Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista löytää hyvä rakkaus vaikka on mielenterveysongelmia ja ei töissä

Vierailija
27.11.2024 |

Vai onko tää suurimmalle osalle kynnyskysymys? Ja on mulla unelmia mutta ei varmaa toteutuuko ne

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö huonompi käy? Heti ollaan sitä tasoa nostamassa vaikka itse ollaan täys nolla...

Vierailija
2/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ainakaan itselleni mikään ongelma. Elämässäni oli toki muuta mielenkiintoista sisältöä, eli en vain jumittanut yksin kotona. Vientiä oli kohtuullisessa määrin sekä harrastuksissa että Tinderissä. Suosittelen seuranhakuun erityisesti musiikki- ja teatteripiirejä. Olen mies ja olin tähän aikaan vähän päälle kolmenkymmenen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Minä olen samanlainen, mutta en ole myöskään parisuhteessa. Kuitenkin minulla on paljon annettavaa olen rakastava, huolehtivainen ja luotettava joten toivon että ihminen näkee sairauksieni läpi, koska en pura niitä mitenkään häneen. En ole henkisesti tai fyysinen väkivaltainen. Superpinnallista jos ei näe sairauksien läpi!

Ja pyrin kyllä tulevaisuudessa myös takas työelämään.

Vierailija
4/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Persoona on se juttu.

Vierailija
5/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit sieltä mt-ongelmaisten vertaistukiryhmästä seuraa, saattaa jopa tärpätä.

Normaali työssäkäyvä ei sairasta mt-ongelmaista elättiä vaivoikseen halua.

Vierailija
6/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa persuilua, hyi hyi.

Vierailija
7/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä ongelmasta. Esim. skitsofrenia: EI, joku sosiaalisten tilanteiden pelko: ehkä. 

Vierailija
8/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tätä mä epäilinkin. Ne miehet niissä ryhmissä on todellakin huonompi tasoisia mitä siellä olevat naiset. Tai ainakin suurin osa. Naisilla enempi näitä ongelmia ja hakeutuvat ryhmiin

Ap

Vierailija
9/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan haittaa, jos kumppanillasikin on mielenterveysongelmia ja työtön?

Vierailija
10/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tätä mä epäilinkin. Ne miehet niissä ryhmissä on todellakin huonompi tasoisia mitä siellä olevat naiset. Tai ainakin suurin osa. Naisilla enempi näitä ongelmia ja hakeutuvat ryhmiin

Ap

Mielenterveysongelmaiset miehet ovat jumittuneina koteihinsa.

Viiden parikymppisen suomalaisen miehen tarina rehellisesti ja kaunistelematta. Sarjassa seurataan Jonin, Patrikin, Aaronin, Juhon ja Henrin elämää ilman töitä tai opiskelupaikkaa. Arki kuluu pelatessa ja tupakoidessa. Asuntoa on vaikea saada menetetyillä luottotiedoilla, ja sängystä jaksaa nousta ylös amfetamiinin voimalla.

https://areena.yle.fi/1-50409258

Vierailija
11/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina parisuhteen kunhan näkee ihan himpun verran vaivaa. Miehelle työttömyys ja mielenterveysongelmat on kuolemantuomio. 

Vierailija
12/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työkyvyttömyyseläkkeellä? Riippuu ihan siitä miten sairas olet ja miten se näkyy sinun elämässä. Voit saada kumppanin, mutta eri asia kuinka kauan hän jaksaa sinua.

Vierailija
13/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki jos löydät sellaisen ihmisen, jolle ei ole materia niin tärkeää.

Vierailija
14/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko työkyvyttömyyseläkkeellä? Riippuu ihan siitä miten sairas olet ja miten se näkyy sinun elämässä. Voit saada kumppanin, mutta eri asia kuinka kauan hän jaksaa sinua.

Mua ei kiinnosta mikään pelkkä seksisuhde mieheen. Eli ei lyhyille suhteille. Mulla on skitsoaffektiivinen häiriö. Unet joskus menee. Niin se näkyy ja välillä on ahdistusta. Lääkitys on ja olen eläkkeellä. Suunnitelmia ja haaveita on jos joskus jotenkin vielä työllistyisin

AP

Vierailija
15/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olet nainen ja nätti ja kiva, ka tykkäät seksistä, siis, että lääkitys/sairaus ei ole vienyt kykyjä ja haluja, niin en usko, että useimpia miehiä.haittaa- toisinpäin..... Voi olla haasteellista. 

Vierailija
16/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia on aika laaja kirjo. Lievä yleistynyt ahdistuneisuus on aika eri asia kuin vaikka toistuvat psykoosit tai hallitsemattomat mielialavaihtelut.

Vierailija
17/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mielenterveysongelmainen elää valheessa "ei se sairaus näy ulos päin". Jos sairaus ei oireile, niin eihän se silloin ole mikään sairaus. Terve ihminen ei oireile, sairaudessa on aina jotain oireita. Jos on oireita, niin ne kyllä näkyvät ulkopuolisille. Jos oire ei mitenkään näy, niin eihän se ole oire, vaan normaalitila.

Tuo itsepetos voi olla juuri se, mikä estää parisuhteen. Että vähättelee sitä millaista kuormaa luo läheisilleen.

Vierailija
18/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, parempi varautua yksinäiseen vanhuuteen tai hankkia koira. Ei miehet arvosta mitään muuta kuin naisen tilipussia ja tissejä nykyään.

Vierailija
19/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmia on aika laaja kirjo. Lievä yleistynyt ahdistuneisuus on aika eri asia kuin vaikka toistuvat psykoosit tai hallitsemattomat mielialavaihtelut.

Mä en sanoisi lievää ahdistusta mt häiriöksi edes. Jos sanon että mulla on mt ongelmia niin mulla on silloin muutakin kuin lievää ahdistusta

Ap

Vierailija
20/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet itse voi olla mielestään kuinka ongelmaisia tahansa ja silti pitää löytyä joku nainen hoivaamaan. Mies itse ei hoivaa yhtään ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä