistä kuormaa. Mutta ei se nyt mikään vika ole jos ei saa"
Jos ei kykene sellaiseen mihin pitäisi kyetä niin on viallinen! Karua tai ei niin se on totta. Miksi totuutta ei voi sanoa??
Kyllä ois tämänkin tiedon voinut pitää omanaan tämä Elvi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sen tuotti ero miehestä, ei mies eikä yhdyntä. Jotenkin tuntuu, että elvi teki jotain ihan väärin..
henkiset paineet
Loistava ketju, saanut useampiakin naisten kommentteja talteen.
Harmi,mutta tsemppiä kuitenkin,jospas joskus vielä.
Ei taas lainaustoiminto toimi.
Joo ehkä joskus, ehkä ei. En mä jaksa asiaa stressata. Orgasmi tulee miehen seurassa jos tulee. Nautin kuitenkin seksistä ja haluan sitä. Joskus saanut lukea kommentteja, että miksi edes harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. No siksi, että mä haluan seksiä. Kun mua panettaa, niin mä haluan kullin sisälle. Vaikka saan itsetyydytyksessä helposti orgasmin, niin ei se poista panetuksen kuin hetkeksi. Itsetyydytys ei ole sama asia kuin seksi miehen kanssa. Mä oikeasti haluan kullin sisälleni ja tätäkään ei jotkut usko jos siitä kertoo tällä palstalla. Kun ei naiset muka nauti siitä eikä kulli tunnu sisällä miltään. No kyllä mä ainakin nautin.
Sitten kun kerron omia kokemuksia ja tuntemuksia liittyen seksiin niin jotkut ei usko mun olevan nainen. Kun ei nainen voi sellaisia kirjoittaa ja olla sitä ja tätä mieltä. Lisätään vielä pökköä pesään: mä tykkään anaaliseksistä.
Vau. Kukaan muu ei ole koskaan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät saa orgasmia masturbaatiolla. Tämä juttu on feministien sumutusta.
Mitä helvettiä :D
Vierailija kirjoitti:
"Aika karua sanoa, että naisessa on vika jos hän ei saa orgasmia. Kyse on vain ominaisuudesta, tai huonoista kokemuksista jotka tuovat liikaa henkistä kuormaa. Mutta ei se nyt mikään vika ole jos ei saa"
Jos ei kykene sellaiseen mihin pitäisi kyetä niin on viallinen! Karua tai ei niin se on totta. Miksi totuutta ei voi sanoa??
Miksi pitäisi kyetä saamaan orgasmi?
Kuoleeko jos ei saa? Joutuuko putkaan jos ei saa? Onko kyvytön saamaan lapsia jos ei saa orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äh, kyllä se vika on miehessä jos et koe olevasi täysin rento siinä, Tai jossai nmenneisyyden miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kyetä saamaan orgasmi?
Kuoleeko jos ei saa? Joutuuko putkaan jos ei saa? Onko kyvytön saamaan lapsia jos ei saa orgasmia?
Jos ei saa, jää aika paljosta paitsi.
Mitkä pervosedät ja -tädit ko. aviisissa haluavat viikosta toiseen noita klikkiorkkujuttuja? Saako ne itse jotain tyydytystä noista?
2014
Sooloseksi tarjoaa monta väylää tajunnanräjäyttävään orgasmiin. Lue 20 vinkkiä ja harjoita itsesi masturboinnin mestariksi!
https://anna.fi/hyvinvointi/seksielama/masturbointivinkit-naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät saa orgasmia masturbaatiolla. Tämä juttu on feministien sumutusta.
Mitä helvettiä :D
Tosiaan naiset saavat orgasmin masturboimalla. Miksi sitten eivät voi miehen kanssa sekstailleissa masturboida itselleen orgasmia vaan haluavat että mies tekee sen naiselle?
Jos on taitava esiintyjä, niin ainakin varmistaa ettei tulevaisuudessakaan saa orgasmia kyseisen miehen kanssa 🧘
Eli ehkä se on jotain kurjuuden maksimoimista?
-eri