Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
201/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

202: Olen heteronainen, joten en halua kenenkään haarojen aukeavan itselleni. Enemmän ihmettelen toisten naisten puolesta, että eikö se ole kovin kummallista ja nykypäivänä vähän vaarallistakin kutsua tuntematon mies yökylään vain siksi, että voi varmistua siitä, että hän ei vonkaa seksiä. 

Vierailija
202/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aika huvittavaa, että tuo siteeraamasi kommentoija ei ollenkaan mieti sellaista vaihtoehtoa, että hän joutuisi itse toteamaan toisen aivan kamalaksi seksikumppaniksi vakavan ihastumisen jälkeen. Jotkut ihmiset eivät osaa katsoa asioita kuin yhdeltä puolelta."

No en minäkään sellaista vaihtoehtoa ole pitänyt mahdollisena. En vain näe sellaista tilannetta jossa ihminen, johon olen todella ihastunut (tai peräti rakastunut) voisi tuottaa sängyssä pettymyksen. -Se kenelle vastasit

Aika moni tuosta tilanteesta itsensä löytävä ihminen piti sitä varmaan etukäteen mahdottomana. En itseään olisi uskonut, että niin voi käydä.

Ja tuosta ensimmäisestä kerrasta ei voi parantaa myöhemmin harjoittelun avulla? Jos sitä toista osapuolta vaikka jännitti liikaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka moni nainen on neitsyt? Aika harva...

Lähes jokainen parikymppinen ja kolmekymppinen nainen on Suomessa ollut yli 10 miehen pantavana.

Meneppä naimisiin sellaisen naisen kanssa...

Ei riitä. Jaksaisinpa kaivaa sen langan esille josta ilmenee suomalaisten nykynaisten toiminta. Puhutaan sadoista eri miehistä.

Oksettavaa. 5 on minusta jo liikaa naiselle.

Totta. Naisen bodycount kertoo paljon naisesta.

Mutta ei miehestä? Kaksinaismoralismi kukkii täällä taas. 

Mies ei ole nainen joten se on ihan eri asia. Johan se tässäkin keskustelussa ilmenee kuinka vaativia ja varovaisia naiset ovat sen suhteen keiden kanssa sekstaavat.

Vierailija
204/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity. Kysyttiin MISTÄ LÖYTYY MIES eikä miten tunteet liittyvät seksiin.

Keskustelu elää, kultapieni. Ei se ole keskustelu, jos vain junnataan samassa asiassa tuntikausia. 

Kultapieni. Kun ei ole vielä selvinnyt mistä sellaisia miehiä löytyy. Sitten kun se on selvinnyt niin voidaan laajentaa keskustelunaihetta.

Vierailija
205/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

202: Olen heteronainen, joten en halua kenenkään haarojen aukeavan itselleni. Enemmän ihmettelen toisten naisten puolesta, että eikö se ole kovin kummallista ja nykypäivänä vähän vaarallistakin kutsua tuntematon mies yökylään vain siksi, että voi varmistua siitä, että hän ei vonkaa seksiä. 

Sä et tajunnut yhtään, mitä sillä nukkumiskommentilla tarkoitettiin. Ei niitä yökyläilyjä heti ensimmäisestä tapaamisesta tarvitse aloittaa. 

Vierailija
206/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aika huvittavaa, että tuo siteeraamasi kommentoija ei ollenkaan mieti sellaista vaihtoehtoa, että hän joutuisi itse toteamaan toisen aivan kamalaksi seksikumppaniksi vakavan ihastumisen jälkeen. Jotkut ihmiset eivät osaa katsoa asioita kuin yhdeltä puolelta."

No en minäkään sellaista vaihtoehtoa ole pitänyt mahdollisena. En vain näe sellaista tilannetta jossa ihminen, johon olen todella ihastunut (tai peräti rakastunut) voisi tuottaa sängyssä pettymyksen. -Se kenelle vastasit

Aika moni tuosta tilanteesta itsensä löytävä ihminen piti sitä varmaan etukäteen mahdottomana. En itseään olisi uskonut, että niin voi käydä.

Mun on helppo kuvitella, että vaikka muuten olisin tosi ihastunut ja muulla tavalla synkkaisi, niin jos seksissä tapahtuisi jotain ikävää tai esim. kumppani ei osaisikaan yhtään lukea kehoani, niin kyllä se suhde olis siinä. Vaikka muuten olis ihana ihminen ja muuten synkkaisi. Seksi on tärkeää, vaikka se muukin yhteensopivuus on. Silti mun täytyy tuntea ja luottaa ennen kuin haluan harrastaa seksiä. 

Vierailija
207/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa rakastella kumppanin kanssa, se tuottaa miehelle tunteita. Nainen haluaa tunteilla kumppanin kanssa, se tuottaa naiselle halun rakastella.

Miehen ei edes kannata edetä vanhan naisen (yli 35v) kanssa ennen kuin on osoitettu rakkautta, sillä vanhat naiset tyypillisesti haluaa vain löytää tapailumiehen mahdollistajaksi (kustantajaksi, palvelijaksi). Vanhoilla naisilla voi libido on usein jo alentunut siinä määrin että sëksi inhottaa heitä.

Vierailija
208/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu elää, kultapieni. Ei se ole keskustelu, jos vain junnataan samassa asiassa tuntikausia. 

Kultapieni. Kun ei ole vielä selvinnyt mistä sellaisia miehiä löytyy. Sitten kun se on selvinnyt niin voidaan laajentaa keskustelunaihetta.

Sinä et päätä, miten keskustelu täällä etenee. Sori siitä. Toki voit keskenäsi jatkaa tuota selvittelyä samalla kun muut keskustelvat jo seksistä laajemminkin. 

Vierailija
209/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokainen parikymppinen ja kolmekymppinen nainen on Suomessa ollut yli 10 miehen pantavana.

Itse olin aikoinaan neitsyt, kun menin yliopistoon ja kyllä oli tuskaa, kun en kehdannut sitä kenellekään tunnustaa. Maailman noloin asia oli tuo ainakin siihen aikaan. 

Minä olin yli 20 kun ensimmäisen kerran harrastin seksiä. Ei ollut mitään ongelmaa itselläni asian kanssa, koska ei vain ollut tullut ketään niin kiinnostavaa vastaan siihen mennessä. Mutta ekalla seksipartnerillani oli ongelma, koska ilmeisesti odotti minulta jotain ammattilaistasoista suoritusta ja parin hapuilevan kerran jälkeen heitti minut menemään kuin minkäkin roskan. Ihan pelk

Seksi on kuin mikä tahansa taito (tai kokoelma taitoja): harjoittelemalla paranee, ja alku on aina vähän sähläystä.

Näin itsekin ajattelisin. En tajua, että eka kerta on joillekin niin kuin jonkinlainen koeajo, jossa arvostellaan toisen taidot. Tai hyvä tietää jos näin on. 

Vierailija
210/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin voisin kolmansille treffeille asti odottaa....:)

Vierailija
211/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa rakastella kumppanin kanssa, se tuottaa miehelle tunteita. Nainen haluaa tunteilla kumppanin kanssa, se tuottaa naiselle halun rakastella.

Miehen ei edes kannata edetä vanhan naisen (yli 35v) kanssa ennen kuin on osoitettu rakkautta, sillä vanhat naiset tyypillisesti haluaa vain löytää tapailumiehen mahdollistajaksi (kustantajaksi, palvelijaksi). Vanhoilla naisilla voi libido on usein jo alentunut siinä määrin että sëksi inhottaa heitä.

Ei pidä paikkaansa.

t. Vanha nainen. 

Vierailija
212/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on helppo kuvitella, että vaikka muuten olisin tosi ihastunut ja muulla tavalla synkkaisi, niin jos seksissä tapahtuisi jotain ikävää tai esim. kumppani ei os

Aika ehtoton ja jopa naiivi asenne. Aikuiset ihmiset ottavat tuollaiset asiat puheeksi ja kertovat toisilleen, miten sitä kehoa voisi lukea paremmin. Ei kukaan voi automaattisesti osata lukea toista täydellisesti, vaan siihen  toisen kehoonkin pitää rauhassa tutustua. Heti ei välttämättä natsaa, mutta kun osaa kertoa toiselle, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei, aika usein se seksikin alkaa ajan kanssa luistamaan siinä missä muutkin asiat tutustumisen edetessä. 

Vierailija
213/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on helppo kuvitella, että vaikka muuten olisin tosi ihastunut ja muulla tavalla synkkaisi, niin jos seksissä tapahtuisi jotain ikävää tai esim. kumppani ei os

Et voi sanoittaa hänelle mitä haluaisit?

Vierailija
214/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuosta ensimmäisestä kerrasta ei voi parantaa myöhemmin harjoittelun avulla? Jos sitä toista osapuolta vaikka jännitti liikaa? 

Seksi on ainakin mulla niin herkkää ja intiimiä, että jos tietyllä tasolla ei olla riittävän samalla aaltopituudella, niin multa menee halut. Jotain teknisiä temppuja voi tietty opetella, jos halua on. Mutta jos ei osaa lähtökohtaisesti yhtään lukea toista, niin siitä on vaikea mitään oppia. Varsinkaan jos/kun ei ole kunnon motivaatiota siihen. Monelle miehelle naisen nautinnolla ei ole niin väliä, kunhan mies itse saa. Eli sit vois ottaa sellaisen opettelun, että mies saa itse vasta kun osaa tyydyttää naisen riittävän hyvin...

Vierailija
215/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et huomaisi sellaista vaikka vieressäsi olisi...

Koska sellaiset miehet ovat sinulle näkymättömiä

Vierailija
216/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin aikoinaan neitsyt, kun menin yliopistoon ja kyllä oli tuskaa, kun en kehdannut sitä kenellekään tunnustaa. Maailman noloin asia oli tuo ainakin siihen aikaan. 

Minä olin yli 20 kun ensimmäisen kerran harrastin seksiä. Ei ollut mitään ongelmaa itselläni asian kanssa, koska ei vain ollut tullut ketään niin kiinnostavaa vastaan siihen mennessä. Mutta ekalla seksipartnerillani oli ongelma, koska ilmeisesti odotti minulta jotain ammattilaistasoista suoritusta ja parin hapuilevan kerran jälkeen heitti minut menemään kuin minkäkin roskan. Ihan pelkkää legendaa että miehet arvostaisivat naista, jo

Minäkin olin yli 20 kun ensimmäisen kerran pääsin edes yrittämään seksin harrastusta. Olen tosin mies eivätkä ensimmäiset seksipartneriehdokkaat arvostaneet asiaa ollenkaan. Itse asiassa heittivät minut menemään kuin roskan jo ennen suoritusta.

Vierailija
217/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä koskaan ollut minkäälaisen naisen kanssa tekemisissä jos äitiä ei lasketa? Ihan ufologista settiä taas.

Vierailija
218/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti hyvin iloinen, ettet ole koskaan harrastanut todella huonoa seksiä. Sellainen ei nimittäin parane harjoittelemalla, ja ajatuskin sen harjoittelusta on hyvin vastenmielinen.

Vierailija
219/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksissä tapahtu jotain ikävää, se keskustellaan läpi ja mietitään yhdessä, miten asiaa voisi parantaa. Kukaan ei osaa välittämästi löytää kaikkia uutta kumppania miellyttäviä tai kammoksuttavia asioita. Jokaisen kumppanin kanssa pitää erikseen opetella, mikä sytyttää ja mikä ei. Jos heti ensimmäisen epäonnistumisen jälkeen lemppaa toisen, ei tule todennäköisesti koskaan löytämään pysyvää parisuhdetta. Seksi suhteenhan mieltymykset muuttuvatkin ajan kanssa ja vielä vuosikausien jälkeenkin voi tulla esiin uusia tapoja tuottaa toiselle nautintoa tai joku ennen nautinnollinen tapa voikin alkaa tuntua pahalta jne. 

Vierailija
220/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä. Jaksaisinpa kaivaa sen langan esille josta ilmenee suomalaisten nykynaisten toiminta. Puhutaan sadoista eri miehistä.

Oksettavaa. 5 on minusta jo liikaa naiselle.

Totta. Naisen bodycount kertoo paljon naisesta.

Mutta ei miehestä? Kaksinaismoralismi kukkii täällä taas. 

Mies ei ole nainen joten se on ihan eri asia. Johan se tässäkin keskustel

Ei se ole yhtään eri asia, jos seksuaalisesti hyvin aktiivinen nainen on sun mielestä h...a ja vastaava mies vaan kova jätkä. Kaksinaismoralismia se on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan