Hyväksyisitkö kumppanilta vastakkaisen sukupuolen kaverit?
Jos tietäisit heillä olleen myös seikstailutaustaa keskenään.
Kommentit (166)
Exät, jos on olleet merkittäviä elämässä. Ei mitään hoitoja... eikä sellaisia, mihin on tutustunut vasta. Jos tutustuu suhteen aikana, se on heipat saman tien. Tällaista säätöä ei todellakaan jaksa enää keski-iässä. Pankoon salaa tai olkoon ilman!
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ei olisi tullut kyseeseen, mutta nykyinen mieheni on sellainen, jolla on aina ollut paljon naisia ystävinä, hänen kohdallaan voin luottaa, ettei mitään oikeasti tapahdu. Toki ap kysyi miten suhtautuisin, jos heillä olisi ollut suhde aiemmin, silloin tilanne olisi joo eri.
Enhän minä todennut aloituksen esimerkissä mitään sellaista, että henkilöillä olisi ollut suhde. Totesin, että sekstailutaustaa. Ei se mitään virallista suhdetta vaadi, jos vastakkaisen sukupuolen kaverit ovat joskus vällyjen väliin päätyneet.
Ap
Kaverit hyväksyn tottakai, seksi ei kuulu kaveruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne fwb-suhteet oo suorastaan muotia, että nimenomaan hässitään frendien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kumppani. ex on hänen paras kaverinsa nykyään.Ei musta mikään ongelma. Kai ne ois edelleen yhdessä, jos petipuuhat kiinnostaisivat?
Oletko miettinyt, että voi olla toisinpäin? Että petipuuhat edelleen kiinnostaa, mutta yhdessäelämisestä ei tullut mitään, ja siksi tapaavat vieläkin satunnaisesti?
Tähän hieman erilaista näkökulmaa. Exäni on nykyisin hyvä ystäväni. Syy on se, että parisuhde ei toiminut, olimme kuin sisko ja veli. Seksi ei toiminut eikä kiinnostanut, vaikka muut mielenkiinnon kohteet oli yhteisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne fwb-suhteet oo suorastaan muotia, että nimenomaan hässitään frendien kanssa.
On ikävä kyllä. Mielestäni on parasta jos tällaisia harrastavat ihmiset pariutuvat keskenään, ei tule sellaista epätasapainoista tilannetta jossa toisella on ympärillä lauma vastakkaisen sukupuolen panokavereita ja toisella ei ketään. Sitä mietin, miksei sitä panokaveria voi vaan heivata menemään kun ryhtyy parisuhteeseen? Se suhde on kuitenkin perustunut ensisijaisesti seksille. Onko kyse siitä että hän on siinä ikään kuin helpon seksin takia varalla, jos parisuhde päättyykin?
Tottakai hyväksyisin. Itse kullakin on historiansa, eikä sille mitään voi. Oman kumppanini olen valinnut siten, että voin luottaa häneen - ei hän muutoin kumppanini olisikaan. Säälitää nämä joilla on kummallisia mustasukkaisuusoireita ja pyrkivät rajoittamaan kumppaninsa elämää.
Miehen ja naisen välillä ei ole sellaista asiaa kuin ystävyys. Minä en hyväksy vaimolta yhtään ainoata miespuolista "ystävää". Nämä niin kutsutut ystävät ovat b luokan miehiä odottamassa josko todistaisivat arvonsa naiselle ja suhde muuttuisi seksuaaliseksi.
Kuka hyvänsä nainen joka väittää että hänellä on mies ystävänä, antakoon minulle puhelimensa niin todistan hetkessä mistä tosiasiassa oli kysymys.
Nainen joka sitoutuu parisuhteeseen, ei tarvitse muita miehiä ystävikseen, tälläinen nainen on vain huomio kipeä ja tarvitsee arvostusta suhteen ulkopuolelta sekä varasuunnitelman jos omassa suhteessa ongelmia.
Älkää miehet olko tyhmiä, kukaan ja mikään ei Pa ne vaimoja ja tyttöystäviä niin paljon kuin se josta ei tarvitse olla huolissaan, olemme vain kavereita.
Kysyisin mielummin:
Hyväksyisinkö parisuhdetta jossa minun täytyy kysyä puolison lupa kavereihin tai ulosmeno oon? Ei, en.
Kunnioitan rouvaani enkä halua asettaa häntä kiusallisiin tilanteisiin tai mustasukkaisuuden tuntoihin vaan minulle on törkeää että hän tietää että minulle perhe on ykkönen - mutta emme todellakaan kyylää toistemme tuttuja.
Luotan enemmän autoon ilman jarruja kuin lauseeseen "hän on vain ystävä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kumppani. ex on hänen paras kaverinsa nykyään.Ei musta mikään ongelma. Kai ne ois edelleen yhdessä, jos petipuuhat kiinnostaisivat?
Oletko miettinyt, että voi olla toisinpäin? Että petipuuhat edelleen kiinnostaa, mutta yhdessäelämisestä ei tullut mitään, ja siksi tapaavat vieläkin satunnaisesti?
Tähän hieman erilaista näkökulmaa. Exäni on nykyisin hyvä ystäväni. Syy on se, että parisuhde ei toiminut, olimme kuin sisko ja veli. Seksi ei toiminut eikä kiinnostanut, vaikka muut mielenkiinnon kohteet oli yhteisiä.
Lähinnä kuulostaa siltä, että hyvän suhteen lopetitte. Seksi nyt ei itseä ole parisuhteessa ikinä kiinnostanut enää suhteen arkipäiväistyttyä ajan kuluessa. Sitä harrastaa lähinnä siksi, että se on muodollista vaihtelua händyyn vetämiselle. Paljon enemmän seksuaalisesti kiihottaisi joku työpaikan sihteeri-tiina kuin oma eukko, joka on jo niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Mun aviomies ja teiniaikainen kihlattu on myös tosi hyvissä väleissä, hauskaa mun mielestä. Itselläkin pysynyt siis hyvinä välit tuohon nuoruudenrakkauteen.
Joka tapauksessa mä en katselis kumppania joka haluais mistään syystä tai historiasta johtuen kieltää multa joitain kavereita.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan enää.
Pakko todeta samaa. Exällä oli hyvänä ystävänään nainen, josta vasta muutamasta jutusta hämmentyneenä tarkemmin kyseltyäni selvisi, että olikin heillä jotain jotain suhde-säätötaustaa ollut.
Suhteemme päättyi, kun löysivät toisensa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin vetovoima teidät on kuitenkin parisuhteeseen vienyt, jonka vuoksi itse en tuohon "olemme kuin sisko ja veli" -selitykseen uskoisi.
Itselläni on ollut yksi kaveri, johon olen aina suhtautunut kuin veljeen, enkä taatusti voi edes miettiä mitään intiimiä kanssakäymistä hänen kanssaan.
Jos exät ovat keskenään hyviä ystäviä, niin en siihen kolmanneksi pyöräksi lähtisi. Todennäköisyys tämän pariskunnan yhteenpaluusen on liian suuri.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai hyväksyisin. Itse kullakin on historiansa, eikä sille mitään voi. Oman kumppanini olen valinnut siten, että voin luottaa häneen - ei hän muutoin kumppanini olisikaan. Säälitää nämä joilla on kummallisia mustasukkaisuusoireita ja pyrkivät rajoittamaan kumppaninsa elämää.
Tiedätkö, että sinuakin on petetty ? Kuten kumppanisi teki entiselle sinut tavattuaan ? Et ole yhtään sen erilaisempi, lihonut vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ja naisen välillä ei ole sellaista asiaa kuin ystävyys. Minä en hyväksy vaimolta yhtään ainoata miespuolista "ystävää". Nämä niin kutsutut ystävät ovat b luokan miehiä odottamassa josko todistaisivat arvonsa naiselle ja suhde muuttuisi seksuaaliseksi.
Kuka hyvänsä nainen joka väittää että hänellä on mies ystävänä, antakoon minulle puhelimensa niin todistan hetkessä mistä tosiasiassa oli kysymys.
Nainen joka sitoutuu parisuhteeseen, ei tarvitse muita miehiä ystävikseen, tälläinen nainen on vain huomio kipeä ja tarvitsee arvostusta suhteen ulkopuolelta sekä varasuunnitelman jos omassa suhteessa ongelmia.
Älkää miehet olko tyhmiä, kukaan ja mikään ei Pa ne vaimoja ja tyttöystäviä niin paljon kuin se josta ei tarvitse olla huolissaan, olemme vain kavereita.
Hyvin kirjoitettu. Tämä on totta myös toisinpäin. En ymmärrä miksi pitää olla erisukupuolisia "kavereita". Mitä puolisoni saa heiltä mitä en itse voi antaa tai yhteiset ystävä-pariskuntamme ?
Kyllä. Mennyttä elämää joka ei kuulu minulle. Parempi että seksiä oli silloin kun oli vapaan kuin nyt varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan enää.
Pakko todeta samaa. Exällä oli hyvänä ystävänään nainen, josta vasta muutamasta jutusta hämmentyneenä tarkemmin kyseltyäni selvisi, että olikin heillä jotain jotain suhde-säätötaustaa ollut.
Suhteemme päättyi, kun löysivät toisensa uudelleen.
Mies saattanut hyvinkin ryhtyä kanssasi suhteeseen vain saadakseen tuon eksänsä takaisin. Joillakin naisilla kiinnostus mieheen kummasti herää taas jos mies löytääkin jonkun toisen, varsinkin jos se uusi nainen on vielä pikkasen laadukkaampi kuin tämä nainen itse. Nainen näkee miehen tavallaan uusin silmin kun tuollainenkin nainen on hänet kelpuuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin vetovoima teidät on kuitenkin parisuhteeseen vienyt, jonka vuoksi itse en tuohon "olemme kuin sisko ja veli" -selitykseen uskoisi.
Itselläni on ollut yksi kaveri, johon olen aina suhtau
Älä yleistä. On minullakin ollut tuollainen suhde. Vetovoimaa on muttei niin paljon että suhde olisi kantanut pitempään. Tämä vetomoiva tekee kuitenkin sen, että kumpikin toivoo toiselle parasta eikä missään tapauksessa halua sotkea toisen uusia suhteita seksillä tai muulla vastaavalla. Kavereita olemme yhä.
Pakko kysyä, että miten paljon aikaa miehesi viettää ja voisi viettää kahdestaan jonkun ystävänaisen kanssa ilman, että sinua haittaisi? Voisiko esim. lähteä viikoksi lomalle jonkun naispuolisen ystävän kanssa (oletuksella, että miespuolisen ystävän kanssa olisi ok)? Tai voisiko lähteä vaikka vain yhdeksi yöksi jonkun naisen kanssa jonnekin kahdestaan (vaikka konserttiin toiselle paikkakunnalle, että on pakko olla yötä. Taas oletan, että miespuolisen kaverin kanssa tuollainen olisi täysin ok)?