Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä tulee käymään, syö ruoat ja häipyy

Vierailija
22.11.2024 |

Olen sanonut monta kertaa, että minua ei huvita jatkuvasti ruokkia häntä omilla rahoillani ja kokata hänelle. Tulee siis paikalle, syö välillä jopa salaa ruoat keittiöstäni, lueskelee iltalehtien otsikoita kännykästä, sitten lähtee. Ja ihmettelee kun olen kiukkuinen enkä halua jatkaa suhdetta.

Millainen nainen on tuollaisen miehen kasvattanut täysin ilman käytöstapoja?

Kommentit (311)

Vierailija
141/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan niin liikalihava, että kadehdit rakkaasi pikku naposteluja. Miehelle sanoisi: jätä se itsekäs ja liikalihava sika!

Vierailija
142/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelottavan sokea olet. Silmiesi alla mies alistaa äitiään ja käyttäytyy muutenkin kuin ksipää. Läheisesi viestivät kaikin tavoin, että juokse ja lujaa. Ja sinä vain päästät miehen kotiisi tyhjentämään jääkaapin. Huh-huijaa."

Olet enemmän kuin oikeassa. Enpä tiedä mitä sanoa muuta kuin että olen samaa mieltä kanssasi. Olen vain jotenkin jäätynyt siinä vaiheessa kun mies ensin viestittelee ja soittelee lukemattomia kertoja ilman että vastaan, sitten uhkailee ja sitten ilmestyy oven taakse. Koska siihen oven taakse ei pitäisi edes päästä ilman minun lupaani, sillä alaovet ovat lukossa. Joten kun toinen soittaa ovikelloa ja uhkailee häiriköimisellä, olen mennyt lukkoon kun henkilön ei pitäisi edes saada olla siinä, eli oven takana ilman että olen päästänyt häntä sisään, mutta joku naapuri on.

Ja tosiaan, se hemmetin työelämäkytkös pelottaa. Ilman sitä miehellä ei olisi mitään valtaa minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Miksei hän koskaan kutsu sinua hänen luokseen?

Kutsuu kyllä, mutta en yksinkertaisesti halua mitään suhdetta hänen kanssaan joten en viitsi mennä. Joten ilmestyy sitten kutsumatta, pyytämättä ja varoittamatta aina minun luokseni.

Kuulosuojaimet päähän niin ovikellon soitto ei häiritse.

Nimi pois ovesta tai vaihda siihen äitisi tyttönimi niin luulee, että olet muuttanut.

Vaihda verhot, valaisimet ym. mikä näkyy ulos. - Sisustuksen muuttaminen piristää itseäsikin ja ohjaa luovaan ajatustapaan, jolloin ymmärrät, että miehenkin voi halutessaan vaihtaa.

Vierailija
144/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on jo lapsesta nähnyt pelureita ja kusipäitä, ymmärtää että jotkut vaan ovat sellaisia, pystyvät mihin vain ja että niille pitää laittaa kunnolla harmaa kivi -stoppi, koska muuten eivät lopeta. 

Mutta jos on nähnyt vaan mukavia ihmisiä, niin ei oikein ymmärräkään sitä ihmisyyden julmempaa puolta. 

Tämä on minun ongelmani. Olen tuntenut vain mukavia ihmisiä tätä ennen ja saanut hyvää kohtelua, joten en osannut ennakoida muuta.

Vierailija
145/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen on kasvattanut tuollaisen naisen ilman selkärankaa.  Tuolla tyylillä saat vaikka kuinka monta miestä passattavaksi ja syömään ruokasi. Lopeta heti. 

Millainen mies on kasvattanut tuollaisen miehen, jonka elämä pyörii oman navan ympärillä

Eiköhän sekä mies että ap ole isänsä hylkäämiä lapsia. Mies kompensoi hylätyksitulemista alistamalla naisia ja ap kompensoi hylätyksitulemista roikkumalla epätoivoisella vimmalla narsistin lahkeessa. 

Ei. Itselläni on äärettömän hyvä isäsuhde ja niin oli käsittääkseni myös miehellä, kunnes isänsä kuoli syöpään pari vuotta sitten.

Ei kuulosta millään tasolla hyvältä isäsuh

Kyllä, minut on kasvatettu pumpulissa. En ole koskaan tavannut pahoja ihmisiä ennen tätä. Minua on, myönnän, aina kannateltu kädellä kuin kukkaa. 

Vierailija
146/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pelottavan sokea olet. Silmiesi alla mies alistaa äitiään ja käyttäytyy muutenkin kuin ksipää. Läheisesi viestivät kaikin tavoin, että juokse ja lujaa. Ja sinä vain päästät miehen kotiisi tyhjentämään jääkaapin. Huh-huijaa."

Olet enemmän kuin oikeassa. Enpä tiedä mitä sanoa muuta kuin että olen samaa mieltä kanssasi. Olen vain jotenkin jäätynyt siinä vaiheessa kun mies ensin viestittelee ja soittelee lukemattomia kertoja ilman että vastaan, sitten uhkailee ja sitten ilmestyy oven taakse. Koska siihen oven taakse ei pitäisi edes päästä ilman minun lupaani, sillä alaovet ovat lukossa. Joten kun toinen soittaa ovikelloa ja uhkailee häiriköimisellä, olen mennyt lukkoon kun henkilön ei pitäisi edes saada olla siinä, eli oven takana ilman että olen päästänyt häntä sisään, mutta joku naapuri on.

Ja tosiaan, se hemmetin työelämäkytkös pelottaa. Ilman sitä miehellä ei olisi mitään valtaa minuun.

Työnohjaukseen yhteyttä myös. Sun täytyy hoitaa tää homma nyt sekä yksityis- että työelämässä. Siis molemmista poistaa miehen valta tavalla tai toisella. Ota sinne naisen linjaan yhteyttä, osaavat varmaan auttaa myös tuon työkuvion kanssa.

Häpeä ja vastuu on sillä miehellä.

Vierailija
147/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä tuosta voisi olla yhteydessä isännöintiin, että rappuun päästetään häiriköimään?

Tosin jos annat nyt meuhkata ovesi takana aina poliisien tuloon asti, niin ehkäpä sitä alaoveakaan ei enää niin innolla availla.

Vierailija
148/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkokamaa: Narsisti-isän kasvattama poika on saanut miehen maalin, jossa nainen pidetään kurissa ja herran nuhteessa pelolla ja uhkailulla. Sitten hän tapaa hyvin suojattua elämää eläneen tytön, jolle kukaan ei ole opettanut, miten astetaan rajoja ja pidetään niistä kiinni, vaan kaikki vastoinkäymiset on raivattu pois tieltä, ettei lapsi vaan mene rikki. Ja sitten onkin soppa valmis. 

Vierailija
149/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen vain jotenkin jäätynyt siinä vaiheessa kun mies ensin viestittelee ja soittelee lukemattomia kertoja ilman että vastaan, "

Haastavan eron jälkeen vaihdoin itse numeroa, kun toinen soitteli ja viestitteli ihan koko ajan. Ja salattu numero tietysti.

Estoille voi toki myös laittaa, muttei silloin estä sitä jos hankkii toisen ja kolmannen numeron jatkaakseen häiriköintiä.

Vierailija
150/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakulla on kiireinen työpäivä spämmätessä -1 alapeukkua jokaiseen kommenttiin. Surkuhupaisa tyyppi.

Vierailija
151/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassikkokamaa: Narsisti-isän kasvattama poika on saanut miehen maalin, jossa nainen pidetään kurissa ja herran nuhteessa pelolla ja uhkailulla. Sitten hän tapaa hyvin suojattua elämää eläneen tytön, jolle kukaan ei ole opettanut, miten astetaan rajoja ja pidetään niistä kiinni, vaan kaikki vastoinkäymiset on raivattu pois tieltä, ettei lapsi vaan mene rikki. Ja sitten onkin soppa valmis. 

Itse asiassa melko hyvin kuvattu. No, nytpä opin.

