Mies! Kuinka monelta naiselta olet vienyt neitsyyden?
Voi kertoa enemmän yksityiskohtia tässä keskustelussa!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Yhdeltä tullut vietyä. Olin oikeastaan vähän yllättynyt, että oli niinkin vanhaksi säilynyt neitsyenä. Toki hoidettiin herrasmiestyyliin, koska kyseessä oli fiini nainen. Toivon, että hänellekin jäi siitä hyvät muistot. Meidän tiet eivät jatkuneet kauaa, mutta hän taisi löytää myöhemmin puolison. Täytyy hattua nostaa, että tuollainen nainen, joka saisi kenet haluaa, ei kuitenkaan makaa kenen tahansa Einarin kanssa vaan pitää jotain tasoa. Tunnen nimittäin aika monta, jotka ratsastivat aika pitkän tovin k###ikarusellissa toinen toistaan huonompien miesten kanssa.
Pisti silmään tuo, että tiemme eivät jatkuneet kauaa - ehkä sinä olitkin naisen näkökulmasta se Einari jonka olisi voinut jättää väliin
Kolmelta, olin nuorenamiehenä 15-20 vuotiaana erittäin haluttu tyttöjenkeskuudessa. Panoja kertyi eri tyttöjen kanssa voin sanoa useita kymmeniä. Kunnes sitten tapasin vaimoni joka on hyvä sängyssä ja luonteeltaan. Kaikenlisäksi on perinyt miljoonia, että mikäs tässä ollessa vihtorina. M 37.
Ykkösen osalta kahdelta, kakkosen osalta viideltä.
Kolme olen korkannut. 16,19 ja 24 vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Kolmelta, olin nuorenamiehenä 15-20 vuotiaana erittäin haluttu tyttöjenkeskuudessa. Panoja kertyi eri tyttöjen kanssa voin sanoa useita kymmeniä. Kunnes sitten tapasin vaimoni joka on hyvä sängyssä ja luonteeltaan. Kaikenlisäksi on perinyt miljoonia, että mikäs tässä ollessa vihtorina. M 37.
Ja sitten ihan rehellisesti, oletko muuten koskaan saanut pillua?
Koska poikuus on edelleen tallella, niin en luultavasti yhdeltäkään.
Oltiin teinityttöystävän kanssa kumpikin ekaa kertaa asialla. Sitten myöhemmin yli 30 vuotiaana seurustelin 25v naisen kanssa, joka oli neitsyt kun tavattiin.
Mä olen naisena vienyt poikuuden kahdelta :D
Mutta kun ottaa huomioon, että eräs miespuolinen ystäväni on vienyt poikueen kymmeneltä tytöltä, luulisi, että jotkut miehet ei keneltäkään
Noin 50 pillua ei yhtään neitsyttä.Poikuuskin meni lähempänä 30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihan rehellisesti, oletko muuten koskaan saanut pillua?
Mistä arvasit? Peppuneitsyydestä niissä oli kysymys. Sekin kuitenkin lasketaan.
Yhdeltä. Ei todellakaan ollut parhain seksikokemukseni. Käsittämättömän ahtaat paikat ja kyllä siinä naiselta itkukin välillä tuli kun ei meinattu saada sisään. Hän ei millään tahtonut saada pimpsaa rentoutumaan