Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksyisitkö kumppanilta vastakkaisen sukupuolen kaverit?

Vierailija
24.11.2024 |

Jos tietäisit heillä olleen myös seikstailutaustaa keskenään.

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumppanin asia hyväksyä tai olla hyväksymättä minun kavereitani. 🤦

Vierailija
162/166 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on eri sukupuolta oleva kaveri ja kumppani ei pidä siitä, niin miksei ongelmaan edes yritetä löytää ratkaisua? Kielletään vain pitämästä yhteyttä. Ei se ole mikään ratkaisu, koska todennäköisesti vain toinen osapuoli on siihen tyytyväinen (muutenhan ongelmaa ei alunperinkään olisi). Ja asia vaikuttaa myös siihen kaveriin, tai kavereihin jos niitä on useampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elänyt tässä nyt 10 vuotta puolisoni kanssa, kumpikin on vapaa tekemään ihan mitä haluaa ja toistaiseksi on valittu olla yhdessä. Suhde loppuu jos jompi kumpi ei ole siihen enää tyytyväinen, mitä väliä tarkemmalla syyllä

Vierailija
164/166 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ne on aina ollut mun omia kavereita, jotka on pannut mun muijaa.

Vierailija
165/166 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on biseksuaalille kinkkinen kysymys.

Ei ollenkaan, entinen seksikumppani voi olla mies tai nainen. Entiset seksikumppanit eivät ole enää pelkkiä kavereita sukupuoleen katsomatta.

Mikseivät ole, jos he eivät kiinnosta romanttisessa mielessä tai edes seksuaalisesti? Sellaista kiinnostusta ei ole ehkä alunperinkään ollut, vaikka olisi syystä tai toisesta harrastettu seksiä. Tai vaikka kiinnostusta olisi joskus ollut, se on voinut loppua kokonaan. Eivät kaikki haikaile loppuikäänsä jonkun vanhan ihastuksen perään.

Ei tarvi haikailla ihastuksen perään. On miehiä ja naisia ketkä harrastaa seksiä vain nautinnon takia ilman tunteita. 

Mä ja mun ex esim tehdään näin. Vaikka mä olen p

Eiköhän tuo asia tullut jo lainaamastasi kommentista selväksi, kun siinäkin mainitaan myös pelkkä seksuaalinen kiinnostus yhtenä mahdollisuutena.

Vierailija
166/166 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ollut seksisuhde hyvän ystävänsä kanssa. En tiedä olivatko ensin vain kavereita vai alkoiko heidän tuttavuus seksistä. Tästä on kuulemma yli 15 vuotta aikaa. Tämä nainen on ollut vuosia parisuhteessa. En pelkää, että aloittavat uudestaan. Minua ei haittaa, että pitävät yhteyttä. Olen tehnyt selväksi, että minä en halua tätä ystävää tavata (ollaan nähty pari kertaa). Mies haluaisi minun tutustuvan häneen, mutta ajatus tuntuu inhottavalta.