Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä tulee käymään, syö ruoat ja häipyy

Vierailija
22.11.2024 |

Olen sanonut monta kertaa, että minua ei huvita jatkuvasti ruokkia häntä omilla rahoillani ja kokata hänelle. Tulee siis paikalle, syö välillä jopa salaa ruoat keittiöstäni, lueskelee iltalehtien otsikoita kännykästä, sitten lähtee. Ja ihmettelee kun olen kiukkuinen enkä halua jatkaa suhdetta.

Millainen nainen on tuollaisen miehen kasvattanut täysin ilman käytöstapoja?

Kommentit (311)

Vierailija
121/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, elät aikaa jolloin ahdistelijat ovat niitä joilla on työelämässä pelättävää. Kerro että jos ei lopeta, paljastat hänen toimintansa aivan kaikille. Julkisesti vaikka.

Kyllä suuri yleisö tulee olemaan sinun puolellasi.

Ei kerrota mitään tuollaista. Mies ei ansaitse mahdollisuutta manipuloida ihmiset ap:ta vastaan ennen kuin ap uskaltaa  toimia. Toiminta on paljastettava heti ja mahdollisimman laajalti, jotta mies ei ehdi puhua mustaa valkoiseksi. Poliisit avoimesti paikalle jne. jne. Ei minkäänlaisia ennakkovaroituksia miehelle. Hän on jo saanut ihan liian paljon valtaa ja nyt on aika katkaista se kierre. 

No tämä on kyllä totta. - Se höyrypää jolle vastasit

Vierailija
122/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen kuuluu miehelle ruuat tehdä. Jäkätät turhasta. Etkö ymmärrä mikä on parisuhde?? Mitä sanot kun mies tuo tulevaisuudessa jätesäkillisen pyykkiä pestäväksi? Annat homehtua? Voi luoja näitä nykynaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen on kasvattanut tuollaisen naisen ilman selkärankaa.  Tuolla tyylillä saat vaikka kuinka monta miestä passattavaksi ja syömään ruokasi. Lopeta heti. 

Millainen mies on kasvattanut tuollaisen miehen, jonka elämä pyörii oman navan ympärillä

Vierailija
124/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen on kasvattanut tuollaisen naisen ilman selkärankaa.  Tuolla tyylillä saat vaikka kuinka monta miestä passattavaksi ja syömään ruokasi. Lopeta heti. 

Millainen mies on kasvattanut tuollaisen miehen, jonka elämä pyörii oman navan ympärillä

Suomi on täynnä poissaolevia isiä. Osa on poissa vaikka olisivatkin kotona.

Vierailija
125/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun kaverimieheltä, jääkaapin ovi kokoajan käy lisäksi  tonkii kaapit "herkkujen " toivossa:D 

Vierailija
126/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tosiaan kaikille jotka kommentoitte älykkäästi ja asiallisesti. Olen tosiaan hämmästynyt, että tällainen keskustelu voi avata silmiä.

Taustalle 9 vuoden vakava suhde, jota monimutkaisti se, että työasiat sekoittuivat yksityisasioihin. Joten siksi pelkään miestä, että hänellä on valta puhua minusta pahaa työelämässä ja kiistää työelämäni saavutuksia usean vuoden ajalta jos haluaa. Siksi olen yrittänyt päästä eroon diplomaattisesti ja pitää yllä kohteliaita välejä.

Olen yrittänyt irrottautua miehestä nyt noin 1,5 vuoden ajan, jolloin muutin uuteen asuntooni. Se on jatkuvasti ollut haastavaa, sillä toinen on syyllistänyt, uhkaillut, halventanut, pelotellut, roikkunut, halunnut takaisin. Ja välillä sitten ollut mukava, jolloin olen ajatellut että voimme olla kavereita.

Mutta joo, hölmöhän minä olen ollut.

On sinullakin valta puhua miehestä millainen se on, turha pelätä tuollaista. 

Vierailija
127/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Miksei hän koskaan kutsu sinua hänen luokseen?

Kutsuu kyllä, mutta en yksinkertaisesti halua mitään suhdetta hänen kanssaan joten en viitsi mennä. Joten ilmestyy sitten kutsumatta, pyytämättä ja varoittamatta aina minun luokseni.

Ovi lukkoon etkä avaa.

Vierailija
128/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlainen. Ja tässä on tulos. Kantakaa miehet vastuu pojistanne älkääkä antako heidän kasvaa kieroon isänsä hylkääminä. 

Vierailija
129/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sekä mies että ap ole isänsä hylkäämiä lapsia. Mies kompensoi hylätyksitulemista alistamalla naisia ja ap kompensoi hylätyksitulemista roikkumalla epätoivoisella vimmalla narsistin lahkeessa. 

Vierailija
130/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmista puhuminen aikuisten ihmisten suhteen on sinänsä ehkä outoa, mutta mies halusi alusta lähtien minun olevan läheinen vanhempiensa kanssa. Äitinsä tunnenkin melko hyvin ja on ihan mukava ihminen. Mutta toisaalta, kuvio toistuu siinä että miehen äiti maksaa, hoitaa, järjestää kaiken sekä itselleen että miehelle, vaikka parikin kertaa olen sanonut että miehen pitäisi huomioida äitiään. Johon tämä on kiukustuneena todennut, että hänellä on oma elämä eikä viitsi nähdä vaivaa äitinsä vuoksi.

Ja kai, jos mietitään ihmisten taustoja, niin minulla on ollut liiankin helppo elämä sitä kautta, että ihmiset elämässäni ovat olleet huomioivia ja kannustavia. Tämäkin suhde alkoi hyvin, sitä ovat läheisenikin kommentoineet että alkuvuodet näyttivät ihan lupaavilta. Mutta viimeiset vuodet ovat olleet sellaisia, että kaikki läheiseni inhoavat ja vihaavat miestä ja haluavat vain, ettei hän olisi millään tavalla elämässäni.

Vierailija
131/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, saat sitten tukea läheisistäsi. Kerro heille avoimesti mitä on ja on ollut meneillään. 

Vierailija
132/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sekä mies että ap ole isänsä hylkäämiä lapsia. Mies kompensoi hylätyksitulemista alistamalla naisia ja ap kompensoi hylätyksitulemista roikkumalla epätoivoisella vimmalla narsistin lahkeessa. 

Ei. Itselläni on äärettömän hyvä isäsuhde ja niin oli käsittääkseni myös miehellä, kunnes isänsä kuoli syöpään pari vuotta sitten.

Vierailija
133/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille lasku, äläkä päästä sitä enää kotiisi.

Vierailija
134/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmista puhuminen aikuisten ihmisten suhteen on sinänsä ehkä outoa, mutta mies halusi alusta lähtien minun olevan läheinen vanhempiensa kanssa. Äitinsä tunnenkin melko hyvin ja on ihan mukava ihminen. Mutta toisaalta, kuvio toistuu siinä että miehen äiti maksaa, hoitaa, järjestää kaiken sekä itselleen että miehelle, vaikka parikin kertaa olen sanonut että miehen pitäisi huomioida äitiään. Johon tämä on kiukustuneena todennut, että hänellä on oma elämä eikä viitsi nähdä vaivaa äitinsä vuoksi.

Ja kai, jos mietitään

Pelottavan sokea olet. Silmiesi alla mies alistaa äitiään ja käyttäytyy muutenkin kuin ksipää. Läheisesi viestivät kaikin tavoin, että juokse ja lujaa. Ja sinä vain päästät miehen kotiisi tyhjentämään jääkaapin. Huh-huijaa. 

Vierailija
135/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka huomioi muita ihmisiä. Mutta vihaa tätä miestä ja on jo pitkään sanonut, että haluaa tuosta vain eroon.

Vierailija
136/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millainen nainen on tuollaisen miehen kasvattanut täysin ilman käytöstapoja?" Kysyt tätä, vaikka ilmeisesti tunnet äidin hyvin? Jokin ei nyt täsmää.

Vierailija
137/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Itselläni on äärettömän hyvä isäsuhde ja niin oli käsittääkseni myös miehellä, kunnes isänsä kuoli syöpään pari vuotta sitten.

Ei kuulosta millään tasolla hyvältä isäsuhteelta, jos tyttö on kasvanut alistumaan miehen tahtoon sen sijaan, että tyttö olisi kasvanut itsenäiseksi naiseksi, jolla on pokkaa pistää stoppi sekoilulle. Sinut on taidettu kasvattaa pumpulissa ja siksi sinulle ei ole kasvanut selkärankaa. 

Vierailija
138/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. 

Ei ole helppoa olla kiltti ja hyväntahtoinen nainen. Silloin joutuu helposti hyväksikäytetyksi.

Se hyvä puoli vähän raffimmassa ympäristössä kasvamisessa on, että ainakin tunnistaa pelurit ja kusipäät, kun niitä on jo lapsesta nähnyt. 

Vierailija
139/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kertoisitko tarkan osoitteesi? Multa puuttuu kämpästä kaikenlaista, voisin tulla hakemaan. Huhujen mukaan päästät kämppääs sisään ihan kenet vaan tekemään mitä vaan, kunhan ovikelloa soittelee tarpeeksi.

Vierailija
140/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on jo lapsesta nähnyt pelureita ja kusipäitä, ymmärtää että jotkut vaan ovat sellaisia, pystyvät mihin vain ja että niille pitää laittaa kunnolla harmaa kivi -stoppi, koska muuten eivät lopeta. 

Mutta jos on nähnyt vaan mukavia ihmisiä, niin ei oikein ymmärräkään sitä ihmisyyden julmempaa puolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä