Ovatko vihreät kuulat ehkä pahin karkki mitä olet syönyt?
järkyttänän makeaa paskaa, tosin lapseni joku toi venäjältä niitä neuvostoliton suklaita ne oli pahempia ja sitten Budabest-suklaa, se on ällöttävää
Kommentit (60)
Ovat kyllä yököttäviä. Olen kauhea karkkihiri, mutta nuo jäävät syömättä!
Aivan liian äkkimakeita, en tykkää. Pahin on silti Budapest-konvehdit hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle voi tuoda. Vihreät kuulat ovat suosikkimakeiseni.
Tuollaista on vanhanpiian elämä
Onko mun teinikin vanhapiika kun tykkää niistä kuulista?
Vierailija kirjoitti:
turkish delight on pahin
Niin on, jos tarkoitat niitä valmiiksi pakattuja kumin palasia. Tuoreena kääretortun näköisestä pötkylästä leikattuna on todella hyvää. Ei kaikki kylläkään, mutta jotkut maut on aivan ihania!
Liköörikonvehdit on pahimpia! Karkki karkkina, ja viina viinana! Tappelee, kun laitetaan samaan pakettiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ällömakea keinotekoinen päärynäaromi
Kyllä Vihreillä kuulilla on menekkiä, oavthan ne pysyneet markkinoilla jo kauan. Minun suosikkejani.
Vierailija kirjoitti:
SDP:n kuulat maistuu vielä paskemmalta.
Persujen pallerot? Halpaa taloussuklaata kun maku on leikattu.
En ole varma, mikä olisi ollut pahin, mutta varmaankin kolmen pahimman joukkoon kuuluvat.
Pahin on geisha suklaa.
Toblerone tulee toisena
Kolmantena fazerin sininen suklaa.
Vaikka eivät varsinaisesti karkki kategoriaan kuulukkaan.
Vierailija kirjoitti:
...ihan voi tohon oven taakse jättää mullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista on vanhanpiian elämä
Onko mun teinikin vanhapiika kun tykkää niistä kuulista?
Tullut äitiinsä jos tykkää kullista.
Vihreät kuulat ovat hyviä. Isän työkaveri toi minulle joskus 1990-luvulta Venäjällä käytyään jotain paikallista suklaata. Se oli oikeasti järkyttävän makuista. Jäi osa syömättä, vaikka olenkin pitänyt suklaasta lapsesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuulkaa After Eight on se traumatisoivin. Hammastahnaa ja tummaa suklaata, huh!
Joo se minttu kuuluu kyllä hammastahnaan.
Vierailija kirjoitti:
Pahin on geisha suklaa.
Toblerone tulee toisena
Kolmantena fazerin sininen suklaa.
Vaikka eivät varsinaisesti karkki kategoriaan kuulukkaan.
Toblerone on pahaa. Geishaa ja Fazerin sinistä voisin syödä jatkuvasti.
Eivät. Tykkään vihreistä kuulista.
Vihreät kuulat ja kettukarkit ovat kauheita. Kaikki muut karkit kyllä menee. Coop Sweet & Salty maissisnacksit olivat ihan järkyttävän pahoja myös.
Vihreät kuulat ja Finlandiat ovat ihan ok, mutta kuuluvat tottumuksesta vain joulun aikaan. En muuten marmeladityyppisistä makeisista välitä.
Ei todellakaan oo pahin, musta ne on aika hyviä. Joskus lapsena valitsin videovuokraamon irtokarkkilaarista sellaisia chilikarkkeja. Ne maistui tunkkaiselta, suolaiselta, kumiselta ja polttavalta. Muistan jotain samanmakuisia harry potterin jekkukarkkeja, nekin oli syömäkelvottomia.