Hyväksyisitkö kumppanilta vastakkaisen sukupuolen kaverit?
Jos tietäisit heillä olleen myös seikstailutaustaa keskenään.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Kaveruuden tason selvitykseen on helppo testi. Joko ajatuksen tasolla voi arvata mitä toinen vastaisi tai ihan oikeasti laittaa tälle kaverille viesti, jossa ehdottaa seksiä. Jos vastaa myöntyvästi, ei ole kyse viattomasta kaveruudesta.
Kai se nyt riippuu siitäkin, mitä itse vastaisi jos kaveri ehdottaisi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi enää mitään paskaa parisuhteessa. Jos haluaa elää kuin simpanssi niin eläkööt laumassa kaltaistensa pettäjien ja selkäänpuukottajien kanssa
Samaa mieltä että samanlaiset keskenään. Parisuhdetta ei ole mitään järkeä lähteä muodostamaan jos on tosi erilainen suhtautuminen seksiin. Esim itse harrastan seksiä vain ihmisen kanssa, josta olen kiinnostunut parisuhdemielessä. En pystyisi koskaan luottamaan kumppaniin, jonka mielestä seksi on asia, joka voidaan jakaa myös kavereiden kesken. Miten parisuhde muka muuttaisi asiaa? Tuollainen ihminen taatusti pettää herkemmin kuin sellainen, jolle seksi kuuluu vain vakavaan suhteeseen, koska seksi ei ole hänelle samalla lailla intiimi ja merkityksellinen asia.
No, minä olen harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa, ja hän oli k
Ihan samaan kategoriaan silti menet kuin ne joilla fwb-säätöjä on ollut joka sormelle.
On varmaan paljon sellaisiakin suhteita, joissa akka on tyytyväinen kun ukolla ei ole naispuolisia kavereita, ja ukko harrastaakin seksiä jonkun miespuolisen kaverin kanssa. Akka ei epäile mitään...
Vierailija kirjoitti:
On varmaan paljon sellaisiakin suhteita, joissa akka on tyytyväinen kun ukolla ei ole naispuolisia kavereita, ja ukko harrastaakin seksiä jonkun miespuolisen kaverin kanssa. Akka ei epäile mitään...
Todennäköisesti aika harvassa. On varmaan yleistä että näitä kaappihomoja on enemmän mitä kukaan uskoo, mutta toisaalta epätodennäköistä että se miespuolinen kaveri johon kiinnostus kohdistuu olisi myös homo, ja että asia sen lisäksi tulisi puheeksi.
Toki en tiedä millaisissa piireissä sinä liikut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti aika harvassa. On varmaan yleistä että näitä kaappihomoja on enemmän mitä kukaan uskoo, mutta toisaalta epätodennäköistä että se miespuolinen kaveri johon kiinnostus kohdistuu olisi myös homo, ja että asia sen lisäksi tulisi puheeksi.
Ei miesten välinen seksi edellytä sitä, että ollaan homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten välinen seksi edellytä sitä, että ollaan homoja.
Säästä selityksesi vaimollesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kumppani. ex on hänen paras kaverinsa nykyään.Ei musta mikään ongelma. Kai ne ois edelleen yhdessä, jos petipuuhat kiinnostaisivat?
Oletko miettinyt, että voi olla toisinpäin? Että petipuuhat edelleen kiinnostaa, mutta yhdessäelämisestä ei tullut mitään, ja siksi tapaavat vieläkin satunnaisesti?
Tähän hieman erilaista näkökulmaa. Exäni on nykyisin hyvä ystäväni. Syy on se, että parisuhde ei toiminut, olimme kuin sisko ja veli. Seksi ei toiminut eikä kiinnostanut, vaikka muut mielenkiinnon kohteet oli yhteisiä.
Jokin vetovoima teidät on kuitenkin parisuhteeseen vienyt, jonka vuoksi itse en tuohon "olemme kuin sisko ja veli" -selitykseen uskoisi.
Its
Älä yleistä. On minullakin ollut tuollainen suhde. Vetovoimaa on muttei niin paljon että suhde olisi kantanut pitempään. Tämä vetomoiva tekee kuitenkin sen, että kumpikin toivoo toiselle parasta eikä missään tapauksessa halua sotkea toisen uusia suhteita seksillä tai muulla vastaavalla. Kavereita olemme yhä.
No, en silti siihen väliin tulisi. Ei ehkä tarvitsisi muuta kuin yksi huonompi kausi parisuhteessa, niin se ex, jonka kanssa kaikki oli helppoa ja huoletonta, saattaisi alkaa näyttää taas hyvin houkuttelevalta vaihtoehdolta.
Ei väliä, jos sillä kaverimuijalla on ollu löysempi pilde ku minulla 😊
Vierailija kirjoitti:
Kysyisitkö mieheltä vai miten ajattelit asian selvittää?
Minua ällöttäisi jo riittävästi se että lähellä pyörii nainen jonka alapää on miehelle tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisitkö mieheltä vai miten ajattelit asian selvittää?
Minua ällöttäisi jo riittävästi se että lähellä pyörii nainen jonka alapää on miehelle tuttu.
Miehiä taitaa yleensä kiihottaa enemmän se, että alapää ei ole vielä tuttu...
Minulla oli tuollainen kuvio. Paradoksaalisesti ystävyytemme loppui vasta sen jälkeen, kun olin eronnut kumppanistani. Olin nimittäin erosta masentunut, eikä kaverini enää jaksanut katsella minua sellaisena. Hän olisi halunnut, että olisin vain iloinen erosta huolimatta.
Mua henkilökohtaisesti ällöttää että mies haluaa edelleen olla toisen naisen kanssa jota on nussinut, ihaillut, halunnut tulevaisuuden yms vaikka olisi tyttöystävä. Tyttöystävä eroaa kaverista ainoastaan sillä että häneltä saa pillua nykyään. Tai no, tuskin sitä mies kieltäytyisi jos kaveri edelleen antaisi.
En hyväksy. Niin monet miehet on sanoneet, että naisen kanssa ei voi olla täysin platoninen ystävä, jos on heteromies, että en usko että ne kaikki valehtelee.
Se on lukuisissa kyselytutkimuksissakin todettu, että enemmistö miehistä kokee, että aina herää myös seksuaalisia ajatuksia naista kohtaan, jos tulee tarpeeksi läheiset ja lämpimät välit. Ja viimeistään jos se nainen ehdottaisi seksiä, niin kyllä mies alkaisi ajatella vaikka mitä.
Täysin turhaa ja typerää luoda tahallaan sellaisia tilanteita, joissa on suurempi mahdollisuus sortua pettämään ja rikkomaan oma parisuhde. Miespuolisia ystäviä saa miehellä olla niin paljon kuin haluaa, mutta naisia en ystävinä suvaitse. Ei minullakaan ole miehiä ystävänä, ellei lasketa kaverin puolisoa, jonka kanssa en koskaan vietä aikaa ilman kaveriani.
En hyväksy minäkään. Haluan olla mieheni ainoa nainen ja jos tämä ei olisi miehelle passannut, niin emme olisi jatkaneet parina.
Kun tutustuimme, niin miehellä oli kaverina yksi nainen joka oli hänen parhaan kaverinsa ex-vaimo. He olivat tavanneet käydä kolmestaan vaellusreissuilla, siis tämä miehen kaveripariskunta ja mies. Tuolle miehen kaverille ja vaimolleen tuli ero suunnilleen niihin aikoihin, kun me miehen kanssa tavattiin. Jonkun kerran sitten tuli puhe tästä naisesta ja että miten oli ottanut eronsa raskaasti, ja mies ääneen mietti että voisi varmaan joskus häntäkin nähdä ja käydä vaikka taas retkeilemässä, kun molemmat siitä tykkäävät.
Silloin tein kyllä saman tien selväksi, että minusta tuollainen tuntuisi todella epämukavalta ja ahdistavalta ajatuksena, että mies menisi retkeilyreissulle jonkun minulle tuntemattoman kaverinaisen kanssa, joka on vieläpä juuri eronnut ja siis sinkku. Siellä sitä nainen sitten voisi vähän kaivata lohdutusta, kun nukkuisivat samassa teltassa.
Miehelle kävi siis kyllä kerralla selväksi, että jos menee sen tekemään, niin meidän alustava suhde kyllä kuivuu kasaan. Hän onneksi kuitenkin sanoi, että ei ole tuosta naisesta tippaakaan kiinnostunut ja että jos se minusta tuntuisi pahalta, niin hän ei sitten pidä naiseen mitään yhteyttä. Minulle se oli todellakin luottamusta kasvattava sitoutumisen merkki, että mies piti minua tärkeimpänä eikä halunnut loukata tai ahdistaa minua.
No ei olisi ok muutenkaan naispuoliset kaverit, ja entiset hoidot vielä vähemmän.
Mieheeni luotan kyllä, mutta muihin naisiin en. On sekin tullut nähtyä, että yksi lähipiirin nainen vokotteli kaverinsa miehen. Sellainen "ystävä" siinä.
Sen päivän näkisi kun aviomieheni polkisi jotain yliajettua, karvaista sammakkoa.
Voisin jopa kuvata tapahtuman täysin ainutlaatuisena myöhemmin muisteltavaksi.
Muista miehistä voisin olla mustasukkainen, jos mustasukkaisuuteen olisin yhtään taipuvainen.
Tehköön mitä huvittaa, en omista häntä, koska hän ei ole omaisuutta.
Minulla oli vastikaan lyhyt panosuhde todella hyvän ja pitkäaikaisen miespuolisen ystävän kanssa. Ollaan nyt molemmat sinkkuja, mutta huolestuttaa jo vähän etukäteen, että meneekö tämä ystävyys siinä, kun toinen alkaa joskus seurustella. Jos uusi kumppani ei hyväksy.
Jos haluaa muita naisia pyöritellä "ystävänä", miin erotkoon ensin minusta ja ottakoon sitten niin monta naista elämäänsä kuin huvittaa.
Mutta mun kanssa jos meinaa suhteessa olla, niin en katsele mitään muita naisystäviä ja niiden kanssa ajan viettämistä.
Juuri ne yhteiset mielenkiinnon kohteet.