Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Pääkaupunkiseudun nuoret ovat lyhyempiä kuin ennen. Kasvuhormonihoitoja on tarjottu HUSissa sadoille

Vierailija
29.11.2024 |

Täytyy lähteä Hollantiin hakemaan pitkää 😕

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidot Suomalaiset miehet ovat tähän asti olleet vähintään 180 pitkiä. Nyt keskipituus lyhenee kun ulkomailta muuttaa lyhyempää porukkaa.

Kainuulainen mies on aidoin suomalainen mies. Myös savolainen mies menee osittain aitoon suomalaisen miehen laariin. Aito keskipituus on noin 170cm.

Kaikki muu on läntistä tai liian itäistä perimää joka tuo liikasenttejä 10cm tai enemmän keskipituuteen.

 

Kainuussa on ollut niin huonoa ruokaa, että siksi ovat lyhyitä. Länsisuomalaiset on aidoimpia suomalaisia.

Vierailija
82/112 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoinen mies syö jääkaapin tyhjäksi. Yksi vuuallinen makaronilaatikkoa katoaa suuhun viidessätoista minuutissa parilla kulauksella litran maitoa.

Kuuluu vain glu glu ja vuoka tyhjä, maitopurkki tyhjä.

Tili tyhjä ja vessanpönttö tukossa.

 

t.armoton jöötti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elintaso heikkenee, pituuskasvu vähenee. Sota-aikana miehet oli 170-senttisiä ja nälkävuosina vielä lyhyempiä.

Vierailija
84/112 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidot Suomalaiset miehet ovat tähän asti olleet vähintään 180 pitkiä. Nyt keskipituus lyhenee kun ulkomailta muuttaa lyhyempää porukkaa.

Kainuulainen mies on aidoin suomalainen mies. Myös savolainen mies menee osittain aitoon suomalaisen miehen laariin. Aito keskipituus on noin 170cm.

Kaikki muu on läntistä tai liian itäistä perimää joka tuo liikasenttejä 10cm tai enemmän keskipituuteen.

 

Kainuussa on ollut niin huonoa ruokaa, että siksi ovat lyhyitä. Länsisuomalaiset on aidoimpia suomalaisia.

Länsisuomalaiset on hurreja. Kainuulaiset on aidointa ja kauneinta osaa Suomea. Samoin savolaiset hyvinkin pitkälti.

Vierailija
85/112 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät olosuhteet vaatii lyhyempää keskipituutta luonnossa ja ääriolosuhteissa selviämiseen.

Liika pituus ei tänne pohjolaan sovi. Tämä on luonnon valinta.

Vierailija
86/112 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maahan muutto alentaa ihmisten pituutta ja älykkyysosamäärää.

Avoimessa yhteiskunnassa näistä asioista pitäisi pystyä puhua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/112 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidot Suomalaiset miehet ovat tähän asti olleet vähintään 180 pitkiä. Nyt keskipituus lyhenee kun ulkomailta muuttaa lyhyempää porukkaa.

Kainuulainen mies on aidoin suomalainen mies. Myös savolainen mies menee osittain aitoon suomalaisen miehen laariin. Aito keskipituus on noin 170cm.

Kaikki muu on läntistä tai liian itäistä perimää joka tuo liikasenttejä 10cm tai enemmän keskipituuteen.

 

Kainuussa on ollut niin huonoa ruokaa, että siksi ovat lyhyitä. Länsisuomalaiset on aidoimpia suomalaisia.

Länsisuomalaiset on hurreja. Kainuulaiset on aidointa ja kauneinta osaa Suomea. Samoin savolaiset hyvinkin pitkälti.

 

Kainuulaiset siirrettiin asuttamaan itäsuomea. Ovat entisiä länsisuomalaisia. Mutta sitten ne näki siellä korvessa niin nälkää, että jäivät lyhyiksi ja kitukasvuisiksi. Savolaisista en tiedä mitä mutantteja ne on 😄

Vierailija
88/112 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mmuuttajille annetaan kasvuhormonia? Ei heidän kuulukaan kasvaa suomalaisten mittoihin, vaan oman perimänsä mukaisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/112 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokokoinen mies syö jääkaapin tyhjäksi. Yksi vuuallinen makaronilaatikkoa katoaa suuhun viidessätoista minuutissa parilla kulauksella litran maitoa.

Kuuluu vain glu glu ja vuoka tyhjä, maitopurkki tyhjä.

Tili tyhjä ja vessanpönttö tukossa.

 

t.armoton jöötti

Mikä on vuua?

Vierailija
90/112 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat aina olleet yli 180 senttiä pitkiä, mutta nyt tulee ulkomailta lyhyempää väkeä mikä näkyy keskipituuden laskuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/112 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä hormonia saanut 2000 luvun alussa vaikka ois tarvinnut.

Onko tuokin nyt päälaelleen?

Vierailija
92/112 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vinkki muuten, että jos m amu haluaa kasvaa pohjoismaisiin mittoihin, niin lehmän tissimaito on se kriitinen erottava tekijä. Lehmän tissimaito on suunnattu vasikoille, ja sen koostumus kasvattaa ihmisestäkin IIIISOOOON ja TYYYYHMÄÄÄÄÄÄN kuten lehmästä. Nimenomaan lehmän tissimaidon vuoksi pohjoismaiset ovat venähtäneet

Juu ei.

t. vauvasta asti maitoallergisen 19-vuotiaana 195 senttisen nuoren miehen äiti. Vanhemmat olemme lapsiamme 15 senttiä lyhyempiä ja maitoa meidän huushollissa ei ole nautittu 20 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/112 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin jutussa näkyy tuo miten alakoulussa pituus on iso juttu, mutta lukiossa ja yliopistossa ei. Koomista miten jotkut naiset palstalla ja tinderissä jäävät vielä aikuisena pituusjuttuihin kiinni.

Se indikoi geeniperimä ja kulttuuriperimää: et sinä osta rähjäistä ja heikkokasvuista huonekasviakaan, vaan sen, joka kasvaa parhaiten ja virkeimpänä. Minä lisäisin tuohon vielä silmälasit: se on kuin polttomerkki siitä, että kaikki ei ole kunnossa

Silmälasit on moninkertaisesti yleisemmät akateemisilla kuin amiksilla. Mutta joo, ota sä ne rekkakuskit, mulle kelpaa vaikkapa lääkärismies, silmälaseilla. 

Varakkaimmat on leikkauttanet silmät niin ettei tarvitse laseja. Yleistyy koko ajan. Silmlasit on vain köyhillä. 

Vierailija
94/112 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut ihonvärikin tummentua ja ÄO laskea, eikö 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/112 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin jutussa näkyy tuo miten alakoulussa pituus on iso juttu, mutta lukiossa ja yliopistossa ei. Koomista miten jotkut naiset palstalla ja tinderissä jäävät vielä aikuisena pituusjuttuihin kiinni.

Juu, todella koomista 170cm miehenä jäädä ilman treffejä. "Olet tosi komee ja kiva sääli ettet ole pidempi..."

 

HAH. 

HAH.

HAH.

🖕🏼

Vierailija
96/112 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vinkki muuten, että jos m amu haluaa kasvaa pohjoismaisiin mittoihin, niin lehmän tissimaito on se kriitinen erottava tekijä. Lehmän tissimaito on suunnattu vasikoille, ja sen koostumus kasvattaa ihmisestäkin IIIISOOOON ja TYYYYHMÄÄÄÄÄÄN kuten lehmästä. Nimenomaan lehmän tissimaidon vuoksi pohjoismaiset ovat venähtäneet

Juu ei.

t. vauvasta asti maitoallergisen 19-vuotiaana 195 senttisen nuoren miehen äiti. Vanhemmat olemme lapsiamme 15 senttiä lyhyempiä ja maitoa meidän huushollissa ei ole nautittu 20 vuoteen.

Suomalainen maito nyt on muutenkin vesitettyä epämaitoa. Joka tapauksessa pituus on lähinnä geeneistä kiinni. 

Vierailija
97/112 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat aina olleet yli 180 senttiä pitkiä, mutta nyt tulee ulkomailta lyhyempää väkeä mikä näkyy keskipituuden laskuna.

Aina ollet??? 

Hädin tuskin viime vuosina yltäneet 180cm

Vierailija
98/112 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä johtuu?

Siinähän se artikkelissa sanottiin. Maaha nmuutosta. Lähi-itäläiset ovat lyhyempiä.

Mutta  miksi  niitä  pitää  hormonihoitaa?  Voi  jessus taas  tätä.  Verovaroillapa tietysti. Kantiksia  on  hoidettu  vain  jos  on  joku  kehityshäiriö.

Vierailija
99/112 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maahan muutto alentaa ihmisten pituutta ja älykkyysosamäärää.

Se on alkuperäisväestöön kohdistuvaa kansanmurhaa.

Vierailija
100/112 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaniruoka ja pullapisteet. Proteiinin puutetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän