Erosin tänään kirkosta. Ensivuodesta menee 680€ vähemmän veroa
Aika hyvä diili. Jää lapsille enemmän rahaa harrastuksiin.
Kommentit (127)
Ap, paljonko verotettavat tulosi ovat?
Vierailija kirjoitti:
3800€
Ei tartte sitte tulla kirkon järjestämiin juttuihin ja saat hautasi johonkin pöpelikköön
Minäkin erosin kirkosta vuosi sitten. Säästö 38 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte sitte tulla kirkon järjestämiin juttuihin ja saat hautasi johonkin pöpelikköön
Eipä ole tullut käytyä sitten rippikirkon ja tuhkaus jo valittuna testamentissa.
Tuhkat ripotellaan metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3800€
Sori, tulin katumapäälle valehtelusta. Olen minimitoimeentulotuella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3800€
Sori, tulin katumapäälle valehtelusta. Olen minimitoimeentulotuella.
Ap
Tämä ei ollut Ap eli minä.
Valtio ja kirkko pitäisi erottaa toisistaan. Ihme keskiakaista meininkiä täällä.
Ja kirkko saisi sitten laskuttaa suoraan palveluistaan eli oikeat hinnat kirkkohäille, hautajaisille jne. Reilu meininki.
Kirkosta eroavat ovat rintamakarkureita! Avaavat portit islamisaatiolle! Sitäkö toivot, ap?
Kun ihan markkinoit eroasi niin olet tainnut olla kirkon ulkopuolella jo aiemmin
Olen säästänyt yli 7000€ erottuani kirkosta. Kirkko ei ole sama kuin usko, uskoa voi halutessaan ilmankin. Nykykirkolla taas ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa. En ole katunut hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kirkosta eroavat ovat rintamakarkureita! Avaavat portit islamisaatiolle! Sitäkö toivot, ap?
Minun puolestani saa aueta. En perusta uskonnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaamasi on hassu väite, koska ei ole mitään mekanismia, millä islam jotenkin lisääntyisi jos suomalaiset harrastavat vähemmän organisoitua taikauskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaamasi on hassu väite, koska ei ole mitään mekanismia, millä islam jotenkin lisääntyisi jos suomalaiset harrastavat vähemmän organisoitua taikauskoa.
Vaikka kuvitteletkin olevasi asiantuntija, maapallon jokainen muslimi on kanssasi eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuvitteletkin olevasi asiantuntija, maapallon jokainen muslimi on kanssasi eri mieltä.
Et kuitenkaan pysty kertomaan sitä mekanismia.
Koska sellaista ei ole. MOT.
Islam on väkivaltaliike. Kristinusko ei ole. Ei ole kunniamurhia ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan pysty kertomaan sitä mekanismia.
Koska sellaista ei ole. MOT.
Paitsi että on hyvinkin. Kristitylle on islamissa varattu guffarin rooli. Ateistille se on joko kääntyminen tai kuolema. Molemmat kasvattaa islamin valtaa.
Tha Real M.O.T.
Pakana perkele, anopin mukaan:D Ei vaan totta ja viisasta erota, mitään ei vastineeksi saa. Rahankeruuta vaan koko ajan kolehtien ym muodossa.
Viisasta näinä aikoina.