Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin tänään kirkosta. Ensivuodesta menee 680€ vähemmän veroa

Vierailija
22.11.2024 |

Aika hyvä diili. Jää lapsille enemmän rahaa harrastuksiin.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin myös muutamia vuosia sitten kirkosta, mutta olen kyllä uskonnollinen. Erosin, koska Suomessa kirkko ei noudata Raamatun oppeja,vaan tekevät asioita oman mielen mukaan

Vierailija
122/127 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, vielä ehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että kirkko saa verotusteknillisistä syistä 100 miljoonaa enemmän rahaa ensi vuonna? Mutta seurakunnat eivät alenna kirkollisveroprosenttiaan. Kompensoivat sillä jäsenmääränsä laskua. Mitä siitäkin tulisi jos papin ansiot pienenisivät? Johan siitä jeesuskin suuttuisi.

Vierailija
124/127 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottu kirkosta. Vielä kun pääsisi eroon Yle-verosta.

Vierailija
125/127 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vuonna 1994 mutta syy ei ollut kirkollisvero.

Odotin esikoistani ja mieleen tuli ristiäiset. Lasta ei saa kirkon jäseneksi ilman kummeja enkä halunnut enää ollut kummitteluiden kanssa tekemisessä. Olin jo saanut tarpeekseni koko hömpästä.

Raamatun Jeesus sanoi "sallikaa lasten tulla minun tyköni". Kirkon Jeesuksen luo lapsilla ei ole mitään asiaa ilman kummeja.Ei tupata kun ei tykätä. Erosimme kirkosta eikä kolmea lastamme ole kastettu. Kummipakon vuoksi kirkko menetti 5 jäsentä. No, kirkko jatkaa valitsemallaan tiellä ja me omallamme. 

Vierailija
126/127 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kirkosta jo ennen vuosituhannen vaihetta kohta 30v ollut eronneena niin tullut  käytettyä aikamoin summa muuhun 

Vierailija
127/127 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuulunut kirkkoon enkä myöskään käynyt rippikoulua olen siis pakana teidän uskovaisten mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän