En voi sille mitään, mutta olen katkera tutulle joka voi olla vaan kotirouvana ja puuhastella vähän jotain, kun mies tienaa niin hyvin
Molemmilla kolme lasta. Oma mieheni duunari, eikä kovin kunnianhimoinen. Itse olen tehnyt jo vuosia kahta työtä jotta voin tarjota lapsille enemmän ja olemme voineet pitää omistusasunnon. Vaatimattoman sellaisen. Tällä tutulla hieno, lähes miljoona-asunto ja on kotirouvana, jopa pienin lapsi päivähoidossa vaikka hän itse periaatteessa kotona, vähän laittaa kotia, opiskelee jotain diipadaapaa jne. Itselläni ei ole edes aikaa tai rahaa laittaa kotia. Kyllä, olen katkera. Mielestäni olen paljon parempi vaimo kuin hän. Olisi pitänyt vaan valita paremmin nuorena.
Kommentit (135)
Katkera ruikuttaja sinä olet ja henkisesti lapsen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Katkera ruikuttaja sinä olet ja henkisesti lapsen tasolla.
Tai vaan ihminen?
Mistä tiedät että olet parempi vaimo?
Ihan syystäkin olet kateellinen. Tasan ei käy nallekarkit.
Miksi ihmeessä olisit kade? Mä olisin ahdistunut jos en voisi laittaa joka kk 1200€ kuten nyt pakollisten menojen jälkeen osakkeisiin, rahastoihin ja korkeakorkoisille säästötileille OMAA varallisuuttani kartuttamaan. Jos ero tulis tollasesta miehestä niin nainen on heikoilla lasten kanssa taloudellisesti. Kerrytän omaa omaisuuttani vaikka eroriskiä ei nyt ole. Mies tuntuu enemmän olevan minun perääni kuin minä häneen. Tienaan hieman enemmn kuin hän ja maksamme puoliksi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ihan syystäkin olet kateellinen. Tasan ei käy nallekarkit.
Niinpä. Harvalla tuollainen mahdollisuus kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa lapsellinen aloitus.
Eihän ollut. Ihan normaalia pohdintaa elämästä ja valintojen seurauksista minusta.
No olisit valinnut paremmin tai tehnyt vähemmän lapsia. Kumpikin valinta olisi nostanut elintasoasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olisit kade? Mä olisin ahdistunut jos en voisi laittaa joka kk 1200€ kuten nyt pakollisten menojen jälkeen osakkeisiin, rahastoihin ja korkeakorkoisille säästötileille OMAA varallisuuttani kartuttamaan. Jos ero tulis tollasesta miehestä niin nainen on heikoilla lasten kanssa taloudellisesti. Kerrytän omaa omaisuuttani vaikka eroriskiä ei nyt ole. Mies tuntuu enemmän olevan minun perääni kuin minä häneen. Tienaan hieman enemmn kuin hän ja maksamme puoliksi kaiken.
Eikö olekin huvittavaa että kommentissa pidetään täytenä selviönä että nainen saa lapset erossa?
Lapsia en kadu yhtään. Ne on parasta mitä mulla on. Olisin voinut tehdä lisääkin jos sitä rahaa olisi ollut enemmän. T. Ap
Oma valinta se puoliso...olisit valinnut toisin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko miestäsi?
Rakastan rahaa.
Kotona kökkiminen ja pieni "puuhailu" ei kyllä kuulosta kovin antoisalta elämältä. Itse tulisin "kotirouvana" taatusti hulluksi.
Tylsistyisin hengiltä kotirouvana.
Kieltämättä se kaivertaa mieltä, kun joillain on rahaa ja vapaa-aikaa omatta ansiottaan rajattomasti. Saa tehdä kaikkea kivaa vaan. Toinen taas joutuu elämänsä tekemään pitkää päivääja silti venyttämään penniä.
Ei kai tuolle mitään voi. Joillain on paljon rahaa, toisaalta käyttävät sitä kaikkeen, mistä tuskin lopulta mitään erityisempää iloa saa. Jos vapaa-aikaakin on loputtomasti, niin menettääkö sekin merkityksensä? Kai silläkin on merkitystä, mitä töissä saa aikaan, tai itselleni ainakin on merkitystä työpaikalla, aikaansaannoksilla ja työpaikan kautta saaduilla kokemuksilla ja ihmissuhteilla. En ole varma, vaihtaisinko koko elämääni tuon kuvailemasinaisen kanssa, vaikka joitain yksittäisiä asioita vaihatsisin!
Oikeasti olisit valmis vaihtamaan miehesi toiseen ihan vaan rahan ja sen myötä helpomman elämän vuoksi? Et ilmeisesti sitten ole hänen kanssaan rakkaudesta. Minä en omaa miestäni vaihtaisi pois vaikka sitten jossain savimajassa joutuisimme asumaan.
Tuskin kovin hyvä vaimo tuollainen katkera ihminen.