Onko täällä ihmisiä, jotka eivät suunnittele tulevaisuutta?
Voitteko kertoa miksi ja miten voitte elää niin? Oletteko tyytyväisiä elämäänne ja päässeet sinne minne haluatte?
Kommentit (50)
Tulevaisuus muovaa ihmisestä juuri sellaisen kun on tarkoitus
Mä en suunnittele. Mies kuitenkin tyrmää kaikki suunnitelmat niin elän vain päivä kerrallaan.
Eipä tuota tule paljoa suunniteltua, päivä kerrallaan menen.
Olen sairastunut parantumattomaan syöpään. En uskalla suunnitella mitään, koska minulla ei ole tulevaisuutta.
En ole koskaan suunnitellut yhtään mitään enkä myöskään säästä ja olen menestynyt elämässäni valtavan hienosti matkustellut syönyt ravintoloissa käynyt oopperoissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Mä en suunnittele. Mies kuitenkin tyrmää kaikki suunnitelmat niin elän vain päivä kerrallaan.
Mutta eikö tämä passivoi sinua? Pääsetkö elämässä sinne mihin pääsisit jos mies ei olisi tyrmäämässä kaikkea? Eikö se kavenna sinun elämääsi kauheasti? Käyn itse tällaista kriisiä nyr tässä kun ikää tulee ja lapset kasvaa. Minulla on vielä kunnianhimoa, unelmia ja haaveita. Minusta jotain on pielessä jos ei edes 5 vuoden päähän halua miettiä että missä silloin on ja mitä tekee. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen sairastunut parantumattomaan syöpään. En uskalla suunnitella mitään, koska minulla ei ole tulevaisuutta.
Mistä teitä syöpäakkoja löytyy joka saatanan ketjuun???
Terveys mennyt. En oikeasti tiedä tulevaisuudesta. Onko sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sinun äitisi saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö tämä passivoi sinua? Pääsetkö elämässä sinne mihin pääsisit jos mies ei olisi tyrmäämässä kaikkea? Eikö se kavenna sinun elämääsi kauheasti? Käyn itse tällaista kriisiä nyr tässä kun ikää tulee ja lapset kasvaa. Minulla on vielä kunnianhimoa, unelmia ja haaveita. Minusta jotain on pielessä jos ei edes 5 vuoden päähän halua miettiä että missä silloin on ja mitä tekee. T. Ap
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen suunnitellut elämäni lopettamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sinun äitisi saatana.
äitini kuoli eikä ollut syöpä
Minä ainakaan en suunnittele päivää pitemmälle ajanjaksolle. Olen nimittäin fatalisti. (Kohtaloon uskova)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet naisista saa tissi- tai pillusyävän.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan miehen kanssa tosi erilaisia ja minua ahdistaa tämä. Olen miettinyt että eikö mies halua suunnitella elämää minun kanssani eteenpäin?
Tuo tarkoittaa useimmiten "minun elämääni/minun valitsemaani tapaa elää"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet naisista saa tissi- tai pillusyävän.
Täällä palstalla 3/4.
En osaa suunnitella. En tiedä, mitä haluan tulevaisuudelta (lyhyen aikavälin tavoitteita on toki, esim. että kudon nämä sukat valmiiksi jne.). En halua lyödä lukkoon mitään, mistä sitä tietää, minkälaisia mahdollisuuksia tulla tupsahtaa elämään. Minun on myös vaikea nähdä itseäni missään tulevaisuuden skenaarioissa. Kokemukseni mukaan suunnittelijaihmiset ovat usein todella pettyneitä ja katkeria, koska mikään ei tietenkään koskaan mene sen oman suunnitelman mukaan, koska maailma on täynnä muuttujia ja muita suunnittelijoita. Liika suunnittelu näyttää minun silmiin usein pelkoon perustuvalta kontrolloinnilta.
Ollaan miehen kanssa tosi erilaisia ja minua ahdistaa tämä. Olen miettinyt että eikö mies halua suunnitella elämää minun kanssani eteenpäin?