Mies! Kuinka monelta naiselta olet vienyt neitsyyden?
Voi kertoa enemmän yksityiskohtia tässä keskustelussa!
Kommentit (63)
Nuorelta opiskelijatytöltä "kokeneena" vanhempana opiskelijapoikana. Pikku siskokin saapui samaan tiedekuntaan - ja hänellekin tämä palvelus tuli hoidettua! Onneksi molemmat löysivät kunnon aviomiehen myöhemmin.
Usein mietin hoidinko homman hienovaraisesti ja hellästi kuten ainakin yritin. Olisi pitänyt kysyä kun myöhemmin tavattiin, toki hyvissä tunnelmissa. Vaikka herttaisia tyttöjä, intohimo ei oikein syttynyt. Vahinko, sillä varsinkin pikkusisko olisi ollut hyvää vaimoainesta.
Kahdelta, ja toiselta myös kakkosesta.
Vierailija kirjoitti:
Kahdelta, ja toiselta myös kakkosesta.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Yhdeltä mutta peppu neitsyyden viideltä naiselta. Yllättävän montaa naista siis yli 20 vuotiasta ei ole oikeasti pantu kertaakaan anaaliin minun kokemuksella.
Suostuvat kokeileen peppuseksiä kun tulee vastaan mies jolla on pieni penis.
Mihin te sen neitsyyden viette? Ihan höpöä kokojuttu, samalla tavalla se mieskin menettää neitsyytensä, miksei siitä jauheta.
Nainen ei vain ole entisensä,kun hän on menettänyt neitsyytensä.
Johan on; kyllä ne miehetkin menettävät neitsyytensä, jokaisella on eka kertansa.
Kahdelta ja toiselle niistä menetin myös oman neitsyyteni.
Ensimmäinen tuli ihan tänään iltapäivällä. 19-vuotias naisenalku ihmetteli jälkeenpäin miksi jännitti niin helppoa asiaa.
Nuorena erikoistuin immenkalvon omaavista tytöistä ja niitä tuli pääasiassa korkattua
Ei pelkoa taudeista
Ikähaarukka 14-23
Lukio tyttöjä enimmäkseen
Kämppä kavereita ensin toinen ja viikon päästä piti korkata se toinenkin.itte pyysi ja kyl mää.
Sit huhu kulki edellä ja jouduin tekemään aina likaisen työn.
17 ikäisenä tyttö on kauneimmillaan ja se pitää kutinsa. Vielä 24 ikäisenä korkkasin viimeisen immenkalvon eli vaimon. Siltä myös peppu neitsyys luonnollisesti.
Sit eron jälkeen vein peppu neitsyyden 5 eri yh naiselta. Yhden päivän aikana jopa kahdelta
Vierailija kirjoitti:
Nuorena erikoistuin immenkalvon omaavista tytöistä ja niitä tuli pääasiassa korkattua
Ei pelkoa taudeista
Ikähaarukka 14-23
Kämppä kavereita ensin toinen ja viikon päästä piti korkata se toinenkin.itte pyysi ja kyl mää.
17 ikäisenä tyttö on kauneimmillaan ja se pitää kutinsa. Vielä 24 ikäisenä korkkasin viimeisen immenkalvon eli vaimon. Siltä myös peppu neitsyys luonnollisesti.
Sit eron jälkeen vein peppu neitsyyden 5 eri yh naiselta. Yhden päivän aikana jopa kahdelta
Ja taas näitä....miten voi olla yhdyssanat niin vaikeita? No varmaan oot joku perä kammarin neitsyt poika, joka näkee hyviäunia nuoristanaisista omassasängyssään 🤣🤣. Yhden yön aikana jopa kahdesta 😭😭
Vierailija kirjoitti:
Kolmelta vein neitsyyden sillon kun itsekin olin teini. Muuten on sitten tullu pantua naisia vajaa 300
Minä en yhdeltäkään. On tullut kyllä pantua naisia vajaa viisisataa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen naisena vienyt poikuuden kahdelta :D
Mutta kun ottaa huomioon, että eräs miespuolinen ystäväni on vienyt poikueen kymmeneltä tytöltä, luulisi, että jotkut miehet ei keneltäkään
Onko se mies siis pannut niitä tyttöjä peppuun, jos poikueen on vienyt?
En ole keneltäkään vienyt. Yleensä ovat neidot olleet jo kokeneita tekijöitä. Yksi poikkeus oli ujo serkkutyttö, ylioppilas, joka pyysi auttamaan neitsyyden kanssa. Hän oli lähdössä yliopistoon, eikä halunnut olla tyhmä ja kokematon maalainen opiskelijaporukassa. Tietysti autoin häntä ja opetin perusasioita seksistä. En mielestäni vienyt häneltä neitsyyttä, vaan autoin hänet tutustumaan omaan seksuaalisuuteensa. Nykyisin hän on kolmen lapsen äiti ja lukion rehtori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmelta vein neitsyyden sillon kun itsekin olin teini. Muuten on sitten tullu pantua naisia vajaa 300
Minä en yhdeltäkään. On tullut kyllä pantua naisia vajaa viisisataa.
Ohhoh, onpas ollut vientiä. Ilmeisesti olet sen orkun naiselle pannut🤔. Koska jutut naisten keskuudessa tuppaa leviämään. Tuskin olet kuitenkaan n.200 kylässä/kaupungissa riehunut 😁. Mutta joo, propsit anyway kaadoista, kunnioitettava määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkoa taudeista
Ikähaarukka 14-23
Ja taas näitä....miten voi olla yhdyssanat niin vaikeita? No varmaan oot joku perä kammarin neitsyt poika, joka näkee hyviäunia nuoristanaisista omassasängyssään 🤣🤣. Yhden yön aikana jopa kahdesta 😭😭
Mutta idea tuli sulle kuitenkin selväksi
Yhdeltä luultavasti. Hän oli jännittäjätyyppi. Ei vaan mitään mahdollisuuksia saada penistä sisään. No sitten hän menin käymään siskonsa luona, joka oli avannut hänet kumidildolla. Hän tuli takaisin ja vihjaisi että yritetään jälleen. Jännitti hän vieläkin, mutta pääsin sisälle. Siitä se seurustelu alkoi, ihanaa aikaa.
Ja olen ollut hänelle uskollinen siitä saakka. Hän saa minulta aina kun tahtoo