Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä tulee käymään, syö ruoat ja häipyy

Vierailija
22.11.2024 |

Olen sanonut monta kertaa, että minua ei huvita jatkuvasti ruokkia häntä omilla rahoillani ja kokata hänelle. Tulee siis paikalle, syö välillä jopa salaa ruoat keittiöstäni, lueskelee iltalehtien otsikoita kännykästä, sitten lähtee. Ja ihmettelee kun olen kiukkuinen enkä halua jatkaa suhdetta.

Millainen nainen on tuollaisen miehen kasvattanut täysin ilman käytöstapoja?

Kommentit (311)

Vierailija
281/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, että ulkoa päin näkee tarkemmin ja naiset kasvatetaan liian kilteiksi. Aina ymmärtämään silloinkin kun toinen ei sitä ansaitse. 

Mutta ei tämä taivastelusta parane. Hyvä juttu, jos nyt muuttuu asiat. 

Älä ap ota itseesi haukuista, vaan käytä voimasi viisaasti. 

Kiitos. Tämä oli tosiaan hämmästyttävä keskustelu, että niin moni heti näki niin paljon vakavia varoitusmerkkejä tilanteessa.

Ennemmin se on varmaan se, että tilanne luisuu tällaiseksi hyvin hitaasti niin sitä ei huomannut kunnolla. Alussa suhde oli ihan terve ja tasapainoinen. Sitten vähän huonompi mutta edelleen ihan ok. Sitten alkoi hiljalleen huonontua ja nämä huonot ajat ovat olleet eniten tänä aikana kun olen irrottautunut miehestä. Mikä on sinänsä loogista mutta hän kuitenkin jatkuvasti toteaa, ettei hänkään halua suhdetta eikä häntä haittaa että lähdin. Joten sitä ei havahdu tilanteeseen kun se kehittyy hitaasti ajan kanssa ja varsinkin kun fyysistä väkivaltaa tai sen uhkaa ei ole koskaan ollut. Niin silloin helposti ajattelee, että sitä itse liioittelee.

Vierailija
282/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys mutta miksi teet sille ruokaa? Eikö vois mennä kävelemään, keilaamaan, johonkin tapahtumaan ja viettää aikaa toistenne kanssa? Vai eikö miestä kiinnosta muu kuin seksi ja ilmainen ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää keissi päättyy iltapäivälehtiin, jos ap jatkaa rajatonta kynnysmattoiluaan. Ehtaa true crime - matskua tulossa.

Se vain, että vaarallisten väkivaltaisten arvaamattomien miesten kanssa se todellisen eron tilanne, kun pistää sen kovan kovaa vasten, on usein se suhteen vaarallisin hetki, joka voi eskaloitua juuri siihen, mistä sitten saa lukea lehdistä.

Tuki ja apu on usein todella hyödyllistä tuossa tilanteessa ja oma selusta kannattaa taata ja ja turvallisuus maksimoida kaikin keinoin (omat läheiset, ammattipu kuten turvakoti tms. poliisi). Varautua hyvin ja minimoida riskitilanteet, tehdä hyvä toimintasuunnitelma ja suunnitella mm. miten välttää kaikki tilanteet, ettei ainakaan jää kahden kesken väkivaltaisen vainoajan kanssa.

Jos on paljon henkistä väkivaltaa, on riski fyysiseenkin väkivaltaan, varsinkin erotilanteessa tai vastaavassa "kova kovaa vastaan" tilanteessa. Väkivallan kaava ja oikeutus siihen kun on aika sama noilla tekijöillä.

Vierailija
284/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sinut hyvin opettanut. Oppi on AP:llä mennyt perille. Nainen tehty pitämään miehestä huolta ja ruokkimaan hänet. 

Vierailija
285/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä tyhmä olet, kun tuollaista katselet. Oikein vanhempia syyttelet aikuisen ukon käytöksestä. Voi jestas teitä parisuhde-uusavuttomia.  Ottakaa se oma elämä haltuunne ja toimikaa ajoissa,niin ei tarvitse koko elämän ajan katua. 

Olen laittanut välit poikki jo kuukausia sitten mutta tämä ei usko. Ei, ei ole avainta mutta ilmestyy soittamaan ovikelloa jatkuvasti. Uhkailee soittavansa poliisit jos en avaa. Nyt jo ilmoitin, että haen lähestymiskieltoa jos ei jätä minua rauhaan.

Ja kyllä, jostain tuollainen käyttäytymismalli on tullut. Ei normaali ihminen kasva aikuiseksi täysin ilman mitään käytöstapoja.

Anna uhkailla. Älä avaa ovea. Soita itse poliisit, jos ei lopeta häiriköintiä. Kasva aikuiseksi äläkä käyttäydy kuin pikkutyttö. 

Samahan se on, kumpi teistä siinä ovella soittaa poliisit. Hän joku rinkuttaa ovikelloa, vai hän, joka ei avaa ovea. Toinen kuulostaa ehkä mielenvikaiselle, toinen kenties hysteeriseltä, mutta luulisin poliisin reagointikynnyksen ylittyvän kuitenkin. 

Vierailija
286/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Miksei hän koskaan kutsu sinua hänen luokseen?

Kutsuu kyllä, mutta en yksinkertaisesti halua mitään suhdetta hänen kanssaan joten en viitsi mennä. Joten ilmestyy sitten kutsumatta, pyytämättä ja varoittamatta aina minun luokseni.

Nyt on omituista tekstiä. Pidä ovi lukossa ja ilmoitat suhteen päättyneeksi, josnyt koskaan on edes alkanutkaan. 

Miksi on omituista tekstiä? Taustalla pitkä suhde, jonka lopetin pysyvästi viime keväänä. Toivoin silti, että pysyisimme kohteliaissa väleissä. Asun kerrostalossa, naapurit päästävät miehen sisään alaovesta joten hän pääsee soittamaan ovikelloani, jolloin häiriötä aiheuttamatta on vaikea olla avaamatta (koska mies ei lopeta) tai olla päästämättä toista sisälle (koska aiheuttaa

Sellainen sepite tällä kertaa. 

Vierailija
287/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys mutta miksi teet sille ruokaa? Eikö vois mennä kävelemään, keilaamaan, johonkin tapahtumaan ja viettää aikaa toistenne kanssa? Vai eikö miestä kiinnosta muu kuin seksi ja ilmainen ruoka.

En halua tavata miestä. Joten en ole tavannut niin, että siitä olisi sovittu, enää kuukausiin. Siksi tulee soittamaan ovikelloa. Hämmennyn ja jos olen juuri itse syömässä kun tulee, niin hän kehuu ruokaa ja haluaa syödä myös. Välillä käy syömässä ruokaa myös salaa, eli esimerkiksi vasta jälkikäteen huomaan, että kaikki hedelmät on syöty.

Eli ei, emme tapaa koska en halua tavata häntä.

Vierailija
288/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei se kuitenkin ole sun teini-ikäinen lapsesi? Mun isot teinipojat käyttäytyy kutakuinkin noin.

Vierailija
289/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tavata miestä. Joten en ole tavannut niin, että siitä olisi sovittu, enää kuukausiin. Siksi tulee soittamaan ovikelloa. Hämmennyn ja jos olen juuri itse syömässä kun tulee, niin hän kehuu ruokaa ja haluaa syödä myös. Välillä käy syömässä ruokaa myös salaa, eli esimerkiksi vasta jälkikäteen huomaan, että kaikki hedelmät on syöty.

Ai jaha. Et huomaa sitä, kun tyyppi vetelee kaikki hedelmät kitusiinsa. Oukei trolli.

Vierailija
290/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettei se kuitenkin ole sun teini-ikäinen lapsesi? Mun isot teinipojat käyttäytyy kutakuinkin noin.

Siltä tuo mies tosiaan vaikuttaa, ihan teini-ikään jääneeltä huonosti kasvatetulta lapselta.

Vierailija
291/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaha. Et huomaa sitä, kun tyyppi vetelee kaikki hedelmät kitusiinsa. Oukei trolli.

No en. En minä istu vahtimassa häntä jatkuvasti. Käy keittiössä ja nappailee sieltä ruokaa, myös hedelmiä.

Vierailija
292/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida onnistua salaa syöminen kun olette samassa asunnossa. Tuskinpa sinä ap menet komeroon siksi aikaa, kun sun mielikuvitusmiesystäväsi oleskelee sun kotona. Tuossa meni mönkään, kun kuvailit miesystäväksi. Tosiasiassa tuollaista tyyppiä kutsutaan maanvaivaksi ja stalkkeriksi.

