Nainen perui treffit 2h aiemmin!
Mikä hitto ihmisiä vaivaa?!
Olin viime viikon perjantaina treffeillä kahvilassa erään Tinderissä tutustumani naisen kanssa. Treffeillä oli kivaa ja nainen oli mukava ja vaikutti kiinnostuneelta. Vaihdettiin puhelinnumeroitakin ja oli puhetta, että voitaisiin tavata uudelleen. Viestiteltiin sitten maanantaina, että voitaisiin tavata torstaina (siis eilen), ja oli puhetta, että voitaisiin käydä esimerkiksi kylpylässä uimassa. Lyötiin sitten keskiviikko-iltana lukkoon se, että huomenna eli torstaina mennään työpäivän jälkeen samassa kaupungissa sijaitsevaan kylpylään uimaan. Minä vielä sanoin, että minulla sattumalta on sinne kaksi vapaalippua, niin mä voin antaa toisen niistä hänelle. Sovittiin, että hän tulee hakemaan minua klo 17 autollaan. Eilen sitten hän lähetti minulle viestin klo 15, eli 2 tuntia ennen sovittuja treffejä, että "Minusta tuntuu, että ei meidän kemiat sittenkään kohtaa, joten pitää perua se kylpyläreissu. Hyvää jatkoa!".
Mielenkiintoista, että hän tajusi sen vasta siinä vaiheessa, siis 2h ennen sovttuja treffejä, että ei meidän kemiat natsaakaan. Kun me vielä edellisenä iltana sovittiin se, että seuraavana päivänä mennään uimaan. Tai jos hän olisi tajunnut tuon asian edes vaikka samana aaamuna klo 8, niin en olisi odottanut tätä tapaamista koko päivää.
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se nainen vielä edellisenä päivänä ajatteli, että ihan kiva, mennään vaan, mutta treffien lähestyessä tajusi, ettei oikeasti haluakaan lähteä. Jolloin onkin sitten parempi perua treffit kuin lähteä väkisin.
Kerrotko vielä miksi se ajatteluprosessi ei lähde käyntiin jo edellispäivänä tai silloin kun mies kysyy asiaa?
Luultavasti sillä on ollut epäröintiä jo edellisenä päivänä, mutta on ajatellut, että mennään nyt vaan ja katsotaan voisiko tästä tulla jotain. Ehkä ei ole kehdannut torpata ehdotuksia. Mutta sitten treffien lähestyessä on kasvanut fiilis, että en halua mennä.
Nyt vaikuttaa kyllä tämä aloittajamies vähän yksinkertaiselta, kun ei ymmärrä, että toinen ei sittenkään halunnut lähteä yhtäkkiä uimaan treffeille.. Ei elämä ole niin mustavalkoista.
Olit kakkosviulun soittaja, siirryt vaan seuraavaan.
Ehkä hän mietti asiaa tarkemmin vasta kun piti alkaa kaivaa uimapukua.
Että miten sulla sattui olemaan vapaalippu kylpylään.
Että pitää olla vähissä vaatteissa.
Saunassa, vedessä, yrität ehkä pussata.
Ja sitten naista alkoi ällöttää ja ajatteli että ei hitto, mä en sen lyhyen sammakon kanssa saunaan lähde, jotain muuta on elämässä löydyttävä tai jos ei niin okei!
Se ei halunnut vielä tässä vaiheessa esiintyä edessäsi uimapuvussa, märässä tukassa ja ilman meikkiä. Tai sitten se huomasi, että oli pulskistunut kesästä, eikä uimapuku mahdu enää päälle.
Treffipaikka oli väärä tässä vaiheessa suhdetta.
Naisen on usein vaikea kieltäytyä kutsusta ja pahoittaa toisen mieli. Et ole huomioinut hienovaraisia vihjeitä kiinnostuksen puutteesta, vaan painostanut häntä tapaamaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten naista alkoi ällöttää ja ajatteli että ei hitto, mä en sen lyhyen sammakon kanssa saunaan lähde, jotain muuta on elämässä löydyttävä tai jos ei niin okei!
Aloita tämä ajatteluprosessi heti sillä hetkellä kun mies kysyy sua treffeille eikä myöhemmin, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Naisen on usein vaikea kieltäytyä kutsusta ja pahoittaa toisen mieli. Et ole huomioinut hienovaraisia vihjeitä kiinnostuksen puutteesta, vaan painostanut häntä tapaamaan sinua.
Ja miten se nainen hyötyy siitä että myöhemmin joutuu kuitenkin pahoittamaan toisen mielen?
Turhan toivon antaminen on kurjempaa kuin että peruisi aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei akka saa sanaa suutansa niin siihen suuhun voi yhtä hyvin työntää m ulukun!
Oisko googlettanut nimesi (uudestaan) ja tehnyt enemmän taustatyötä, sitten todennut että ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti naiset ovat juuri tuollaisia että he elävät täysin tunteella ja he pystyvät vasta loppuhetkillä miettimään oikeasti että haluavatko tavata miehen.
Naisten kanssa mikään sopimus ei ole varma ellet ole jo kasvokkain treffeillä sen naisen kanssa.
Älyttömän yleistä on tämä treffien peruminen viime hetkillä.
No mitä haittaa siitä kylpyläreissusta olisi ollut sille naiselle? Olisiko se ollut niin mielettömän iso vaiva käydä siellä kylpylässä, jos se kerta sijaitsi lähellä ja hän olisi saanut sinne vielä ap:lta vapaalipun?
Kysytkö oikeasti? Että nainen lähtisi jonnekin kylpylään miehen kanssa, joka ei kiinnosta. Että ottaisi vastaan ehkä ihan turhaa lääppimistä ja joutuisi sanomaan ei seuraaville treffeille ja ties mille vonkaukselle. Ihan mieletön vaiva olisi lähteä kanssasi sinne tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti naiset ovat juuri tuollaisia että he elävät täysin tunteella ja he pystyvät vasta loppuhetkillä miettimään oikeasti että haluavatko tavata miehen.
Naisten kanssa mikään sopimus ei ole varma ellet ole jo kasvokkain treffeillä sen naisen kanssa.
No mitä haittaa siitä kylpyläreissusta olisi ollut sille naiselle? Olisiko se ollut niin mielettömän iso vaiva käydä siellä kylpylässä, jos se kerta sijaitsi lähellä ja hän olisi saanut sinne vielä ap:lta vapaalipun?
Jos ei ole kiinnostunut, sillä ei ole tuon taivaallista merkitystä että on ilmainen käynti.
Sille iski kuukautiset eikä kehtaa lähteä kanssasi kylpylään tamponin kanssa puljaamaan ja lisäksi stressaa että vongut siellä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Oisko googlettanut nimesi (uudestaan) ja tehnyt enemmän taustatyötä, sitten todennut että ei?
Siinä tapauksessa väistit luodin, kun sairaalloinen omistushaluisuus ja vainoamistaipumukset kävivät ilmi heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ajattele, jos hän olisi tehnyt niin - mikä poru siitä olisi tullut, jos nainen olisi käynyt ap:n piikkiin kylpylässä ja antanut sen jälkeen pakit. Nythän ap:n vapaaliput säilyivät, eli hän voi käyttää ne jonkun toisen, mahdollisesi kiinnostuneemman ja potentiaalisemman kanssa. Tai vaikka itse. Vähän keksityltä jutulta kuulostaa tosin, koska miksi kukaan menisi toisilla treffeillä kylpylään.
Naisilla aina mieli muuttuu. Jos haluat rationaalista ja ennakoitavaa käytöstä, tapaile miehiä.
Aivan väärä paikka toisille treffeille joku kylpylä. Saletisti ollut ap:n itsensä ehdottama.
3x on nainen, jonka olen jo tuntenut, jonkinlainen suhdekin jo ollut, perunut tapaamisen viime hetkellä. Olen ehtinyt jo hankkia tarjoiltavat ja järjestänyt aikaa. Lopulta selvisi että kaiken takana olivat toiset miehet, jota oli tapailtu ohellani. 2x pidemmän aikaa, kerran salamaihastuminen. Mikäs siinä, hyvää ruokaa riitti pariksi päivää. Hauskinta oli se, että jokainen tahtoi myöhemmin, suhteensa kariuduttua, tavata. Ei kiinnostanut enää. Enkä olisi osannut käyttäytyä, saati ihastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloita tämä ajatteluprosessi heti sillä hetkellä kun mies kysyy sua treffeille eikä myöhemmin, idiootti.
Jospa tämä aggressiivisuutesi on paistanut läpi ja säikäyttänyt naisen?
No jos nainen olisi kylpyläreissun jälkeen todennut että kemiaa ei ole niin kuoro olisi huutanut miten nainen halusi vain hyötyä miehestä ja saada ilmaisen kylpyläreissun ja miksi ei voinut jo ennen kertoa että ei kiinnosta.