Yle: Pääkaupunkiseudun nuoret ovat lyhyempiä kuin ennen. Kasvuhormonihoitoja on tarjottu HUSissa sadoille
Kommentit (112)
Isokokoinen mies syö jääkaapin tyhjäksi. Yksi vuuallinen makaronilaatikkoa katoaa suuhun viidessätoista minuutissa parilla kulauksella litran maitoa.
Kuuluu vain glu glu ja vuoka tyhjä, maitopurkki tyhjä.
Tili tyhjä ja vessanpönttö tukossa.
t.armoton jöötti
Kun elintaso heikkenee, pituuskasvu vähenee. Sota-aikana miehet oli 170-senttisiä ja nälkävuosina vielä lyhyempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidot Suomalaiset miehet ovat tähän asti olleet vähintään 180 pitkiä. Nyt keskipituus lyhenee kun ulkomailta muuttaa lyhyempää porukkaa.
Kainuulainen mies on aidoin suomalainen mies. Myös savolainen mies menee osittain aitoon suomalaisen miehen laariin. Aito keskipituus on noin 170cm.
Kaikki muu on läntistä tai liian itäistä perimää joka tuo liikasenttejä 10cm tai enemmän keskipituuteen.
Kainuussa on ollut niin huonoa ruokaa, että siksi ovat lyhyitä. Länsisuomalaiset on aidoimpia suomalaisia.
Länsisuomalaiset on hurreja. Kainuulaiset on aidointa ja kauneinta osaa Suomea. Samoin savolaiset hyvinkin pitkälti.
Kylmät olosuhteet vaatii lyhyempää keskipituutta luonnossa ja ääriolosuhteissa selviämiseen.
Liika pituus ei tänne pohjolaan sovi. Tämä on luonnon valinta.
Vierailija kirjoitti:
Maahan muutto alentaa ihmisten pituutta ja älykkyysosamäärää.
Avoimessa yhteiskunnassa näistä asioista pitäisi pystyä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidot Suomalaiset miehet ovat tähän asti olleet vähintään 180 pitkiä. Nyt keskipituus lyhenee kun ulkomailta muuttaa lyhyempää porukkaa.
Kainuulainen mies on aidoin suomalainen mies. Myös savolainen mies menee osittain aitoon suomalaisen miehen laariin. Aito keskipituus on noin 170cm.
Kaikki muu on läntistä tai liian itäistä perimää joka tuo liikasenttejä 10cm tai enemmän keskipituuteen.
Kainuussa on ollut niin huonoa ruokaa, että siksi ovat lyhyitä. Länsisuomalaiset on aidoimpia suomalaisia.
Länsisuomalaiset on hurreja. Kainuulaiset on aidointa ja kauneinta osaa Suomea. Samoin savolaiset hyvinkin pitkälti.
Kainuulaiset siirrettiin asuttamaan itäsuomea. Ovat entisiä länsisuomalaisia. Mutta sitten ne näki siellä korvessa niin nälkää, että jäivät lyhyiksi ja kitukasvuisiksi. Savolaisista en tiedä mitä mutantteja ne on 😄
Miksi mmuuttajille annetaan kasvuhormonia? Ei heidän kuulukaan kasvaa suomalaisten mittoihin, vaan oman perimänsä mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Isokokoinen mies syö jääkaapin tyhjäksi. Yksi vuuallinen makaronilaatikkoa katoaa suuhun viidessätoista minuutissa parilla kulauksella litran maitoa.
Kuuluu vain glu glu ja vuoka tyhjä, maitopurkki tyhjä.
Tili tyhjä ja vessanpönttö tukossa.
t.armoton jöötti
Mikä on vuua?
Suomalaiset miehet ovat aina olleet yli 180 senttiä pitkiä, mutta nyt tulee ulkomailta lyhyempää väkeä mikä näkyy keskipituuden laskuna.
Ei sitä hormonia saanut 2000 luvun alussa vaikka ois tarvinnut.
Onko tuokin nyt päälaelleen?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vinkki muuten, että jos m amu haluaa kasvaa pohjoismaisiin mittoihin, niin lehmän tissimaito on se kriitinen erottava tekijä. Lehmän tissimaito on suunnattu vasikoille, ja sen koostumus kasvattaa ihmisestäkin IIIISOOOON ja TYYYYHMÄÄÄÄÄÄN kuten lehmästä. Nimenomaan lehmän tissimaidon vuoksi pohjoismaiset ovat venähtäneet
Juu ei.
t. vauvasta asti maitoallergisen 19-vuotiaana 195 senttisen nuoren miehen äiti. Vanhemmat olemme lapsiamme 15 senttiä lyhyempiä ja maitoa meidän huushollissa ei ole nautittu 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin jutussa näkyy tuo miten alakoulussa pituus on iso juttu, mutta lukiossa ja yliopistossa ei. Koomista miten jotkut naiset palstalla ja tinderissä jäävät vielä aikuisena pituusjuttuihin kiinni.
Se indikoi geeniperimä ja kulttuuriperimää: et sinä osta rähjäistä ja heikkokasvuista huonekasviakaan, vaan sen, joka kasvaa parhaiten ja virkeimpänä. Minä lisäisin tuohon vielä silmälasit: se on kuin polttomerkki siitä, että kaikki ei ole kunnossa
Silmälasit on moninkertaisesti yleisemmät akateemisilla kuin amiksilla. Mutta joo, ota sä ne rekkakuskit, mulle kelpaa vaikkapa lääkärismies, silmälaseilla.
Varakkaimmat on leikkauttanet silmät niin ettei tarvitse laseja. Yleistyy koko ajan. Silmlasit on vain köyhillä.
Tainnut ihonvärikin tummentua ja ÄO laskea, eikö
Vierailija kirjoitti:
Hyvin jutussa näkyy tuo miten alakoulussa pituus on iso juttu, mutta lukiossa ja yliopistossa ei. Koomista miten jotkut naiset palstalla ja tinderissä jäävät vielä aikuisena pituusjuttuihin kiinni.
Juu, todella koomista 170cm miehenä jäädä ilman treffejä. "Olet tosi komee ja kiva sääli ettet ole pidempi..."
HAH.
HAH.
HAH.
🖕🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vinkki muuten, että jos m amu haluaa kasvaa pohjoismaisiin mittoihin, niin lehmän tissimaito on se kriitinen erottava tekijä. Lehmän tissimaito on suunnattu vasikoille, ja sen koostumus kasvattaa ihmisestäkin IIIISOOOON ja TYYYYHMÄÄÄÄÄÄN kuten lehmästä. Nimenomaan lehmän tissimaidon vuoksi pohjoismaiset ovat venähtäneet
Juu ei.
t. vauvasta asti maitoallergisen 19-vuotiaana 195 senttisen nuoren miehen äiti. Vanhemmat olemme lapsiamme 15 senttiä lyhyempiä ja maitoa meidän huushollissa ei ole nautittu 20 vuoteen.
Suomalainen maito nyt on muutenkin vesitettyä epämaitoa. Joka tapauksessa pituus on lähinnä geeneistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat aina olleet yli 180 senttiä pitkiä, mutta nyt tulee ulkomailta lyhyempää väkeä mikä näkyy keskipituuden laskuna.
Aina ollet???
Hädin tuskin viime vuosina yltäneet 180cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä johtuu?
Siinähän se artikkelissa sanottiin. Maaha nmuutosta. Lähi-itäläiset ovat lyhyempiä.
Mutta miksi niitä pitää hormonihoitaa? Voi jessus taas tätä. Verovaroillapa tietysti. Kantiksia on hoidettu vain jos on joku kehityshäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Maahan muutto alentaa ihmisten pituutta ja älykkyysosamäärää.
Se on alkuperäisväestöön kohdistuvaa kansanmurhaa.
Vegaaniruoka ja pullapisteet. Proteiinin puutetta.
Kainuussa on ollut niin huonoa ruokaa, että siksi ovat lyhyitä. Länsisuomalaiset on aidoimpia suomalaisia.