Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sille mitään, mutta olen katkera tutulle joka voi olla vaan kotirouvana ja puuhastella vähän jotain, kun mies tienaa niin hyvin

Vierailija
21.11.2024 |

Molemmilla kolme lasta. Oma mieheni duunari, eikä kovin kunnianhimoinen. Itse olen tehnyt jo vuosia kahta työtä jotta voin tarjota lapsille enemmän ja olemme voineet pitää omistusasunnon. Vaatimattoman sellaisen. Tällä tutulla hieno, lähes miljoona-asunto ja on kotirouvana, jopa pienin lapsi päivähoidossa vaikka hän itse periaatteessa kotona, vähän laittaa kotia, opiskelee jotain diipadaapaa jne. Itselläni ei ole edes aikaa tai rahaa laittaa kotia. Kyllä, olen katkera. Mielestäni olen paljon parempi vaimo kuin hän. Olisi pitänyt vaan valita paremmin nuorena.

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kovin hyvä vaimo tuollainen katkera ihminen.

Vierailija
2/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ruikuttaja sinä olet ja henkisesti lapsen tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera ruikuttaja sinä olet ja henkisesti lapsen tasolla.

Tai vaan ihminen?

Vierailija
4/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että olet parempi vaimo?

Vierailija
5/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syystäkin olet kateellinen.  Tasan ei käy nallekarkit. 

Vierailija
6/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lapsellinen aloitus.

Vierailija
7/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisit kade? Mä olisin ahdistunut jos en voisi laittaa joka kk 1200€ kuten nyt pakollisten menojen jälkeen osakkeisiin, rahastoihin ja korkeakorkoisille säästötileille OMAA varallisuuttani kartuttamaan. Jos ero tulis tollasesta miehestä niin nainen on heikoilla lasten kanssa taloudellisesti. Kerrytän omaa omaisuuttani vaikka eroriskiä ei nyt ole. Mies tuntuu enemmän olevan minun perääni kuin minä häneen. Tienaan hieman enemmn kuin hän ja maksamme puoliksi kaiken. 

Vierailija
8/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan syystäkin olet kateellinen.  Tasan ei käy nallekarkit. 

Niinpä. Harvalla tuollainen mahdollisuus kyllä. 

Vierailija
9/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
10/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa lapsellinen aloitus.

Eihän ollut. Ihan normaalia pohdintaa elämästä ja valintojen seurauksista minusta.

Vierailija
11/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit valinnut paremmin tai tehnyt vähemmän lapsia. Kumpikin valinta olisi nostanut elintasoasi.

Vierailija
12/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olisit kade? Mä olisin ahdistunut jos en voisi laittaa joka kk 1200€ kuten nyt pakollisten menojen jälkeen osakkeisiin, rahastoihin ja korkeakorkoisille säästötileille OMAA varallisuuttani kartuttamaan. Jos ero tulis tollasesta miehestä niin nainen on heikoilla lasten kanssa taloudellisesti. Kerrytän omaa omaisuuttani vaikka eroriskiä ei nyt ole. Mies tuntuu enemmän olevan minun perääni kuin minä häneen. Tienaan hieman enemmn kuin hän ja maksamme puoliksi kaiken. 

Eikö olekin huvittavaa että kommentissa pidetään täytenä selviönä että nainen saa lapset erossa?

Vierailija
13/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia en kadu yhtään. Ne on parasta mitä mulla on. Olisin voinut tehdä lisääkin jos sitä rahaa olisi ollut enemmän. T. Ap

Vierailija
14/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko miestäsi?

Vierailija
15/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta se puoliso...olisit valinnut toisin.

Vierailija
16/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko miestäsi?

Rakastan rahaa.

Vierailija
17/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kökkiminen ja pieni "puuhailu" ei kyllä kuulosta kovin antoisalta elämältä. Itse tulisin "kotirouvana" taatusti hulluksi.

Vierailija
18/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyisin hengiltä kotirouvana. 

Vierailija
19/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä se kaivertaa mieltä, kun joillain on rahaa ja vapaa-aikaa omatta ansiottaan rajattomasti. Saa tehdä kaikkea kivaa vaan. Toinen taas joutuu elämänsä tekemään pitkää päivääja silti venyttämään penniä.

Ei kai tuolle mitään voi. Joillain on paljon rahaa, toisaalta käyttävät sitä kaikkeen, mistä tuskin lopulta mitään erityisempää iloa saa. Jos vapaa-aikaakin on loputtomasti, niin menettääkö sekin merkityksensä? Kai silläkin on merkitystä, mitä töissä saa aikaan, tai itselleni ainakin on merkitystä työpaikalla, aikaansaannoksilla ja työpaikan kautta saaduilla kokemuksilla ja ihmissuhteilla. En ole varma, vaihtaisinko koko elämääni tuon kuvailemasinaisen kanssa, vaikka joitain yksittäisiä asioita vaihatsisin!

Vierailija
20/135 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olisit valmis vaihtamaan miehesi toiseen ihan vaan rahan ja sen myötä helpomman elämän vuoksi? Et ilmeisesti sitten ole hänen kanssaan rakkaudesta. Minä en omaa miestäni vaihtaisi pois vaikka sitten jossain savimajassa joutuisimme asumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi