Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä työuupumus tuntuu?

Vierailija
21.11.2024 |

Mistä tietää että nyt on menty rajan yli eikä vaan enää jaksa. Miltä se tuntuu ja mistä sen tunnistaa ja erottaa normaalista väsymyksestä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla työt eivät vain onnistuneet, vaikka urheasti kuljin työpaikalla. Työnantaja työntämässä sairauslomalle.

Vierailija
22/27 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kvg.

Ihmisten kokemuksia on kivempi kuulla.

🤦🏻 Niitähän just on netti pullollaan! Tämäkin palsta, kun vaan haet ja luet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty töihin, koska ei enää tajua mistään mitään. Tuntuu, että on ihan "tyhjä". Ei osaa enää tehdä työhön liittyviä päätöksiä, ei muista työasioita eikä osaa eikä jaksa enää vastata mihinkään työkysymyksiin. Jos on asiakaspalvelussa, niin haluaisi vaan kävellä pois. Asiat unohtuvat eivätkä uudet asiat jää mieleen. Ärtyisyys ja pahimmillaan vihan tunne.

Vierailija
24/27 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty töihin, koska ei enää tajua mistään mitään. Tuntuu, että on ihan "tyhjä". Ei osaa enää tehdä työhön liittyviä päätöksiä, ei muista työasioita eikä osaa eikä jaksa enää vastata mihinkään työkysymyksiin. Jos on asiakaspalvelussa, niin haluaisi vaan kävellä pois. Asiat unohtuvat eivätkä uudet asiat jää mieleen. Ärtyisyys ja pahimmillaan vihan tunne.

Ja tämä sellaisen henkilön kohdalla, joka on aiemmin ollut hyvä ja tunnollinen työntekijä.

Vierailija
25/27 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hakea apua ennen kuin pahenee. Minä päädyin lopuksi psykoosiin ja sairastuin skitsofreniaan.

Minulla oireita oli ennen skitsofreniaan sairastumista oli aivosumu, muisti ei toiminut, en pystynyt nukkumaan, itkeminen, tuntui että jaksan mitä vain, harhaluulot ja lopuksi kävin keskusteluja ihmisten kanssa ajatusten voimalla.

Vierailija
26/27 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Univaikeudet.

Unohtelu. 

Ärtymys.

Välinpitämättömyys.

Hirveä kyynisyys työpaikkaa ja asiakkaita kohtaan. 

Epämääräinen paha olo, välillä kuolemantoiveitakin. Ei itsetuhoisuutta, mutta halua päästä vaan eroon ihan kaikesta. 

Vierailija
27/27 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei virallisesti diagnosoitu työuupumusta, mutta tuntui että olen ihan loppu. Iltaisin työpäivän jälkeen lähinnä tuijotin seinää. Nukkumaan en pystynyt, kun olin niin ylivirittynyt. Tein välillä 12-tuntisia työpäiviä ja laitoin kelloa aina vaan aikaisemmin soimaan, kun tiesin että en muuten ehdi tekemään töitäni. Lopulta irtisanouduin hyväpalkkaisesta tehtävästäni.

Nykyään tuntuu oudolta, kun ei ole jatkuvaa stressiä. Pystyn nukkumaan, eikä ole enää ajatuksia, että pitäskö ajaa päin rekkaa. En olisi sitä tehnyt, mutta en oikein tiennyt mitään ulospääsyä siitä tilanteesta. Onneksi sain toisen työpaikan. Palkka laski, mutta on sen väärti, että sain elämäniloni takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan