Ovatko vihreät kuulat ehkä pahin karkki mitä olet syönyt?
järkyttänän makeaa paskaa, tosin lapseni joku toi venäjältä niitä neuvostoliton suklaita ne oli pahempia ja sitten Budabest-suklaa, se on ällöttävää
Kommentit (60)
Mulle voi tuoda. Vihreät kuulat ovat suosikkimakeiseni.
Toivottavasti joulun jälkeen saisi tarjouksesta vihreitä kuulia hyvällä hinnalla.
Eivät. Vihreät kuugelit ovat hyviä.
Mun inhokki on vaahtokarkit. Ei maistu millekkään.
SDP:n kuulat maistuu vielä paskemmalta.
Vihreät kuulat konvehtina voittaa kamaluudessa pelkät vihreät kuulat. Suklaata ja vihreetä kuulaa yhdessä niin molemmat menee monta kertaluokkaa pahemman makuisiksi.
Hershey's kisses maistuu kirjaimellisesti oksennukselta.
Kettukarkit kyllä vie voiton ja sitten ehkä vasta vihreät kuulat.
faazerin sininen on mautonta kuraa
Ostin jouluksi pienen rasian Vihreitä Kuulia, en ole vuosiin ostanut, nyt ostin, eikä ole kuraa, makeaa kylläkin, siksi pieni rasia riittää.
Pahimpia karkkeja on marsipaanin tai kookoksen makuiset karkit. Ja jotkut sitruunakarkit, jotka maistuu saippualta.
Vierailija kirjoitti:
ällömakea keinotekoinen päärynäaromi
Vierailija kirjoitti:
Kettukarkit kyllä vie voiton ja sitten ehkä vasta vihreät kuulat.
Kaikki Fazerin parhaat jäävät pussiin koskematta vaikka olen todellinen sokerihiiri.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista on vanhanpiian elämä
Julia, suklaa+marmeladitäyte, vieläkö niitä tehdään? Ja kaikki muutkin marmeladit.
onneksi ei ole sosiaalisia suhteita niin eti tarvii ottaa enää noita vastaan, mahtaakohan jäniksetkään syödä niitä jos nakkelen takapihalle parvekkeelta` jos siis joku sittenkin tuo niitä`??