Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso timantti vihkisormuksessa - mitä mieltä?

Vierailija
22.02.2007 |

Sain mieheltäni vihkisormukseksi 1,5 karaatin yksikivisen timanttisormuksen. Tykkään siitä itse kovasti ja pidän joka päivä. Nyt olen huomannut, että sormukseni ärsyttää ihmisiä.

Millaisia ajatuksia herättää?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, minä vain pidän sormustani sormessa. En esittele, pröystäile tai hae huomiota.

Sille joka joka kysyi hintaa: En oikeasti tiedä, en ole kysynyt. Luulen miehen metsästäneen kiven erikseen ulkomailta ja teetättäneen rungon Suomessa kultasepällä. Kivi on korkealaatuinen... Äh. Hinta on kuitenkin monta tuhatta euroa, kuinka paljon - en tiedä. En ole mikään asiantuntija.

Vierailija
22/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ap sormusta esittelee, mutta kyllähän etenkin jotkut naiset kiinnittää huomiota toisten koruihin. Mä aina automaattisesti huomaa muiden korut ja kellot, kun niitä tykkään. Samoin kiinnitän huomiota käsilaukkuun, kenkiin, hiuksiin, meikkiin. En mitenkään tutkiksele, mutta jutellessa huomaan ne ja kehun, jos jostain tykkään.

1,5 on jo Suomessa suht iso, kun monilla on vain kapeat sileät kultarimpulat. Itse olen saanut negatiivissävyistä arvostelua koruistani työkavereilta. Minulla on joihinkin työkavereihini verrattuna paljon kalliita koruja, jotka olen saanut mieheltäni lahjaksi ja selkeästi jonkinlainen kateus on heidän kommenttien takana " eihän sun tarvis edes töissä käydä, kun mies elättää" ...

Älä välitä saamastasi negatiivisesta palautteesta, jos joku kehuu, niin hymyile ja ota kohteliaisuus nätisti vastaan. Turha vähätelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan kaunis. Valitettavasti suomessa ollaan kateuden lisäksi myös tahdittomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän