IL pääaihe tänään: Elvi on saanut orgasmin
Kommentit (118)
Kyllä miehen on huolehdittava naisen nautinnosta. Mies saa kyllä huolehtia ihan itse itsesään ei se ole naisen tehtävä
Kymmenen vuotta siihen meni ja lopulta työ palkittiin elvi kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen on huolehdittava naisen nautinnosta. Mies saa kyllä huolehtia ihan itse itsesään ei se ole naisen tehtävä
Mua ärsyttää tämä kommentti todella paljon. Kyllä se on naisesta itsekin kiinni saako orgasmin vai ei. Ei sitä voi vain miehen vastuulle laittaa. Jos laittaa vain miehen syyksi, niin sitten ei tiedä naisista oikeasti mitään.
Mä olen kaksi kertaa saanut yhden miehen kanssa orgasmin. Nautin kyllä muuten seksistä miesten kanssa ja haluan sitä. En vain saa orgasmia ja kyllä se vika on mussa itsessä. Ei ole monenkaan miehen kohdalla ollut kyse yrityksen puutteesta. Jotkut ovat saaneet mut kyllä hyvin lähelle orgasmia, mutta en vain pääse sen rajan ylitse. Liika yrittäminen alkaa vain turhauttamaan eikä orgasmi väkisin yrittämällä tule. Yksin ollessa saan orgasmin todella helposti. Vika on mun korvien välissä, mutta en jaksa stressata asiasta. Orgasmi tulee sitten jos tulee.
Tällä hetkellä olen toki sinkku eikä ole ketään kenen kanssa harrastaa seksiä enkä jaksa edes etsiä. Sain niin pahasti siipeeni vuoden kestäneessä seksisuhteessa, että nyt saa miehet riittää joksikin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Toihan on läski.
Ei liity asiaan millään tavalla. Olet todella typerä ja lapsellinen.
Kuinka sen kullin nyt sitten saa mahdollisimman syvälle kurkkuun?
Tärkeintä että molemmat nauttii, sekä mies että mulkku :D :D :D
Miksi muuten is:ssäon osio Me naiset, muttei Me miehet?
Mistä johtuu että sikiäville naisille suunnatulla palstalla on näin seksinegatiivista porukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta siihen meni ja lopulta työ palkittiin elvi kertoo.
Ja muka miehet miettii vain seksiä...
Vierailija kirjoitti:
Koska tasa-arvo ja yhdenvertaisuus. Muuten miksi ei ole sukupuolikiintiöitä myös toiseen suuntaa?
Milloin tulee uutinen "Juha sai elämänsä panon kun jätti vanhan haaskan ja sai nuorta lihaa" ?
Ja sen tuotti ero miehestä, ei mies eikä yhdyntä. Jotenkin tuntuu, että elvi teki jotain ihan väärin..
Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa mutta sitten on näitä elvejä jotka saa orkkunsa vasta eroamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on Me Naiset -nimisen lehden osio. Me Miehet -nimistä lehteä ei ole. Eikä toki voisi ollakaan, koska se olisi naisvihaa.
Sitä odotellessa että iltiksessä on otsikko eemistä joka kertoo saaneensa erektion vasta kun pääsi eroon vaimostaan.
Päättelin tuosta, että hyvin meillä menee, kun uutiskynnyksen ylittää jonkun Elvin ensimmäinen orgasmi. Rauhallisin mielin voi jatkaa tätäkin päivää, kun mitään pahaa eikä vakavaa ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että sikiäville naisille suunnatulla palstalla on näin seksinegatiivista porukkaa?
Lestadiolaiset, joiden mukaan seksi on vain lisääntymistä varten ja klitoris on paholaisen ovikello johon ei tule koskea.
No eikä ole pääuutinen. Lopeta valehtelu.