Huono provo ap.

Vierailija
293/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 300 kommenttia tälle tosi paskalle provolle.

Ettekö te oikeasti tajua?

Vierailija
294/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. En minä istu vahtimassa häntä ja

Olet tietoinen sun stalkkerin tavoista, niin silloin se ei tee salaa. Jos ette syö ruokaa yhdessä hänen paikalla ollessa, vaan teette muutakin, niin silloinhan hän ei lähde heti syötyään, kuten väitit aloituksessa. Oletko kehitysvammainen?

Vierailija
295/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kasvatettu tähän samaan malliin, mikä on nyt valloillaan. Ei saa komentaa , ei antaa rangaistuksia ja kaikki saa olla mitä on... Tää on nyt hyvä esimerkki siitä, millaisia ihmisistä tulee. Itsekkäitä, omaan napaan tuijottelijoita, joilla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja. Näitä putkahtaa koko aika lisää ja sitten ihmetellään... onnea !

Tuo on se, mitä olen ihmetellyt miehen suhteen jatkuvasti kun hän on puhunut lapsuudestaan ja nuoruudestaan. Häneltä ei koskaan vaadittu mitään. Ei ollut harrastuksia, ei ollut kavereita, kuulemma vietti kaiken ajan yksin huoneessaan tietokoneen ääressä eikä ollut edes perheensä kanssa yhteydessä. Jätti opinnot kesken kun haettiin työelämään, mutta kuulemma opiskelijaelämäkin oli vain kännäämistä kavereiden kanssa.

Ja mikään tuossa ei soittanut kell

Kertoi tuolla aiemmin kyseen olleen yhdeksän vuoden pituisesta suhteesta. Ap suoltaa nyt samaa tuotetta kummastakin päästään. Toisesta valuu pönttöön, toisesta tänne. Olkaa niin hyvät.

Vierailija
296/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 300 kommenttia tälle tosi paskalle provolle.

Ettekö te oikeasti tajua?

Ai tajua? Ai niiku mitä? Ööö??

T. Mamma

Vierailija
297/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap väittää olevana kiltti ja kohtelias, mutta silti haukkuu vauvapalstalla miehen äitiä, jolla ei ole osaa eikä arpaa tuohon sekoiluun. Ei ole kiltin ja kohteliaan ihmisen käytöstä tuollainen. 

Jaa. Haukunko? Ennemmin ihmettelen. Mutta tosiaan, eihän vanhempi enää ole vastuussa aikuisen miehen käytöksestä. Ihmetyttää vain, ja vähän säälittää, että ihan mukavalla naisella on tuollainen poika. Joka ei kovin hyvin myöskään äitiään kohtele. Joten ihmettelen, miten se on mahdollista. Mutta eihän aikuisen ihmisen käytöstä voi enää vanhempiin liittää.

Kyllä voi. Äitinsä kasvattama se poika on. 

Ikävää, että sinulla ei ollut isää, mutta tällä ap:n exällä oli, joten ei hän yksin äitinsä kasvattama ole.

Eikös sen exän isä kuollut syöpään? 

Vierailija
298/311 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän voi olla myös sairaalloisen nuukaa miestyyppiä, jonka pitää koko ajan puputtaa jotakin kaapista. Ruoka maistuu mutta sen ostaminen ei. Tuntuu myös, että päästä heittää vähän, jos hän kuvittelee, että poliisi tullessaan paikalle määrää sinut päästämään hänet asuntoosi, varmaan vielä sakon uhalla. Kysy joltain asiantuntijalta neuvoa, millä tästä tilanteesta voi päästä eroon ettei oma terveys vaaraannu. Kysy vaikka poliisilta. Kai heillä jotain kokemusta vastaavanlaisista tilanteista on. 

Vierailija
299/311 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Miksei hän koskaan kutsu sinua hänen luokseen?

Varastettua tavaraa?  Hämäräbisneksiä.

Vierailija
300/311 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päästät asuntoosi? Onko sulla ovi? Sen voi pitää kiinni. Ja sanoa: et ole tervetullut.