Miehen isää en kunnolla ehtinyt koskaan oppinut tuntemaan, kuoli syöpään melko pian tutustumisemme jälkeen. En oikeasti tiedä, miten mies kasvatettiin. Hänen isänsä kun ei vaikuttanut narsistilta, mutta saattoi olla.

Tulemme todella, todella, todella erilaisista taustoista, joten en koskaan kunnolla ehkä ymmärtänyt hänen vanhempiaan tai taustaansa. 

Vierailija
152/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Kutsuu kyllä, mutta en yksinkertaisesti halua mitään suhdetta hänen kanssaan joten en viitsi mennä. Joten ilmestyy sitten kutsumatta, pyytämättä ja varoittamatta aina minun luokseni.

Nyt on omituista tekstiä. Pidä ovi lukossa ja ilmoitat suhteen päättyneeksi, josnyt koskaan on edes alkanutkaan. 

Miksi on omituista tekstiä? Taustalla pitkä suhde, jonka lopetin pysyvästi viime keväänä. Toivoin silti, että pysyisimme kohteliaissa väleissä. Asun kerrostalossa, naapurit päästävät miehen sisään alaovesta joten hän pääsee soittamaan ovikelloani, jolloin häiriötä aiheuttamatta on vaikea olla avaamatta (koska mies ei lopeta) tai olla päästämättä toista sisälle (koska aiheuttaa

Anna aiheuttaa häiriötä. Jos et itse soita poliisia, joku toinen soittaa. Laita ilmoitustaululle viesti, jossa pyydät, että naapurit eivät laskisi sisään kuin omat vieraansa. Uhkailuista todisteet talteen, äänitys yms. Et saa lähestymiskieltoa pelkästään sanan voimalla.

Vierailija
153/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Kiellä tulemasta. Vaihda lukot. Elä omaa elämääsi sen sijaan, että elättäisit elukkaa.

Vierailija
154/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ovikello pois käytöstä, niin mies menee pois.

Vierailija
155/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on jo lapsesta nähnyt pelureita ja kusipäitä, ymmärtää että jotkut vaan ovat sellaisia, pystyvät mihin vain ja että niille pitää laittaa kunnolla harmaa kivi -stoppi, koska muuten eivät lopeta. 

Mutta jos on nähnyt vaan mukavia ihmisiä, niin ei oikein ymmärräkään sitä ihmisyyden julmempaa puolta. 

Tämä on minun ongelmani. Olen tuntenut vain mukavia ihmisiä tätä ennen ja saanut hyvää kohtelua, joten en osannut ennakoida muuta.

Ei se ole ongelma. Se on suuri voimavara! Mieluummin pumpulinen lapsuus kuin elämän kova koulu.

Vierailija
156/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakulla on kiireinen työpäivä spämmätessä -1 alapeukkua jokaiseen kommenttiin. Surkuhupaisa tyyppi.

Surkuhupaisa ketju. 

Vierailija
157/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ongelma. Se on suuri voimavara! Mieluummin pumpulinen lapsuus kuin elämän kova koulu.

Elämän kovan koulun käynyt ei ikinä joudu tuollaiseen vuosia jatkuvaan alistamisasemaan. Se ei ole voimavara, ettei osaa asettaa rajoja, vaan antaa ukkelin terrorisoida itseään vuosikausia. 

Vierailija
158/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä sitä mietit, kiukkuinen mahdollistaja? Mieti mieluummin miksi sinä mahdollistat, äläkä laita syytä jonkun muun niskoille.

Se syöttäminen ja mahdollinen muu tarjoilu on sinun oma päätöksesi, et voi syyttää jotain mystistä huonoa kasvattajaa omista valinnoistasi.

Vierailija
159/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän kovan koulun käynyt ei ikinä joudu tuollaiseen vuosia jatkuvaan alistamisasemaan. Se ei ole voimavara, ettei osaa asettaa rajoja, vaan antaa ukkelin terrorisoida itseään vuosi

No mieluummin minä ottaisin ensimmäisen kusipääni elämään onnellisen lapsuuden eläneenä aikuisena kuin viattomana lapsena

Vierailija
160/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea leikisti vegaaniksi ja piilota muut ruuat, kun hän tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä