Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen IHMINEN ei ostanut mitään Black Friday aleista?

Vierailija
30.11.2024 |

Minusta tämä IHMINEN on nolo.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ostanut. Ei oikeastaan tarvetta millekään. Joululahjat menee lahjakorteilla tänä vuonna. 

Vierailija
22/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki löytyy jo mitä kuvitella saatan. Kevät niin täynnä kaikkea kivaa ohjelmaa että edes lomalentoja en ostanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee joku oikeasti, että yksikään yritys myy yhtään mitään oikeasti jollain -50% hinnalla ja ottaa siitä takkiin ihan vain hyväntekeväisyydestään, koska black friday? Hahahahah, voi että ihmiset on tyhmiä. Se sinun -50% aletuotteesi oli samanhintainen normaalihintaisena luultavasti menneenä kesänä, tuotteesta riippuen.

Vierailija
24/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan mitään, mutta huomaan että kusetus kannattaa kusettajille. Ensin oli yksi päivä, nyt viikko ja pian koko vuosi. Eikö kukaan ole tehnyt valitusta nimestä?

Toinen kusetus on meidän syömään opettaminen. Kohta me kaikki istutaan lattialla ison solkkupadan äärellä ja mätetään kouralla terveellistä solkkua naamaan.

Vierailija
25/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen kuusikymppinen enkä tarvitse mitään. En vaatteita, en tekniikkaa. Enkä varsinkaan mitää kippoja ja kuppeja sekä turhaa krääsää.

Vierailija
26/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä.

Vierailija
27/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolla on jo kaikki tarpeellinen. Lisäksi ei oo maniaa ja törsää turhaan pelkästä kuluttamisen ilosta. Viisas rahankäyttäjä, eikä mainonnan uhri.

Vierailija
28/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Sellainen, joka ei tartte mitään 😎

Tollo.

AP

Sinulta puuttuu esim. äly, jota ei voi ostaa. Se pitää periä.

Vierailija
29/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla on ihan liikaakin kaikkea. Kokoilen romppeitani ja vien ne hyväntekeväisyyskauppaan. 

Vattuakos teen 12 tuolilla ja 52 kahvikuppiparilla kun yksin elän. Tai viidellä pellavadamastipöytäliinalla. Ei ole aikomusta pitopalveluyrittämiseen. 

Vierailija
30/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Sulo Vilen joka ostaa kun halvalla sai, vaikkei edes tarvisi. Silloin ostetaan kun on tarvetta, nyt en tarvinnut mitään. Ruuasta kun ei saanut black week alennuksia.

Vierailija
31/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus se ostoholismikin on.

Tavaran paljous kahlitsee. Roina ei tuota iloa vaan harmittaa.

Vierailija
32/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä ostanut yhtään mitåån. En edes katsonut, mitä niissä myydään.

Vierailija
33/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulee joku oikeasti, että yksikään yritys myy yhtään mitään oikeasti jollain -50% hinnalla ja ottaa siitä takkiin ihan vain hyväntekeväisyydestään, koska black friday? Hahahahah, voi että ihmiset on tyhmiä. Se sinun -50% aletuotteesi oli samanhintainen normaalihintaisena luultavasti menneenä kesänä, tuotteesta riippuen.

Eihän se hyväntekeväisyyttä ole, mutta kyllä myös oikeasti yli 50% tarjouksia oli. Eikä se vielä -50% hinnalla yleensä tappiolla mene, suurimmassa osassa tuotteita hinta kerroin on enemmän kuin kaksi.

Vierailija
34/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ostanut. Ei oikeastaan tarvetta millekään. Joululahjat menee lahjakorteilla tänä vuonna. 

Taidan ottaa mallia. Nostan seteleitä ja jaan niitä. Opiskeleva nuoriso arvostaa käteistä. 

Vierailija
35/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mennyt arvomaailma sillä, joka kuvitteellisten alennusten takia rojua haalii.

Vierailija
36/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ostamat puhelimet ilmestyivät kesällä, tähän mennessä niitä ei ollut saanut kuin ovh. Lokakuussa valitsin ja sit jäin odottamaan kun bf oli lähellä. 25% ei ollut kummoinen ale, mutta en myöskään halunnut valita valmiiksi vanhoja malleja.

Vierailija
37/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sellainen kuin minä jolla ei ollut tarvetta ostaa mitään.

Vierailija
38/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on ostaa jotain vain sen takia että on ale vaikkei ole tarvetta ostaa. Siinä että ei osta ei ole mitään noloa.

Vierailija
39/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään hyvää ja kannattavaa tarjousta vielä nähnyt. Ihan kusetusta koko black friday nykyään.

Vierailija
40/88 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia esim.  koska musta perjantai on menettänyt merkityksensä  koska se on koko viikon mittaiseksi venynyt . Kohta varmaan musta kuukausi. Mustan perjantain pitää olla vain seen yhden perjantain ajan  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi