Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~~Marrashaaveet torstaihin~~~~

22.02.2007 |

Huomenia, kerranki ehin kekaks! =)

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

freya: onnea onnea ja onnea!!!! enkös mä sanonut jotain?? ihanaa, ja siitä se vahvistuu, ja masu kasvaa:) kauheen paljon onnea koko perheelle; hyvin teitte minkä teitte, pahalta tädiltä siivousinnoon veitte:))) mä ihan menin kananlihalle... onnea vielä miljoonasti, haliiiii!!

Milenna: kultapieni, ei toi vielä mitään kerro... mullakin eilen kohdunnapukka muka kiinni ja ylhäällä ja kova ja kaikkee ja sit alko tiputtamaan... eli näin.

fairy: voi tinnuu... kaunis ja nöyrä kiitos sinulle olemassaolostasi:)) tuntuu niin kivalta saada tollasta rohkasua ja kaikkee mitä annatte. Itsekkin olen ihana ja positiivinen, huomioit aina kaikkia ja jaksta tsempata. Kiitos mussukka kaikesta. haliiii....

niinpä pimatsut, todella toivon että tää olis vaan jotain " valemenkkoja" mut en jaksa uskoa... testi nega, ja jotain tuhruttaa vähän väliä, ja siihen mulla taipumus... nyt lähinnä ihmetyttää että tulee näin pitkä kierto!! tänään siis jo kp 28, jos ei kerta tiputtelemisesta aleta laskemaan? eikö se niin ole et kp 1 on se kun kunnolla vuotaa vai? mitä mieltä olette?

henkisesti mieli parempi, helpottaa se siittiö analyysi, saadaan vähän tietoa tähän pähkäilyyn, mä uskon/tiedän itseni että kun tulee faktaa pöytään, niin stressi helpottaa kun ei tartte jossitellla... kokeilemme myös ensi kiertoon sellasta mitä mun lääkäri tuttu käski koklaa, että hässitään kp 10-17 joka päivä, tutki siis mun kiertoja nyt 5 viime kuulta, katsoi mun lasten syntymäajat ja sanoi että mulla selvästi ovis tapahtuu pääsääntösesti aika pian tätin poistumisen jälkeen... tikutankin kyllä sittenkin.... kattokaa nyt, tällänen mä oon!! eilen sitä ja tänään tätä:( soriii.....

nyt muihin hommiin, kauniita unia kauniit!! olette tärkeitä.

ja freya, tää on sulle: hiukkasista elämän, on suuret ihmeet luotu,lahja kaikkein arvokkain on elämäänne suotu, sitä hoitakaa ja vaalikaa, mutta myös toisenne siinä muistakaa, 9 kuukautta teillä on aikaa kantaa sitä suurinta taikaa... toiset sanoo " minä rakastan sinua" olevan maailman kauneimmat kolme sanaa, me tiedämme sen olevan " äiti, isä ja vauva"

Vierailija
42/42 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta on lähes -30 ja täällä töissä sitä istutaan ja odotellaan asiakkaita.

Pääsen seuraavan kerran nettiin maanantaina, kun mies vie kannettavan tietokoneen mukanaan viikonloppukurssille. Toivotan hyvää viikonloppua kaikille ja nauttikaa ihanasta ilmasta.

Jään odottelemaan tätin kurvailua kylään. kp 24/25-26.

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla