Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ihmisiä, jotka eivät suunnittele tulevaisuutta?

Vierailija
22.11.2024 |

Voitteko kertoa miksi ja miten voitte elää niin? Oletteko tyytyväisiä elämäänne ja päässeet sinne minne haluatte?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en suunnittele. Mies kuitenkin tyrmää kaikki suunnitelmat niin elän vain päivä kerrallaan. 

Mutta eikö tämä passivoi sinua? Pääsetkö elämässä sinne mihin pääsisit jos mies ei olisi tyrmäämässä kaikkea? Eikö se kavenna sinun elämääsi kauheasti? Käyn itse tällaista kriisiä nyr tässä kun ikää tulee ja lapset kasvaa. Minulla on vielä kunnianhimoa, unelmia ja haaveita. Minusta jotain on pielessä jos ei edes 5 vuoden päähän halua miettiä että missä silloin on ja mitä tekee. T. Ap

Miksi miettisin? Minulle tuo sinun tapasi kuulostaa täysin vieraalta. Jos ei ole sen kummempia suunnitelmia, täytyykö ne väkisin keksiä jostain. Minun elämäni on hyvää näin, en oikeasti koe tarvetta muuttaa mitään. 

Vierailija
22/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus muovaa ihmisestä juuri sellaisen kun on tarkoitus

Aika sekopää sitten tuo "tarkoitus"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi suunnitella mitään kun mediat ovat kertoneet että joudumme sotaan.

Vierailija
24/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en suunnittele. Mies kuitenkin tyrmää kaikki suunnitelmat niin elän vain päivä kerrallaan. 

Komea vai rikas vai miksi kynnysmattona olet?

Vierailija
25/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suunnittele, kun en usko, että tästä ankeudesta enää pääsen yhtään mihinkään. Olisi ihanaa suunnitella vaikka lomamatkaa, mutta kun ei ole töitä, niin haaveeksi jää.

Vierailija
26/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sairastunut parantumattomaan syöpään. En uskalla suunnitella mitään, koska minulla ei ole tulevaisuutta.

Mistä teitä syöpäakkoja löytyy joka saatanan ketjuun???

Puolet naisista saa tissi- tai pillusyävän. 

Nyt se puhelin pois ja ala opiskella! 

Vierailija
27/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihan asiallinen järkivastaus hihhuleille saa täällä alapeukkua.

Mutta: En suunnittele enempää kuin että eletään sen minkä riittää. "kohtalosta" "johdatuksesta" "tarkoituksesta" ei ole havaintoa. 

Kuka tietää paremmin, niin laitatko kuvan sellaisesta, pliis.

Vierailija
28/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha suunnitella, ei mikään mene kuitenkaan miten haluaisin. 

Vierailija
29/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen elämääni ja olen päässyt sinne, minne olen suunnitellut, kun jäin vuosi sitten eläkkeelle. Ainoa suunnitelma tulevaisuuden suhteen on aina ollut se, mitä ostan seuraavalla kauppareissulla. Muuten olen mennyt päivän kerrallaan ja ollut iloinen siitä, että olen pysynyt terveenä.

Vierailija
30/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi suunnitella mitään kun mediat ovat kertoneet että joudumme sotaan.

Suunnitellaanhan sodatkin. Strategiaksi sanovat.

Vierailija
31/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmat ja unelmat ovat 2 eri asiaa. Jälkimmäisiä on, ensimmäisiä vain konkeretian tasolla ja lyhyellä tähtäimellä, esim. pesen vessan huomenna.

Vierailija
32/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa epävarmuustekijöitä. Molemmat vanhemmat elävät vielä ja pelkään miten heidän muistisairautensa etenevät. Ovat yli yhdeksänkymppisiä ja itsepäisiä jääriä. On vaikea suunnitella tulevaa, kun koko ajan heille tapahtuu jotain ns. yllättävää.

33/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suunnittelen vain silloin, jos olen 100% varma siitä, että en ennen suunnitelman toteutumista tule muuttamaan mieltäni. Hyvin harvoin ole ollut varma, joten olen pitänyt erilaiset vaihtoehdot avoimina ja tarttunut tilaisuuksiin silloin, kun ne sopivasti ja oikeaan aikaan ovat osuneet eteen. Joku mainitsi fatalistisen elämänasenteen ja mullakin vaikuttaa se. 

Moni ihminen - varsinkin parisuhteessa - ottaa yhteiset suunnitelmat lupauksina ja tästä seuraa, että mieltään ei saa enää muuttaa. Ei ainakaan ilman riitaa. Voisiko miehesi ajatella, että sinä ottaisit yhteiset suunnitelmat lupauksina?

Vierailija
34/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun elämäni suunnitelmat ovat niin monta kertaa kariutuneet ja suunta muuttunut, että en ole vuosikymmeniin erityisesti suunnitellut.

Ajattelen monien olevan hirvittävän itsekkäitä tehdessään suunnitelmiaan.

Aikoinaan elämäni  jäi tuollaisen suunnittelijan loukkoon pienten lasten kanssa.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etten haaveilisi asioita ja toteuta niitä, mutta osaan muuttaa suuntaan tai siirtää haavetta, eikä maailma kaadu vaikka en pysty elämään juuri niin kuin haaveilen. 

Vierailija
35/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa epävarmuustekijöitä. Molemmat vanhemmat elävät vielä ja pelkään miten heidän muistisairautensa etenevät. Ovat yli yhdeksänkymppisiä ja itsepäisiä jääriä. On vaikea suunnitella tulevaa, kun koko ajan heille tapahtuu jotain ns. yllättävää.

Elätkö elämääsi vanhempiesi ehdoilla??

Vierailija
36/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat saada jumalan nauramaan, kerro hänelle suunnitelmasi.

Vierailija
37/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten sitä voisi suunnitella...? Enemmänkin se on toivomista. Toivottavasti on vielä töitä ja työkykyä 20 vuotta. Kunpa joskus vielä olisi vähän ylimääräistä rahaa toteuttaa muutama pieni haave. Kunpa saisi elää hyväkuntoisena ja terveenä.

Vierailija
38/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senverran voi itse kukin alkaa suunnittelemaan tulevaisuuttaan, että minne pakenee kun Venäjä miehittää Suomen!

Vierailija
39/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, päivän akenta on , että etenemme eteenpäin. Juu ei suunnitelmia, pessimisti ei pety.

Vierailija
40/50 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiiliksen mukaan, välillä suunnittelen, osa toteutuu, osa ei, aikoja, etten suunnittele mitään. T. Mummo 56v