Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epassi, vanheneeko omaraha?

Vierailija
30.12.2022 |

Eli pitääkö omaraha jonka on itse ladannut epassiin käyttää vuoden loppuun mennessä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitettu raha ei sieltä katoa, mutta edut eivät siirry ensi vuodelle.

Vierailija
2/18 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhene omaraha. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa asiaa mietin ja googlettamalla tälle palstalle päädyin. Omaa rahaa latasin lisää ajattelematta vuoden vaihdetta. Luotan nyt siihen, että säilyy siellä ja vuoden 2022 edut tietysti vanhenevat,jos niitä jää käyttämättä.

Vierailija
4/18 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teille kävi, säilyikö omaraha?

Käytin työnantajan lataamat rahat syksyllä ja omarahaa piti muistaakseni olla noin 10-18e. Nyt saldo kuitenkin nolla.

Vierailija
5/18 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teille kävi, säilyikö omaraha?

Käytin työnantajan lataamat rahat syksyllä ja omarahaa piti muistaakseni olla noin 10-18e. Nyt saldo kuitenkin nolla.

Mulla säilyi omaraha kyllä vuodenvaihteen yli. Kaikki liikuntaedut käytin viime vuoden puolella ja uudet lounas- ja liikuntaedut tulivat sitten näkyviin.

ePassi toimii kuitenkin jotenkin omituisesti, eli jos omarahaa ei ole riittävästi, se näyttää mobiiliapin etusivulla saldona nollaa. Kun menet saldot-sivulle mobiilissa, siellä näkyy se oikea määrä. Se jotenkin katsoo esim. lounasetuun sitä, riittääkö omaraha ja lounasetu yhteensä lounaan maksamiseen. Tai katsoo vielä jotenkin sen yli, koska mä en maksa lounaastani itse kuin joku nelisen euroa, ja saldo näytti etusivulla nollaa, vaikka rahaa oli joku 7-8 €,

Vierailija
6/18 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttänyt e passia kertaakaan viime vuonna ja etujen kohdalla lukee vieläkin sama summa kuin ennen vuoden vaihdetta? Miksi?

Vierailija
7/18 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Vierailija
8/18 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se omaraha mihinkään katoa , mutta ruokailusaldot katoaa kuun vaihteessa ja varmaan määriteltävissä, miten liikunta/kulttuurirahat. Meillä tulee puolen vuoden välein uudet ja jos jää edelliseltä jaksolta käyttämättä, ne katoaa. Harvoin jää 

En ole omaa rahaa koskaan laittanut tuonne. Olis tietty voinut. Tilistä vievät

Vierailija
9/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan käytettyä sen omarahan sieltä? 

Vierailija
10/18 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Yritin käyttää omarahan leffalahjakortteihin lopun Epassi saldon kera, niin ei onnistunut. Nyt sinne jäi se omarahan pyörimään.

Vierailija
11/18 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajalta saatu etu vanhenee. Siksi ostin lahjakortin. Voin mennä hierontaan vasta ens vuonna 

Vierailija
12/18 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Yritin käyttää omarahan leffalahjakortteihin lopun Epassi saldon kera, niin ei onnistunut. Nyt sinne jäi se omarahan pyörimään.

Kävitkö paikan päällä ostamassa?

Vierailija
13/18 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

Kävitkö paikan päällä ostamassa?

Kyllä 

Vierailija
14/18 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epassissa 150€ matkarahaa. Miten voin käyttää sen, kun töisin en pääse yleisillä? Voiko sillä tankata auton?

Vierailija
15/18 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/18 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Epassi ottaa myös omat rahat pois! Juuri huomasin, että ovat vieneet epassista omaraha saldon ja vaativat sen palauttamisesta 5e. Mitä mieltä olette? Kauheasti kehottavat lataamaan omaa rahaa, sitten vievät ne ja veloittavat palauttamisesta! 

Vierailija
17/18 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin työnantajaa vaihtaessa omaraha-saldo häviää ja palauttamisesta veloitetaan 5e. Ei kannata ladata sinne omaa rahaa. 

Vierailija
18/18 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoinen kusetus tämäkin

ja lampaat maksaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän