Millainen IHMINEN ei ostanut mitään Black Friday aleista?
Kommentit (88)
Jätin Black Fridayn väliin koska en halua identifioitua homoksi kuten ap.
Minä en. Odottelin, että Perjantaina, eli Black Fridaynä tulee parhaimmat alet. Ne paikat, josta halusin ostaa oli jo parhaat alet mennyt viikon aikana tai jopa edellisenä viikolla (esim Tokmanni ja Lumene alet). En sitten ostanut mitään.
Nolot akasta jotka ostavat sitten samat asiat Prismasta satoja euroja kalliimmalla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teille sinne maalle saapuu joskus 2000-luku ja ymmärrätte ettei homo ole nykyään haukkumasana, vaan olin vastoin.
Sellainen jolla on kaikki tarvittava. Ei osta mitään turhaa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ostanut koko viikolla muuta kuin ruokaa ja polttoainetta. Niitä ei jostain syystä myydä koskaan millään 70% alella.
Ostin maitohappobakteereita. Lapussa luki, että mustan perskin takia -25%
Olisin kyllä ostanut ne muutenkin, mutta ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teille sinne maalle saapuu joskus 2000-luku ja ymmärrätte ettei homo ole nykyään haukkumasana, vaan olin vastoin.
Ei kai se haukkumista ole jos ei halua identifioitua joksikin??
Vierailija kirjoitti:
En koskaan mitään, mutta huomaan että kusetus kannattaa kusettajille. Ensin oli yksi päivä, nyt viikko ja pian koko vuosi. Eikö kukaan ole tehnyt valitusta nimestä?
Toinen kusetus on meidän syömään opettaminen. Kohta me kaikki istutaan lattialla ison solkkupadan äärellä ja mätetään kouralla terveellistä solkkua naamaan.
Vietin älä osta mitään -päivää, koska en yleensä osallistu ostokampanjoihin. Kertoisitko kuitenkin mitä on "solkku":)
Puolisoosti yhden joululahjan. Ovh 179 e, oli 65 e tosta pois.
Hep!
Ei ollut mitään ostettavaa, lentojakaan ei ollut normitarjouksia halvemmalla.
Ai joo, lentokenttäparkin varasin ja sain BF alea 10e
En tarvinnut mitään. Sen sijaan laitoin rahoja bank norwegianin säästötilille sekä nordnettiin osake- ja rahasto-ostoksia varten.
Jos ap on tuota mieltä niin sitten oikeasti fiksut ihmiset ilmeisesti ostivat black fridaysta...
Eilen oli myös älä osta mitään -päivä.
Miten vammanen pitää olla että käytää isoja kirjaimia keskellä lausetta täysin irrelevantisti?
Automaattinen piilolinssi tilaus meni eilen, tarkoitus ei ollut ostaa mitään.
Olen niin nolo etten ole ikinä ostanut bf tarjouksista mitään.
En tarvinnut mitään ja ei ole rahaakaan.
Tällainen kuusikymppinen, jolla on jo kaikkea. Ja mikäli jotakin uutta tarvitsee, ostaa sen silloin kun tarve ilmenee, eikä joudu joukkohysterian valtaan kerran vuodessa.
Unohtavainen. Eilenkö se oli :( hehkuttivat sitä niin kauan, ettei muistanut edes katsoa lopulta.
Yritän juuri päästä ylimääräisestä tavarasta eroon. Kaapit täynnä kaikkea.