Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen ruokakassin/tarvikekassin lahjoittaisit rahattomalle ihmiselle?

Vierailija
26.11.2024 |

Tarkoitan elintarvikkeita ja perushygieniatuotteita, välttämättömiä pesuaineita, wc-paperia jne. Siis sellaista välttämätöntä mitä ihminen arjessa tarvitsee. 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 mikropitsaa, yks gambina ja 10 maksuhäiriö kaljaa. Kyllä sillä yhen rapulapäivän selviää.

Vierailija
62/65 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa näissä on tarvikkeita, joita en pystyisi tai haluaisi käyttää. En juo kahvia, olen allerginen monelle tuotteelle, säilykkeistä saan usein urtikarian, pavut, linssit ja herneet ovat myös mahan kannalta huonoja. Eineksiä en syö histamiinialtistuksen takia, en myöskään juuri maitotuotteita, juustoa en ollenkaan. Kyllä, haluaisin ihan itse valita tarpeeni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunoita, porkkanoita, linssejä, papuja, kaurahiutaleita, juureksia, kauramaitoa, kahvia, teetä, hunajaa, manteleita, pähkinöitä ja marjoja

Noista voisin käyttää perunoita, porkkanoita ja kaurahiutaleita. No, nam, kyllä auttoikin. 

Vierailija
64/65 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- HK:n sininen

- Tomaatti

- Paprika

- Näkkileipä

- Voi

- 6-pack kaljaa

65/65 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan, kun ihan tuntemattomille lahjoitin, kysyin tietysti ensin kaikki allergiat ja erikoisruokavaliot sekä lisäksi  myös kaikki "inhokit", jotta ei tule ostettua mitään sellaista, jota toinen ei sitten voikaan käyttää.  Joillain tilanne on niin paha, että olivat valmiita lähtemään mun kanssani kauppaan, jolloin saivat valita itse ja mä vain maksoin. Näillä yhteisillä kauppareissuilla ehdotin myös itse kaikenlaista (esim kokolihaa, kalatiskistä tuoretta kalaa yms), joita nämä ihmiset eivät olisi itse kehdanneet edes kysyä. Nyt muutaman vuoden ajan on ihan tutuissakin ihmisiä, joilla rahatilanne on äärimmäisen tiukka ja heille jo osaankin tilata Cittarin kautta kotiinkuljetuksella ruokia, pesuaineita yms. Viimeksi tosin päädyin ostamaan Lidlin lahjakortteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi