Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso timantti vihkisormuksessa - mitä mieltä?

Vierailija
22.02.2007 |

Sain mieheltäni vihkisormukseksi 1,5 karaatin yksikivisen timanttisormuksen. Tykkään siitä itse kovasti ja pidän joka päivä. Nyt olen huomannut, että sormukseni ärsyttää ihmisiä.

Millaisia ajatuksia herättää?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi pientä, vihkisormuksessa 11 pientä timanttia (ei siis mitenkään pieniä kyllä), eikä ne ole koskaan ketään ärsyttäneet. Mahtaako olla nyt korvien välissä tuo ongelma?

Vierailija
2/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jos mainostat mitä tahansa korua, vaatetta tai vaikka käyttämääsi lounasruokalaa, tekee siitä mainostamisesta ärsyttävää ja sinusta moukan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vaan kommentoivat aika lailla, ihan tuntemattomatkin. Siksi kysyn.

Minusta 1,5 ct on kyllä iso kivi, ainakin näin Suomessa.

ap

Vierailija
4/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suht isokokoinen, vähän erikoisemman mallinen sormus, jossa on tuonkokoinen timantti. Ikinä ei ole kukaan kommentoinut, ei tutut eikä tuntemattomat!

Vierailija
5/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Meillä ainakin laitetaan rahaa vain tarpeellisiin juttuihin.

- Mä en koskaan kehtais pitää tota.

- Oletko varma että tuo on oikea?

Mitä tollaiseenkin pitäisi sanoa? Aika monet, etenkin kaverit ihasteleekin, eipä sen puoleen. En osannut vaan odottaa noita negatiivisia kommentteja, en itse kyllä kehtaisi kenenkään vihkisormusta muuta kuin kehua.

Ei tämä nyt mikään maailman isoin ongelma ole, kiinnostaa vaan yleinen mielipide!

ap

Vierailija
6/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on vaateliikkessä (!) myyjä pyytänyt saada nähdä, silloin kommentit kyllä postitiivisia. Omat ystävät tietysti kommentoivat vain positiivisesti silloin häissämme.

Toistan vielä, että olen tosi yllättynyt tästä huomiosta ja menen noloksi kun joku sormuksesta jotain sanoo. Kysyn täällä syytä siksi, etten kehtaa kysyä suoraan näiltä puolitutuilta.

ap

Vierailija
7/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en taas missään nimessä halunnu mitään isoa timanttia, enkä ylipäätään mitään tilpehööriä. Noh - miehen painostuksesta suostuin ottamaan sormuksen jossa 3 pientä upotettua kiveä, ite olisin varmaan valinnut jonkun sileän yksinkertaisen =)

Vierailija
8/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari keraa baarissa on muutama mies kommetoinut sitä. Toinen tapaus oli jotenkin aika pelottava, kaksi vähän sellaista hörhön tapaista tyyppiä änkes samaan pöytään. Sitten toinen vinkkas toiselle että, " kato tota sormusta, siitä sais varmaan paljon rahaa" . Ja tottakai mun vilkas mielikuvitus lähti liikkeelle.

Muuten ei ole kyllä kukaan kommentoinut sen kummemmin.

Vierailija
9/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanna sitä vaan ylpeästi äläkä kiinnitä huomiota pikkusieluisiin kommentteihin!

Vierailija
10/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alkaa olla wesseltonista ylöspäin,niin sopii jo vähän rehvastellakin ton kokosella, mutta jos on alle, niin aika pilipali sormus kyllä..

Vierailija
11/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kommentoi. Että ehkä liikumme sitten aika eri piireissä tai olet minua 15v nuorempi :)

Vierailija
12/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän kukaan sellaisesta yleensä mitään tiedä, eikä mun mielestä tarvitsekaan.

ap

Vierailija
13/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on briljantti ja vvs. Hionta on kans onnistunut. Nämä laatujutut on kuitenkin sellaisia ettei niitä asiaa tuntematon osaa sillä silmällä katsoa. Lähinnä ihmiset on kiinnittäneet kiven kokoon huomiota.

Olen kohta kolmekymppinen, tutut yleensä samaa ikäluokkaa. Perusakateemisia, ei mitään jet set -sakkia.

No jaa, taidan jättää tämän aiheen ja elellä ihan rauhassa miehen ja sormuksen kanssa...

ap

Vierailija
14/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis kanssa yksi suuri kivi, halusin niin kun tykkään simppelistä. Itse olen kylläkin saanut vain kehuja sormuksestani, tosin harvoinpa sitä kommentoidaan mitenkään.

Vierailija
15/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en tosin nyt muista kokoa ym. niin tarkkaan)

ja olen kyllä saanut kuulla siitä huomautuksia. Positiivia kylläkin. Tiedä sitten mitä ovat selän takana puhuneet! ;-)

Luulen, että mun kohdalla tuo huomio johtuu siitä, kun asun pienellä paikkakunnalla. Täällähän ei siis suvaita mitään ns. normaalista poikkeavaa!! :)

Vierailija
16/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap samoin kertoilee ja kehuskelee sormuksellaan, kuten täällä, niin ei ole ihme, jos joitakuita tökkii... eniten pisti silmään tuo lausahdus: " kyllä 1,5ct Suomen mittapuun mukaan suuri on..." (tai jotain sinnepäin). Tulee mieleen, että aina on ensimmäisenä sormussormi ojossa, oli missä vaan....

Vierailija
17/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri, laatu ja leikkaushan se on mikä tekee siitä arvokkaan, ei koko. Eikä tarvitse olla asiantuntija erottaakseen laatukiven, sen kyllä näkee, jos tietää mitä etsii.

Vierailija
18/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sormuksenne ovat maksaneet, ap ja 17? :)

Vierailija
19/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee jatkuvasti kommenttia

Vierailija
20/23 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella kommentit, jotia olet saanut, koska minullakin on kalliita koruja ja ne aivan selvästi kiinnittävät huomiota. Jätän asian täysin omaan arvoonsa. Asuimme ennen Jenkeissä, missä suhtautuminen oli aivan päinvastaista (oli noloa, jos nainen sai jonkun pienen kihlasormuksen á la Suomi). Koruni kannan ylpeänä, mutta ilman kopeuta. Ne ovat osa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme